Citat:
Ursprungligen postat av
Nolan11
Åker Victoria ut mot Philip så bevisar vi att det är vi som bestämmer vilka som ska ryka i omröstningarna

Eller så bevisar det bara att fler generellt röstat så... tror knappast den här tråden har nån större påverkan åt nåt specifikt håll faktiskt... det är ju splittrade åsikter här konstant vilket jag ser som TOPPEN!! Flashb är väl inte primärt till för ja-sägare lixom!?
Jag läser här varje dag men röstar inte på nån annan än den jag vill i slutänden, å jag röstar aldrig baserat på trådens uppmaningar att rösta på si eller så pga bla eller blö. Blir lite less faktiskt på alla uppmaningar om hur folk "bör" rösta. Jag hoppas snarare att fler tänker å känner efter själva å inte bara gör som random "trådkompisar" gör, blir ju roligare så tkr jag..
Dock i denna utröstning är det rätt hugget som stucket för mig men jag vill lite lite hellre ha kvar V än nån av tråk-snubbarna. Men hellre P än A om det står mellan dom... Så jag kommer rösta som så om nån är intresserad av att veta det.
Slut på rant.