Citat:
Ursprungligen postat av
Lord2Moyne
Det måste vara hennes dags att hänga löst snart. Då blir det fest för oss!
Kommer korka upp bubblet och då driver jag inte ens.
Hoppas bara hon inte kommer stå mot Frida eller någon annan intetsägande person, då finns risken att hon hänger kvar som baconfett på järnpanna ett tag till.