Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-06-11, 14:49
Medlem
MulierFoediuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag sa ju att han är mycket snygg hehe😆.
Däremot min magkänsla säger att han dejtar Pernilla främst pågrund av hennes kändisskap och pengar.
Han känns lite för snygg och smart för Pernilla. Vi får se 🤔

Och jag fick för mig att han hittat ett sätt att lämna det gamla paret han bor med - och komma närmare stan😉 Pernillas kommande lyxkåk går ju inte av för hackor, så det är ju inte ett litet smart drag...

Skämt åsido - hoppas han är genuin och snäll mot henne.
Citera
2021-06-11, 15:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MulierFoedius
Och jag fick för mig att han hittat ett sätt att lämna det gamla paret han bor med - och komma närmare stan😉 Pernillas kommande lyxkåk går ju inte av för hackor, så det är ju inte ett litet smart drag...

Han tröttnar snart när han inser vilken torktumlare han har hamnat i.
Eller så är han dum i huvudet.

Citera
2021-06-11, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Han tröttnar snart när han inser vilken torktumlare han har hamnat i.
Eller så är han dum i huvudet.

Eller kär på riktigt. Utan att veta någonting om mannen ifråga så kan han vara lugn och stabil, den faktor som håller Pernilla jorden samt att Pernilla får lite fart på honom
Citera
2021-06-11, 23:43
Medlem
Markera-allts avatar
Kan någon förklara för mig hur fan denna familj kan få sådant utrymme precis överallt?

Fan vad trött jag är på denna talanglösa jävla familj. Jo Pernilla kunde ta ton och Benjamin har väl någon form av sångröst.

Men helvete alltså. Det är matprogram, reklamer sitter i jurys och fan allt. Speciellt den där Bianca. Vad har hon gjort? Vad har hon för kunskap att sitta och döma folk i en talangjury? Hon har ju ingen egen talang…

Dom är som en infektion som aldrig släpper. Varenda kanal på tv, tidningar och annat så nog fan är dom med någonstans.
Citera
2021-06-12, 12:16
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt
Kan någon förklara för mig hur fan denna familj kan få sådant utrymme precis överallt?

Fan vad trött jag är på denna talanglösa jävla familj. Jo Pernilla kunde ta ton och Benjamin har väl någon form av sångröst.

Men helvete alltså. Det är matprogram, reklamer sitter i jurys och fan allt. Speciellt den där Bianca. Vad har hon gjort? Vad har hon för kunskap att sitta och döma folk i en talangjury? Hon har ju ingen egen talang…

Dom är som en infektion som aldrig släpper. Varenda kanal på tv, tidningar och annat så nog fan är dom med någonstans.

OM jag håller med dig..!!!
Som om hela nationen Sverige är så ängslig så för att säkra upp precis allting, så stoppar vi in en Wahlgren / Ingrosso och så får Sverige vad Sverige vill ha.

Dom står mig hit upp i nacken!!

Citera
2021-06-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt

Ökänd Wahlgren.
Citera
2021-06-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Hade fler män som är 50+ sett ut som honom så jag vart oerhört glad 🙏🏼
Skäggig, trött gubbe, precis. Vad har han för utbildning denne C, någon som vet?
Citera
2021-06-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MulierFoedius

Intressant, han är inneboende alltså? Eller bor han med föräldrarna?
Citera
2021-06-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awj357
Ökänd Wahlgren.
Linus är bra, bra skådis också.
Citera
2021-06-12, 22:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Intressant, han är inneboende alltså? Eller bor han med föräldrarna?

Han bor i en liten kåk på 140 kvm. Åtminstone en äldre kvinna bor där som verkar vara hans mamma. Fast han har ju tidigare flyttat en del, verkar ostabilt hursom.

Sedan får jag alltid rysningar av människor som överdriver sin kärlek. Lite psykopatvarning på det.
Citera
2021-06-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Han bor i en liten kåk på 140 kvm. Åtminstone en äldre kvinna bor där som verkar vara hans mamma. Fast han har ju tidigare flyttat en del, verkar ostabilt hursom.

Sedan får jag alltid rysningar av människor som överdriver sin kärlek. Lite psykopatvarning på det.
Ja, lite för mycket är inget gott tecken. Han verkar lite barnslig och vill passa in, vara till lags. Kanske perfekt då?
Citera
2021-06-14, 11:42
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Ja jag fick en konstig känsla när jag såg hans leende .. och att det känns som att det har gått så snabbt och P känner sig så trygg .
Jag kanske är lite cynisk .. men hon har gått från två destruktiva relationer till att inte våga öppna hjärtat igen på flera år . Till C kommer och hon faller handlöst . Vad ska till för att det ska gå snabbt och bli seriöst direkt . Jo oftast en psykopat ☹️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in