Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-02-01, 17:22
Medlem
Citat:
Under Pernilla Wahlgrens show ”Hybris” visas det upp en videofilm där man ser Hans Wahlgrens snopp.
Han har inga problem med att visa upp sina ädlaste delar.
– Under förra showen gjorde Pernilla entré ur Christinas vagina.

Citat:
Jag har inte sett klippet själv. Men jag vet ju hur den ser ut… Sedan frågade Pernilla mig om hon fick använda klippet i showen, men eftersom jag inte har sett klippet så jag vet inte hur mycket som syns.

https://www.aftonbladet.se/a/9vV10p
Citera
2020-02-01, 17:40
Medlem
Får folk aldrig nog av denna familj av mediehoror och gycklare?

Och vad säger det om folket?
Citera
2020-02-08, 12:01
Medlem
Harry_s avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/2GlRAy/pernilla-wahlgrens-mello-pik-till-thorsten-flinck

är hon helt pantad eller ?
konstnärer måste ju oxå betala hyra
Citera
2020-02-08, 19:14
Medlem
Hur kan hon klanka på torsten flink, själv är hon den största mediahoran som finns visar upp hela sitt ärsle, och gud glömde ge henne något mellan öronen, sitter och skryter att hon tjänar bra på sin serie,, otroligt . Flink horar inte fast han är pank
Citera
2020-02-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina
Hur kan hon klanka på torsten flink, själv är hon den största mediahoran som finns visar upp hela sitt ärsle, och gud glömde ge henne något mellan öronen, sitter och skryter att hon tjänar bra på sin serie,, otroligt . Flink horar inte fast han är pank
Verkligen! Vilken liten människa hon är och hon brukar ju håna andra så jag är inte förvånad. Jag undrar om hon jobbar gratis den fd ”bilhalls sångerskan”..
Citera
2020-02-11, 12:06
Medlem
enfindams avatar
Nu är Pernilla och Bianca med flera i Los Angeles. Det blir säkert en hel del restaurangbesök skulle jag gissa
Citera
2020-02-16, 00:31
Medlem
Är det inte nu hög tid att Sverige inför en årligt återkommande "FAMILJEN WAHLGREN-GALA" - i stil med exempelvis Filmfestivalen i Cannes, Oscarsgalan och Nobelfesten! - Och som självklart går av stapeln i Blå Hallen?!
Senast redigerad av helenaell 2020-02-16 kl. 00:43. Anledning: ändring av texten
Citera
2020-02-16, 15:09
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Nu är Pernilla och Bianca med flera i Los Angeles. Det blir säkert en hel del restaurangbesök skulle jag gissa

nej dom ska laga maten själva
Citera
2020-02-16, 21:49
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
nej dom ska laga maten själva
Det var Bianca själv som sa att de skulle göra restaurangbesök.
Citera
2020-02-18, 20:49
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var Bianca själv som sa att de skulle göra restaurangbesök.

Du förstod uppenbarligen inte ironin. Dvs vad fan ska de göra om inte äta ute... Tror du man myser hemma om man åker på semester till LA?
Citera
2020-04-05, 09:24
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Nu kallar hon sina följare på instagram för idioter, krösamajor och pantade. Detta för att hon fått synpunkter på att hon lägger ut bilder på sig och en hög med vänner som umgås. Vilken dålig attityd!

Sen är jag lite nyfiken på att hon går på restauranger men då är det bara hon och hennes följe i lokalen. Hon kanske tror att andra stannar hemma, så att hon inte ska behöva göra det.

Oskön människa!
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2020-04-05 kl. 09:49.
Citera
2020-04-11, 22:23
Medlem
Bianca berättar att Pernilla har knullat med 2 personer under hennes Lets Dance medverkan! Ni som vet allt ; vem var det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in