2020-02-11, 21:29
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
Vad i helvete? Sluta med det där självdeprimerande vansinnet. Gå och knulla ett luder om det ska vara så men säg fan aldrig åt människor att sluta försöka vara sitt bästa jag. Det är det enda som är ärligt och eftersträvansvärt. Ingen bryr sig om att du är oskuld men när du försöker sänka skeppet drar du oss andra ner i djupet. Förstår du min parallell till verkligheten?
Hahaha någon känner sig visst kränkt ser jag. Det är faktiskt så att man har rätt att prata om att vissa är värda mer än andra. Och hon verkar ju inte tillhöra toppskiktet direkt. Jag har sett det i folks ögon när jag får dem att släppa idéen om sitt höga människorvärde och insett att det nog inte finns någon som bryr sig om dem allra allra allra minsta lilla, så känns det för dom som alla kraven släpper och de kan känna att de får en kraft från att veta att de inte är värda nåt, till att starta skivbolag, singer songwriter och allt möjligt.
Citera
2020-02-11, 21:39
Medlem
nijes avatar
Jag tycker om mitt tråkjobb. Tycker om ordning och reda. Numrerade pärmar i olika färger, mappar med olika märkning, pappershögar sorterade efter datum. Alltid det nyaste först och allt har sin plats. Det gör mig avslappnad.

Förövrigt så går det bra. Med vardag och sådant där. Jag jobbar, promenerar, handlar, lagar mat, diskar, skriver och håller mig vaken till kvällen. Det är helt okej. Ett helt vanligt liv, precis som jag ville ha det när jag låg där på sjukhuset och storgrät över min egen hopplöshet. Över hur uppfuckad min situation var, på alla plan som finns. Det känns skönt att minnas det och känna att det var länge sedan.
Citera
2020-02-11, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Hahaha någon känner sig visst kränkt ser jag. Det är faktiskt så att man har rätt att prata om att vissa är värda mer än andra. Och hon verkar ju inte tillhöra toppskiktet direkt. Jag har sett det i folks ögon när jag får dem att släppa idéen om sitt höga människorvärde och insett att det nog inte finns någon som bryr sig om dem allra allra allra minsta lilla, så känns det för dom som alla kraven släpper och de kan känna att de får en kraft från att veta att de inte är värda nåt, till att starta skivbolag, singer songwriter och allt möjligt.

Okej låter komplicerat. Jag får låta dig trakassera folk till framgång då. Eller nåt. Men gå och betala en kvinna med stora bröst att knulla med dig. Tror det får dig o må bättre, det skulle få mig o må bättre.
Citera
2020-02-11, 23:19
Medlem
Analfababetens avatar
Jag har fastnat i ett passivt liv utan sociala kontakter, förutom en gammal vän som jag fortfarande har kontakt med.
Nån som kan svinga med trollspöt och fixa ett nytt liv åt mig?
Raderade just lite som beskrev min situation mer ingående, men hur mycket ska man skriva här?
Hur mycket vill man t.o.m. som anonym lämna ut för folk att ta del av för jag vet vid det här laget vilken typ av svar man kan få på internet och mitt sätt att reagera på är nåt som jag får även det ha kontroll över.
Men är 53 år med missbruks och psykiska problem tidigare, inte lika mycket nu eller ens alls med tanke på hur det kunde se ut tidigare, kännas alltså. Men "psykiska problem" med främst depression som grund då, det ena leder till det andra så därav missbruket då som har funnits där i omgångar i livet i olika stor omfattning.
Är nykter nu sen 4.5 år tillbaka främst för att bukspottkörteln är kroniskt inflammerad så ens en tanke på att dricka som sen leder till det innebär magsmärtor på köpet som innebär sjukhusbesök automatiskt. En månads återfall med måttligt drickande som gav mig beskedet att dricka är uteslutet nu, organet kört, "kroniskt inflammerad" fattade jag inte tydligen utan just ett återfall först.

Inte mycket att göra åt kanske, tar allt bara dag för dag och accepterar att det är som det är. Vet inget annat sätt att lösa min situation på.

Edit: (Vilken meningslös kommentar om ett meningslöst liv). Garvade precis till här innan jag skrev detta som tillägg till "misären" hära. Äh, bara skrev nåt nu. Varför inte.
Senast redigerad av Analfababeten 2020-02-11 kl. 23:25.
Citera
2020-02-12, 00:37
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
Okej låter komplicerat. Jag får låta dig trakassera folk till framgång då. Eller nåt. Men gå och betala en kvinna med stora bröst att knulla med dig. Tror det får dig o må bättre, det skulle få mig o må bättre.

