2020-03-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Alltså jasse förstörde hennes fina hår passar inte till sminket heller

Håller med.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Soffan behöver inte vika sig för att de ska hamna nära henne. Allt i hennes närhet hamnar i hennes omloppsbana.

Ja det är så sant. Hon har utvecklat ett eget gravitationsfält. Se bara hur satelliten Victoria cirklar runt henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej fan vi trollar inte hon ska ut

ps glöm ej kolla om man ska rösta ut eller kvar så du inte röstar fel

Än har jag hjärncellerna kvar trots detta spektakel till hjärndött program.
Det ska röstas från alla apparater ikväll
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Fullgoda PK-kriterier. Ut med fanskapet!
Ja, ut med henne, bums!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Alltså jasse förstörde hennes fina hår passar inte till sminket heller
Håller med, hade det varit ''vanlig'' brun utan grönt i så hade det varit fint, tycker jag.
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Åker Victoria ut mot Philip så bevisar vi att det är vi som bestämmer vilka som ska ryka i omröstningarna

Eller så bevisar det bara att fler generellt röstat så... tror knappast den här tråden har nån större påverkan åt nåt specifikt håll faktiskt... det är ju splittrade åsikter här konstant vilket jag ser som TOPPEN!! Flashb är väl inte primärt till för ja-sägare lixom!?

Jag läser här varje dag men röstar inte på nån annan än den jag vill i slutänden, å jag röstar aldrig baserat på trådens uppmaningar att rösta på si eller så pga bla eller blö. Blir lite less faktiskt på alla uppmaningar om hur folk "bör" rösta. Jag hoppas snarare att fler tänker å känner efter själva å inte bara gör som random "trådkompisar" gör, blir ju roligare så tkr jag..

Dock i denna utröstning är det rätt hugget som stucket för mig men jag vill lite lite hellre ha kvar V än nån av tråk-snubbarna. Men hellre P än A om det står mellan dom... Så jag kommer rösta som så om nån är intresserad av att veta det.

Slut på rant.
2020-03-16, 20:36
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Inte kollat nått på hela dagen förutom en snabbis i morse. Är ändå tveksam vem jag tycker ska åka ikväll. V skapar ju ändå lite drama, Philip är ju utan tvekan den tråkigaste deltagaren hittills detta år.
Hur tänker ni andra?
Tänker som dig.
Medlem
Bortsett från Jassas gap o skrik så måste jag nog va den enda även i det här fallet att tycka hennes nya hårfärg gjorde henne döläcker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Håller med, hade det varit ''vanlig'' brun utan grönt i så hade det varit fint, tycker jag.

Ja, nu ser hon mer ut som en billig Ryska.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Not a cute look.

Absolut inte... hon ser sig dock som supermodellmaterial så det är väl inget som påverkar henne.
2020-03-16, 20:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Idiot i BB med trasiga fillingar och dumstrut. Detta associerar Gubben till Hipster är en subkultur som började spridas under tidigt 1990-tal. Den är främst definierad av stort intresse för mode, musik och formgivning, i synnerhet retrotrender. En hipster är en ung och trendmedveten person som betraktar sig som kreativ finsmakare av kultur= ALLT GLASMAN INTE ÄR! 40 år, springer runt i långfillingar+dumstrut och pratar om gubbriche, kuken etc. VEM vill gå på Riche? På riktigt. Oj, jag bor i vasastan. Barn 87 och 04. ingen går på Riche. Jo, jag 53 då jag letar 5:3🤔🤔🤔🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️

Bara halva kändissverige vill gå dit. Vilket jag skiter i egentligen. GBG är mitt och Stockholm är baksidan för mig. Du har en klar åsikt som egentligen ingen vill höra här. Kör den på familjeliv eller min ponny så lyckas du få följare. Hör finns inte så mycket för dig mer än ett antal dårar som inte orkar läsa dina inlägg.
Sami BB 2020!! Inte din kompis Analia.
2020-03-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Missat detta totalt!
Isåfall ska Philip ha MVG+ med guldstjärna på kanten!
Hoppas ni inte trollar med mig nu, litar fullkomligt på er kompetens och lägger min röst i era händer
Han har även sagt att han ska sätta Amilia på plats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in