2020-03-16, 20:32
  #75769
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Undrar om Amilia försöker sätta sig i mitten av soffan i kväll igen?? Det har hon gjort varenda livesändning..
Det är på order av produktionen. Soffan är förstärkt med ett extra ben just där. Hon har redan legat sönder en säng och ätit upp hela matbudgeten med råge. Det börjar bli kostsamt för BB så jag förstår om dom vill minimera skadorna.
2020-03-16, 20:33
  #75770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Jassa har ring på vänstra ringfingret? har de äntligen förlovat sig? Bara att gifta sig nu i BB så får vi se lite knull


har hon alltid haft hon har också en påse med smycken/ringar som hon använder speifikt på livesändningar
2020-03-16, 20:33
  #75771
Medlem
Bara så ni vet.

Ni som kommer rösta på att Philip ska ut idag, kommer få besök av honom om han åker.

Tro mig, det kommer inte bli kul för er stackare.

Killen är galen.

Har hellre hans galenskap i huset än utanför huset.
2020-03-16, 20:33
  #75772
Medlem
TrueBeautys avatar
Såg ni Philip lacka mot Mergim på utegården nyss? SHIT!!
2020-03-16, 20:33
  #75773
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Missat detta totalt!
Isåfall ska Philip ha MVG+ med guldstjärna på kanten!
Hoppas ni inte trollar med mig nu, litar fullkomligt på er kompetens och lägger min röst i era händer
Gött mos Rudboi
2020-03-16, 20:33
  #75774
Medlem
När jag gick på mellanstadiet skulle jag vara häxa på halloween, men den svarta färgen räckte inte till mitt midjelånga hår så det blev grönråttgråttfärgat istället.

Jag såg PRECIS ut som Jasmine gör nu i håret.

Not a cute look.
2020-03-16, 20:33
  #75775
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Idiot i BB med trasiga fillingar och dumstrut. Detta associerar Gubben till Hipster är en subkultur som började spridas under tidigt 1990-tal. Den är främst definierad av stort intresse för mode, musik och formgivning, i synnerhet retrotrender. En hipster är en ung och trendmedveten person som betraktar sig som kreativ finsmakare av kultur= ALLT GLASMAN INTE ÄR! 40 år, springer runt i långfillingar+dumstrut och pratar om gubbriche, kuken etc. VEM vill gå på Riche? På riktigt. Oj, jag bor i vasastan. Barn 87 och 04. ingen går på Riche. Jo, jag 53 då jag letar 5:3🤔🤔🤔🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️

vem vill vara på Stureplan PUNKT
2020-03-16, 20:34
  #75776
Medlem
csfs avatar
Alltså jasse förstörde hennes fina hår passar inte till sminket heller
2020-03-16, 20:34
  #75777
Medlem
Jebbejabos avatar
Inte kollat nått på hela dagen förutom en snabbis i morse. Är ändå tveksam vem jag tycker ska åka ikväll. V skapar ju ändå lite drama, Philip är ju utan tvekan den tråkigaste deltagaren hittills detta år.
Hur tänker ni andra?
2020-03-16, 20:34
  #75778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Såg ni Philip lacka mot Mergim på utegården nyss? SHIT!!

Ja, killen har verkligen inga spärrar.

Och folk vill ha ut honom, fyfan
2020-03-16, 20:34
  #75779
Medlem
philip dissade precis jassas sång vände på klacken och gick


RÖSTA PÅ PHILIP HAN KOMMER FLIPPA IKVÄLL OM HAN ÄR KVAR
2020-03-16, 20:35
  #75780
Medlem
Lord2Moynes avatar
Hoppas verkligen på en skräll ikväll. Skulle vara så skönt om rövslickaren, skvallerkärringen och kappvändaren 2pac-Vicky from westside åkte ut ikväll.

Aset har till och med sjunkit så lågt så hon slickar röv för våran fiende Amilia de sista dagarna. Låt det sjunka in...Slickat röv för Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in