Så kul ska vi inte ha det. Känns bara fett kasst, fail och assämst att ha sex med en hora. Antiklimax på jävligt hög nivå.
Citera
2020-02-12, 02:56
Medlem
manfred85s avatar
90 talet var bäst , det bara är så, Allt var mycket enklare och man kunde ta plats ,det var liksom ingen som brydde sig. Sen kom ju 2000 talet och början var bäst men sen sög det rejält , tycker det blev fejk efter 2008 och all förnedringstv som blev populär och tävlingstv , där man ska vara bäst.

Folk är korkade , man ska inte sväva ut för mycket eller stå ut över mängden för då blir det smörj.
Citera
2020-02-12, 21:46
Avslutad
Det mesta som händer här i livet beror på en själv, det man gör och inte gör utav sitt liv. Livet är för kort för att gnälla och skylla ifrån sig på andra. Har ransakat mig själv mycket senaste halvåret och skäms i efterhand över allt gnälligt, töntigt, stundtals kränkande och provecerande trams jag hävt ur mig mot andra här på flashback.

Förlåt. För allt.

https://www.youtube.com/watch?v=l3VqAsMXE7o

Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
90 talet var bäst , det bara är så, Allt var mycket enklare och man kunde ta plats ,det var liksom ingen som brydde sig. Sen kom ju 2000 talet och början var bäst men sen sög det rejält , tycker det blev fejk efter 2008 och all förnedringstv som blev populär och tävlingstv , där man ska vara bäst.

Folk är korkade , man ska inte sväva ut för mycket eller stå ut över mängden för då blir det smörj.

Instämmer nästan helt. Däremot skulle jag vilja påpeka att början utav 00-talet också sög. Elfte September. Det var där och då allting gick åt helvete helt. Sedan 2007/08 har det dock bara blivit värre. Det var under denna tid (07/08) som sociala medier exploderade helt plötsligt och världsekonomin kraschade.

Vad ska 2020-talet bringa? Verkar ju inte ha blivit någon vidare start i och med Corona och allt det där precis.

Nä. Man måste se det positiva. Umgås med männsikor man känner sig trygg och avslappnad med och bara glömma allt elände ett tag.

Men jag håller med. 90-talet var bäst även fast det fanns problem redan då. Men bättre var det allt.
https://www.youtube.com/watch?v=WJZbyCNC_g4
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-02-12 kl. 21:54.
Citera
2020-02-13, 00:06
Medlem
manfred85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Det mesta som händer här i livet beror på en själv, det man gör och inte gör utav sitt liv. Livet är för kort för att gnälla och skylla ifrån sig på andra. Har ransakat mig själv mycket senaste halvåret och skäms i efterhand över allt gnälligt, töntigt, stundtals kränkande och provecerande trams jag hävt ur mig mot andra här på flashback.

Förlåt. För allt.

https://www.youtube.com/watch?v=l3VqAsMXE7o

Instämmer nästan helt. Däremot skulle jag vilja påpeka att början utav 00-talet också sög. Elfte September. Det var där och då allting gick åt helvete helt. Sedan 2007/08 har det dock bara blivit värre. Det var under denna tid (07/08) som sociala medier exploderade helt plötsligt och världsekonomin kraschade.

Vad ska 2020-talet bringa? Verkar ju inte ha blivit någon vidare start i och med Corona och allt det där precis.

Nä. Man måste se det positiva. Umgås med männsikor man känner sig trygg och avslappnad med och bara glömma allt elände ett tag.

Men jag håller med. 90-talet var bäst även fast det fanns problem redan då. Men bättre var det allt.
https://www.youtube.com/watch?v=WJZbyCNC_g4

Just ja svullo , kommer man ihåg , var faktiskt en av dem första komiker jag hörde talas om som barn , när var det 90-92.

mm ja 2020 kommer förmodligen vara mer fejk än nånsin med alla konflikter o annat som kommer upp lite varstans som bottnar i fascistiska ideer om hur allt ska vara , avla den bästa rasen som överlever.
Citera
2020-02-13, 10:04
Medlem
Dopaminas avatar
Livet är så jävla braaaaaaaa! Kan inte förklara varför men det blir bra när man börjar hata samhället. Då blir livet bra. När du hatar så mycket att du slutar bry dig om allt. Lagar, regler, normer etc. Allt. Den dagen kommer mina vänner. Nog. När det är nog. Då blir allt bra. Kaotiskt och bra. Precis som det ska va!

