2019-12-19, 01:08
Medlem
Var kan man joina sons of odin eller nåt liknade mot dessa blattarna?
Citera
2019-12-19, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Nedanstående inlägg skrev jag 2008. Det som händer idag är liksom inte något som kommit plötsligt utan det har varit så här ända sedan de första blattarna kom till Sverige. Det blattekaos som drabbat Sverige är inte en oavsiktlig bieffekt utan något som är menat ska hända.

Det är inte mycket som har ändrats när det gäller diskussionen på flashback förutom att nivån har sjunkit eftersom pekskärmsanvändare numera kan komma åt att skriva på forumet. Gå tillbaka femton år och kolla vad som diskuterades på I&I eller det här forumet, det var exakt samma saker och det var exakt samma menlösa svennegnäll.

Det som är mest märkligt är att trots allt kaoz och allt skit så vägrar fortfarande svensken att radikaliseras och fortsätter att rösta på åttaklövern. I ett mentalt sunt land så hade ett riktigt nazistrasistparti suttit i riksdagen idag men svensken röstar på kulturmarxisterna i SD istället för han är rädd för att behöva säga nej till de människor som har gjort honom illa! Mer av det tänkade som kört Sverige i skiten kommer inte att hjälpa.
Jag delar din analys. Det är samma sak som skrivs idag som 2002 och det är samma reaktioner där läsarna förfasas och undrar över "när svensken skall vakna" och reagera på att han blir totalt utnyttjad, våldtagen, misshandlad och berövad på allt som var bra med landet. Det är inte någon svenskar som "ska vakna" och börja rösta på Jimmie! "Bara 3 år till, håll ihop, sd2022".

Det handlar om att svensken är totalt undfallande och tillåter sig behandlas som undermänniska i sitt eget land. Det är inte vakna svenskar som fattas, det handlar om svenskar som gör någonting. När tillochmed althögern och nmr fördömer våld, vem kommer att rädda er? Ni behöver 100tals Peter Mangs för att "något ska ske", men var hittar ni dom?

Svenskar är totalt hjälplösa och det känns nästan som att ni förtjänar eländet som drabbat er. Ni har tillåtit så mycket elände så länge, det kostar att vara en humanitär stormakt, som accepteras invandringskvoter andra skapat.

Nu återstår bara 30 år till av eskalerat förfall och elände. Eran räddning är om skjutningar och sprängningar når ända upp till politiker, men det kommer aldrig ske.

Svenne, du ska dö nu och vara glad och tacksam för att blattar tar över.
Citera
2019-12-19, 01:44
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Fake news. Man ser klart och tydligt att det är vatten stråle från flaska.

Precis vad jag tänker, även vinkeln från strålen är helt fel. Pissar man på någon håller borde man hålla telefonen i brösthöjd men här är som man håller telefonen i midjehöjd. De flesta av dessa nyheter kommer från samnytt.se som är en sionistisk nättidning. Vi vet att sionister försöker driva på motsättningar mellan svenskar och muslimer. De driver i stort sett hela counterjihadrörelsen. Jag har även sett denna video på massa sionistiska siter vilket gör mig misstänksam.

Det är mycket enkelt att göra fake videos för att skapa en reaktion hos befolkningen. Det enda du behöver är en svensk, arab/neger och en mobiltelefon.
Senast redigerad av HipToBeSquare 2019-12-19 kl. 01:50.
Citera
2019-12-19, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Precis vad jag tänker, även vinkeln från strålen är helt fel. Pissar man på någon håller borde man hålla telefonen i brösthöjd men här är som man håller telefonen i midjehöjd. De flesta av dessa nyheter kommer från samnytt.se som är en sionistisk nättidning. Vi vet att sionister försöker driva på motsättningar mellan svenskar och muslimer. De driver i stort sett hela counterjihadrörelsen. Jag har även sett denna video på massa sionistiska siter vilket gör mig misstänksam.

Det är mycket enkelt att göra fake videos för att skapa en reaktion hos befolkningen. Det enda du behöver är en svensk, arab/neger och en mobiltelefon.

Detta skulle rent hypotetiskt kunna vara iscensatt och "fake news" men det ser verkligen inte så ut. Dessutom så händer ju liknande saker (att mörka undermänniskor misshandlar och/eller utsätter vita barn och ungdomar för "bötning", rån, misshandel, sexuell förnedring, sexövergrepp, våldtäkt m.m.) många gånger per dygn runtom i Sverige. Det händer många gånger per dygn, varje dygn, året om. Att ett fåtal av dessa tusentals årliga incidenter filmas och får spridning på nätet är inte konstigt. Det är snarare konstigt att vi inte får se mycket mer sånt här i mobilkamerornas tidsålder.

Det mest rimliga antagandet är att det är äkta. Occams rakkniv du vet, eller det vet du väl inte...

