Hej!
Då var det dags för mig att försöka igen, valt tid för tester i maj, nu blir det bara att ligga i med träning och hänga här för vettig info om det hela
Jag har egentligen bara några frågor, som säkert ställts tidigare men ni med kunskapen får gärna dela med er..
- Gör man ISO-KAI testet först innan Cyklingen? eller kan detta vara slumpmässigt? känns spontant som att man lär prestera sämre i ISO-KAI om man redan är utmattad ifrån Cyklandet.
- När det gäller CV och stärkande av uppgifter i CV, vad menas med detta? ska man ta med Anställningsavtal på sina anställningar som man haft? eller vad tänker dem? Betyg och så är lugnt, men tänker att anställningsavtal kan vara lite känsligt att ha med sig, vad vet jag?
- Journaler, jag har egentligen inget som finns i mina journaler, jag har opererat mig vid väldigt ung ålder men känns orimligt att jag ska dra ut samtligt i min journal för att bevisa en operation som är gjort när man var.. 6 år? jag vet inte ens själv lix.. jag antar de menar sånt som påverkar än än idag, eller som är gjort inom rimligt tid.
- Överlag, några tips på träning som är bra inför detta? både när det gäller Logiken, och ISO-KAI samt Cyklandet.
Tack för all hjälp!