Citat:
Ursprungligen postat av
Flaxiflux
Detta säger bara en sak. Vi måste infiltrera andra sociala medier och sprida skit om de deltagare vi vill få ut. Jag orkar inte bry mig men till er andra!
Någon vis människa föreslog ju tidigare att printa ut Jasses SD-tweets på BB:s forum. Det borde väl röra om bland snöflingorna lite grann iallafall?
"Va??? Fiina, fiina Jasse Naziiist? Guu vad hemskt, tror jag måste gråta, stampa med foten och skramla med mina ansiktspiercingar lite"