Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
CB har tagit bort sitt Instagramkonto så att hon inte längre kan tagga honom! Gjorde han efter att han fått ett par frågor och kommentarer om sig själv som han inte vill ska komma ut till den breda allmänheten.

Han kommer att bibehålla sin image mot Pernilla och hennes vänner: jag vill inte synas för mycket....osv.

Nja, du kanske är blockad? Jag ser kontot. Låst dock.
Citera
2021-08-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nja, du kanske är blockad? Jag ser kontot. Låst dock.

Samma här, jag ser kontot! Men vilken charmknutte som börjar blocka folk 😉.
Citera
2021-08-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1

Aha, undra hur han vet vem jag är trots att jag satte upp ett nytt konto.
Han är så rädd att folk ska börja sprida sanningar....
Citera
2021-08-14, 15:22
Medlem
Citat:
Aha, undra hur han vet vem jag är trots att jag satte upp ett nytt konto.
Han är så rädd att folk ska börja sprida sanningar....

Du får inte upp någon träff alls när du söker på cebebauer?
Han går till världshistorien… oärligare kille får man leta efter.
Senast redigerad av Someone1 2021-08-14 kl. 15:24.
Citera
2021-08-14, 15:30
Medlem
Citat:

🤣🤣🤣

I PWs senaste händelse går han 5-6 meter före henne - varför? Jo, han är säkert sur över något och så försöker hon hålla skenet uppe.

Ja, när en random kille börjar blocka folk då är det ju för att kunna kontrollera saker och ting. Han är ju privat på IG... BIG red-flag!!
Citera
2021-08-14, 15:51
Medlem
Citat:
Du får inte upp någon träff alls när du söker på cebebauer?
Han går till världshistorien… oärligare kille får man leta efter.

Får svaret: denna användare finns inte.
Citera
2021-08-14, 15:54
Medlem
Citat:
🤣🤣🤣

I PWs senaste händelse går han 5-6 meter före henne - varför? Jo, han är säkert sur över något och så försöker hon hålla skenet uppe.

Ja, när en random kille börjar blocka folk då är det ju för att kunna kontrollera saker och ting. Han är ju privat på IG... BIG red-flag!!

Jag skulle snarare gissa att han inte alls är sur. CB, är vana trogen, mycket charmerande i detta stadie av relationen. Att han går före om hon pratar med någon annan, och kanske han så även han, behöver för mig i sig inte vara konstigt.

Som sagt; han är farligt manipulativ. Patologisk lögnare på det. Gällande Pernilla kommer han hålla fasaden uppe ett bra tag. Sannolikt märker hon inte något förrän en bra bit in i relationen.
För att upptäcka en sådan här person måste man även vara mottaglig. Relationen kommer således rulla på...

Ger någon ovanligt mycket kärlek omedelbart. Tycker någon att man ska sammanfläta sina liv väl fort trots att barn finns inblandat, har partnern alltid lämpliga förklaringar på alla ev. frågetecken mm mm. Se upp.
Men lättare sagt än gjort - de flesta faller för personen som öser kärlek - PW är CBs perfekta måltavla.
Senast redigerad av Ninalina 2021-08-14 kl. 15:58.
Citera
2021-08-14, 16:04
Medlem
Citat:

cebebauer finnes på instagram, men privat konto.
Citera
2021-08-14, 16:14
Medlem
Citat:

😂… vilken myskille.
Bara för att C blockerar till höger och vänster så försvinner inte huvudvärken.
Citera
2021-08-14, 16:20
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Nu ska ju PW vara borta en månad och han ska "vakta" huset på Lidingö. Vilken chans för honom att gå all in och rota, fixa och grejja.

Hade ALDRIG som superkändis i Sverige släppt in en hyfsat ny bekantskap i mitt hus! Han kan ju för fan fota alla hennes pinsamheter och använda som utpressning om hon vill avsluta förhållandet.

Sätter 1000 pix på att det på hans IG kommer att smyga sig in bilder från huset; frukost utan PW på balkongen, trädgårds- och förrådsfix, tvätt av fasad och altan, elkopplingsfix och allmän "städning".

Allt för att kunna kräma ut max vid en försäljning av hennes hus.
Borta en hel månad, var ska hon vara då och vad ska hon göra?
Citera
2021-08-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Borta en hel månad, var ska hon vara då och vad ska hon göra?

Hon ska till Italien och spela in matlagningsprogram, om jag inte minns fel.
Citera
2021-08-14, 17:23
Medlem
Citat:
Jag skulle snarare gissa att han inte alls är sur. CB, är vana trogen, mycket charmerande i detta stadie av relationen. Att han går före om hon pratar med någon annan, och kanske han så även han, behöver för mig i sig inte vara konstigt.

Som sagt; han är farligt manipulativ. Patologisk lögnare på det. Gällande Pernilla kommer han hålla fasaden uppe ett bra tag. Sannolikt märker hon inte något förrän en bra bit in i relationen.
För att upptäcka en sådan här person måste man även vara mottaglig. Relationen kommer således rulla på...

Ger någon ovanligt mycket kärlek omedelbart. Tycker någon att man ska sammanfläta sina liv väl fort trots att barn finns inblandat, har partnern alltid lämpliga förklaringar på alla ev. frågetecken mm mm. Se upp.
Men lättare sagt än gjort - de flesta faller för personen som öser kärlek - PW är CBs perfekta måltavla.

👍👍👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in