Nu blir det sommar snart och då vaknar gränslösheten till liv. Vi behöver mer gränslöshet. Mer rebelliskhet. Det behöver hända saker för jag dör inombords utan min dampmedicin. Jag var normal i många år men nu är jag galen. Behöver få akut utlopp för det. Tjack behövs intravenöst. Tänker på tjack hela dagarna. Behöver en akut dos tjack intravenöst på sjukhus mot damputbrott. Inte ens morfin biter på mig. Jag är obotligt och dödligt sjuk i ADHD.

Snart sitter jag där och sniffar på kemisk blomster med en massa stickmärken för att orka en dag till i skitlandet Sverige. Jävla kuksamhälle. Gå och dö era jävla horungar!!! Det är ni som har skapat mitt missöde. Ni vet vilka ni är och ni går inte hel ur det om ingen gör om och gör rätt. Hämnd är mitt driv.
Citera
2020-02-13, 21:23
Medlem
Har svårt att få mitt ex ur mitt system. Mår fysiskt illa. Mörker som kom med honom. Den här dagen måste vara svår för honom. Ifall han inte bara lade den bördan på mig och njuter av livet istället.
They say truth will set you free... Vågar jag någonsin?!

Din negativitet, din förtjusning i döden och din självförakt var farligare än jag trodde. Förlåt mig för att jag inte tog det på allvar! Jag trodde jag kan älska dig frisk men förlorade mig själv på vägen. Tro mig jag får betala ett pris för det.
Idag hatar jag inte dig.
Citera
2020-02-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Livet är så jävla braaaaaaaa! Kan inte förklara varför men det blir bra när man börjar hata samhället. Då blir livet bra. När du hatar så mycket att du slutar bry dig om allt. Lagar, regler, normer etc. Allt. Den dagen kommer mina vänner. Nog. När det är nog. Då blir allt bra. Kaotiskt och bra. Precis som det ska va!

Nu blir det sommar snart och då vaknar gränslösheten till liv. Vi behöver mer gränslöshet. Mer rebelliskhet. Det behöver hända saker för jag dör inombords utan min dampmedicin. Jag var normal i många år men nu är jag galen. Behöver få akut utlopp för det. Tjack behövs intravenöst. Tänker på tjack hela dagarna. Behöver en akut dos tjack intravenöst på sjukhus mot damputbrott. Inte ens morfin biter på mig. Jag är obotligt och dödligt sjuk i ADHD.

Snart sitter jag där och sniffar på kemisk blomster med en massa stickmärken för att orka en dag till i skitlandet Sverige. Jävla kuksamhälle. Gå och dö era jävla horungar!!! Det är ni som har skapat mitt missöde. Ni vet vilka ni är och ni går inte hel ur det om ingen gör om och gör rätt. Hämnd är mitt driv.
Tänk dig skriver som vilken jävla pundare som helst. Offer, synd om. Ingen är skyldig dig något. Desto "snabbare" du tar dig ur din narcissism desto bättre, skriver snabbare inom citationstecken för är ganska säker på att enda som kan stoppa dig är döden...Klustret är tyvärr skapt så.
Citera
2020-02-13, 23:44
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina

Får du receptbelagd amfetamin för att medicinera ADHD?
Fan, har precis åkt fast efter ett nästan ettårigt bruk av crystal meth. Nu kommer allt gå åt helvete men jag visste att det här skulle hända förr eller senare. Älskar knark, men jag tycker att när man bara skönmålar det så missar man de negativa sidorna av det. Crystal meth är en starkare variant av amfetamin. Meth en dödsdrog därför att de flesta av oss som tar den förr eller senare dör av bieffekterna. Så det är något jag skäms över, och en sorg på sätt och vis för att jag tog drogen för att jag ville överdosera och inte leva mer. Beroendet är så jävla starkt att vi som tar den tills vår kropp är totalt utsliten och ger upp. Söker man på bilder så ser man skrämmande exempel på hur ens ansikte blir helt förstört och likblekt. Känner du åtminstonde lite sympati över att jag inte kommer kunna ta meth på ett tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in