Spekulationerna angående hur någon håller telefonen är löjeväckande. Vi vet inte hur många som deltog. Det kan vara en som slår, en annan som filmar, en tredje som pissar och ett helt gäng som tittar på. Vi vet inte.
Senast redigerad av Tumidanda 2019-12-19 kl. 07:45.
Citera
2019-12-19, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Vi har naturligtvis också drabbats. Jag tror dock att jag har en relativt hög testosteronhalt och är avvikande på vissa andra sätt av genetiska skäl. Jag känner att jag nog mest bara är en ganska normal man (i detta avseende) i ett samhälle som kryllar av betacucks, hen-figurer, fjollor m.m.
Så är det ju. Det kan jag utläsa ur dina texter. Det finns undantag till den stora massa av vita fjollor.

Citat:
Testosteron är inte allt heller, det finns nog många andra ärftliga och miljöpåverkade faktorer som är underutforskade eller okända. Hur mycket man har drabbats beror ju såklart på hur mycket man har exponerats och i vilket stadie av ens tillkomst och uppväxt man exponerades som mest.
Det är nog bara en del delförklaring, även om det säkert finns en sanning i detta. Men man kan inte komma ifrån att det är fel i hjärnorna på de flesta vita människor och detta går långt bra i tiden. Det bästa vore så klart att vita såg till att rensa upp rejält i sina egna led och tillät bara de starka att dugliga att överleva. Idag byggs samhället på de svaga, korkade och korrumperade, där knark, supa och dekadens råder ända uppe i toppen av makthierarkin.

Citat:
Vi vet för lite om detta idag men jag tycker mig märka att det är skillnad mellan generationer. Svenska män som är ca 40 och äldre är till synes överlag mindre omanliga och betamässiga än yngre män, på en rent biologisk nivå, så det är möjligt att det var något som hände, någon kemikalie i någon produkt (ny sorts p-piller, nån plast i matförpackningsindustrin, fan vet vad) som plötsligt blev vanlig, på 80- / 90-talet eller nåt. Det är möjligt att mycket av denna påverkan sker i fosterstadiet och sen är irreversibel. Män som föddes innan detta är alltså någorlunda normala medan de som föddes senare ofta är märkbart mindre manliga. Kost, livsföring och mycket annat spelar också roll men vi vet tyvärr för lite. Den rent biologiskt minskande manligheten bland män i västvärlden är dock en realitet.
Nja, det vet jag inte. Dekadensens generation nummer 1, är baby boomers. Historiens dummaste och svagaste generation. De unga idag må ha många fel, men de är mer klarvakna och födda rakt in i skiten av baby boomer föräldrar och farföräldrar.
Det är ett mycket märkligt fenomen att vita män kommit att bli så här svaga och dekadenta. Men å andra sidan, så gäller detta även judar, negrer och araber. Titta på valfri porrsida och studera kommnetarerna där till olika cuckvideos och annan slags förnedringssex. Det är allt vanligare fenomen numera att vita män knullar sönder negresser och i kommenterarna läser man hur negrer sitter och tänder på detta och förnedrar sig själva. Likaså kan man se judiska män som tänder på att sitta där med sina små kukar och ölmagar och se sina judiska kvinnor blir sönderknullade av män från andra raser. Man lär sig mycket av att studera porren och dess utveckling. Cuckeriet verkar drabba andra raser allt mer också, inte bara vita.

Citat:
Dricker mest eget vatten idag. Har dock druckit kommunalt kranvatten under nästan hela mitt liv. Det kan.ju dock vara stora skillnader mellan kommuner beroende på vattentäkt.
Jag har druckit kranvatten hela mitt liv. Är inte påverkad på något sätt alls och mer aggressiv än någonsin. Men visst, inom snar ramtid tror jag det är dags att sluta med detta, eftersom kranvattnet kommer att bli förgiftat allt mer av makten, av terrorister eller av dekadenta rikemansfolk från Stockholm som knarkar kokain och antidepressiva allt mer, där desa gifter sen går ut i kranvattnet.

Citat:
I viss mån är det nog så. Vita har vissa egenskaper och tendenser som är väldigt dåliga för dem själva.
Den stora frågan är om vita kan vakna upp? Eller är alla som Stig Wallin?

Citat:
Judarna är i vissa betydande avseenden en "mästar-ras". De är bättre på det de gör än någon annan grupp och det finns ingen annan grupp på jorden som har haft lika mycket framgång, både i relation till den egna gruppens storlek och i relation till hela världshistorien. Problemet för oss är dock att de vill oss illa. De kommer dessuton sannolikt utplåna allt mänskligt liv på jorden, inklusive sig själva, om de får hållas tillräckligt länge.
Judarna har sina egan problem och sina egna interna bråk, där vänster och högern ryker ihop ofta, där man bråkar om frågor som feminism, HBTQ, rasblandning etc. De har samma problem som vi har typ.

Citat:
De flesta vita är inte så himla bra. Självhatet är dock inplanterat i deras sinnen av judarna
Vita lider mest av att ha det för bra allt för länge. Vita vet inte vad riktig misär är. Därför blir man en dekadent cuck. Livet består av misär och lycka. Vita saknar misär. Därför blir man efterbliven

Citat:
Nästan alla dessa idiotgrejer har lanserats av juden, som dominerar allt normalt informationsflöde. All input från alla håll och kanter, alltid, överallt och dygnet runt, säger samma sak. De flesta kan inte se igenom eller stå emot detta.
Vita väljer själva att vara idioter. Ingen tvingar dem till detta. Fotboll, Xbox, trav, porr, ishockey, Thailand osv.

