Citat:
Ursprungligen postat av
beyondlimtis
Om inte Philip blir utröstad på Måndag så förstår jag inte er Flashback. Helt fel personer som är nominerade i veckan. Ta ut er aggression när Amilia eller Mergim sitter nominerade istället.
Håller med. Gillar inte heller att Alex styr och ställer så mycket men han förtjänar inte att åka ut mot soyboy Philip.