2020-03-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Trött på att se dom två blåshålen kika fram under täcket konstant.
När fan är det dags för fanskapet att åka?!

Vem?
2020-03-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det måste vara hennes dags att hänga löst snart. Då blir det fest för oss!

Kommer korka upp bubblet och då driver jag inte ens.
Hoppas bara hon inte kommer stå mot Frida eller någon annan intetsägande person, då finns risken att hon hänger kvar som baconfett på järnpanna ett tag till.
2020-03-16, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julia redan speedad fyfan tänk efter liveshowen then olga is back
Sami, sök skydd!!
2020-03-16, 16:24
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem?
Ledtråd: Arten lever i havet
2020-03-16, 16:25
Medlem
Citat:
Senaste dagarna har fått mig att störa mig mer på

Jasmine
Glasman

Tror Glasman förstör ganska mkt. Håller tillbaka Sami och Julia en aning. Har inget emot honom personligen men utan honom skulle det kanske släppas loss mer?

Jasmine, älskar sin nya roll som sviken och bedragen. Ligger och myser med sin prins och agerar som en liten tonårstjej. Det som stör mig mest är nog hennes sätt att fjanta bort nästan allt inklusive viktiga tävlingar och att Julia verkligen har rätt när hon sa att Jasse är ute efter tv tid. Det stämmer så bra

Annars så stör jag mig på Amilias sätt att vara sedan hon blev kär i Lennie. Det är det mest uppenbara.

Det är bris på karaktärer i årets säsong! Både Patsy och Kim skulle varit kvar fan!

Helt enig med dig här. Jag hade hellre fått ut Jassa före Glasman, men båda inom snar framtid. Jag spyr när Jassa blir helt starstruck av kända ansikten som kommer in. Alltså det finns typ inget mer jag avskyr än folk som gör skillnad på människor.
Medlem
Citat:
Vem?

Amolia
Avslutad
Blev det censur nu för de prata om sex?
2020-03-16, 16:26
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Kommer korka upp bubblet och då driver jag inte ens.
Hoppas bara hon inte kommer stå mot Frida eller någon annan intetsägande person, då finns risken att hon hänger kvar som baconfett på järnpanna ett tag till.
Det skulle vara kul om hon stod mot Mergim. Då skulle hon vara TVÄRSÄKER på att klara sig eftersom hon vet hur albanen betett sig i huset. Det hon är för egenkär för att fatta är att folk hatar henne ännu mera och det skulle vara GULD att se hennes min när hon åker ut mot honom
2020-03-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Sami, sök skydd!!

Sami behöver nog släppa ut sina soldater så det blir bättre utan skydd ikväll. Hoppas Jullan får sig en rejäl omgång
2020-03-16, 16:28
Avslutad
Citat:
Det skulle vara kul om hon stod mot Mergim. Då skulle hon vara TVÄRSÄKER på att klara sig eftersom hon vet hur albanen betett sig i huset. Det hon är för egenkär för att fatta är att folk hatar henne ännu mera och det skulle vara GULD att se hennes min när hon åker ut mot honom

Vänta vem?
2020-03-16, 16:29
Medlem
Citat:
Sami behöver nog släppa ut sina soldater så det blir bättre utan skydd ikväll. Hoppas Jullan får sig en rejäl omgång
Haha tror inte sami är värst sugen! Kul med fest ändå ikväll!!
Roligare blir det om Vickan åker!!
2020-03-16, 16:29
Medlem
Citat:

Great minds think alike!
Det skulle vara helt fantastiskt!
Jag vet att Mergim växt i mångas ögon, även mina (han ger oss show med sin korta stubin och det är kul att se). Vi får hoppas på detta scenario

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in