Citat:
Stig Wallin-beteendet är 100 procent kristendom. Det är själva essensen av kristendomens mest centrala budskap och lära. Även om Wallin kanske inte var religiös (har ingen aning) så var han en av de mest äkta och renläriga kristna i Sverige i modern tid. Mer kristendom än Stig Wallin blir det inte.
Visst är kristendomen den stora boven här tillsammans med ett liv materiell lyx. Vita människor behöver känna på misär under längre tid, för att bli "normala" igen.

Själv har jag fått känna på misär i mitt liv kombinerat med lycka. Vilket säkert du också har gjort sett till dina texter. Det är därför Sverige inte fungerar längre, eftersom landet styrs av nollor födda med silversked i röven och som aldrig känt på misär och det verkliga livet. Därför är de odugliga ledare. Därför cyklar de omkring på elcyklar med cykelhjälm. En människa som fått känna på det riktiga livet använder inte cykelhjäl och elcykel. Titta bara på folk som levt i de svenska ghettona. Ingen använder cykelhjälm eller elcyklar. Mest för att visa sambandet mellan riktiga människor och fejkmänniskor födda med rikedomar och curling.
Enbart en man av folket som haft det svårt, kan bli en bra ledare med sunt tänk och handlingskraft.
Senast redigerad av Jack.Cates 2019-12-19 kl. 08:39.
Citera
2019-12-19, 19:02
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Sånt här och mycket värre sker många gånger varje dag i Sverige och så har det varit i många år. Vad tror du svenska småtjejer som bor i blatteområden och går på blatteskolor råkar ut för? De får nog i vissa fall dagligen ta saker i munnen och andra kroppsöppningar från flera olika apor. Sån är verkligheten i Sverige idag.
Ditt inlägg får mig att tänka på dessa inlägg från en annan tråd:

(FB) Svenska tjejer våldtagna av araber i skolan
Citat:
Ursprungligen postat av TrueCrypt
Vet en svensk 13-årig tjej som blir våldtagen regelbundet i skolan av arabgäng men är för rädd för anmäla och hon är rädd för då bli kallad rasist. Andra tjejer jag snackat med (som inte känner varandra) berättar liknande historier som händer på deras skolor. Oftast rör de sig om mycket unga tjejer i 12-15 års åldern och alla är för rädda för att våga anmäla och de ska bli ännu värre för dem då.

En tjej jag snackade med berättade om en av hennes kompisar som blev våldtagen av en arab-kille när hon skulle åka hem från en kompis. Hon var bara 13 år när de hände och när hon kom hem blev hon utskälld av sina föräldrar för hon gick ensam hem. Att de blir tafsade på är så vanligt att de tror att invandrare får lov att göra så då inte ens lärarna reagerar.

Tydligen är detta väldigt känsligt att kritisera araber. De ska ju ha rätt till sin kultur där kvinnan ska lyda och behaga mannen. De gör alltså som de vill med tjejerna. Varför reagerar ingen? En tjej sa att de blev lätt kallade rasister om de inte ville ha utländska killar och var tvungen ligga mer en neger/blatte/arab för visa de inte var rasister.

Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?

Citat:
Jag försökte få dem att anmäla men när jag gör de blir de nedstämda och som de inte ville prata om de längre.. typ byta samtalsämne som de blev sur för jag tjatar om det..

Och de är flera tjejer jag vet som blir de på olika skolor och som inte känner varandra så de verkar vanligt det händer... Vad jag förstod på tjejerna som berättade de vet deras tjejkompisar om det men de har liksom fått lära sig i skolan man inte ska vara rasist och att man inte får vara emot invandrare..

Som vuxen förstår man det är fel, men de är så unga så de sväljer helt den politiska propagandan om mångkultur osv i skolan och hur "ond" man är om man är rasist.. I samhällskunskap får man t.ex. IG i ämnet om man är "nazist" och de är inte svårt bli kallad det.. De får alltså lära sig att dyrka mångkultur och araberna..

Slå ner är de minsta jag skulle vilja göra, jag skulle gärna döda dem. Men då skulle jag ju bli en ny Peter Mangs typ. Så det kommer sluta med jag hamnar i fängelse så småningom och sabbar mitt eget liv..Fast kanske är det värt det ändå.

Citat:
Vet en svensk 13-årig tjej som blir våldtagen regelbundet i skolan av arabgäng men är för rädd för anmäla och hon är rädd för då bli kallad rasist. Andra tjejer jag snackat med (som inte känner varandra) berättar liknande historier som händer på deras skolor. Oftast rör de sig om mycket unga tjejer i 12-15 års åldern och alla är för rädda för att våga anmäla och de ska bli ännu värre för dem då.

En tjej jag snackade med berättade om en av hennes kompisar som blev våldtagen av en arab-kille när hon skulle åka hem från en kompis. Hon var bara 13 år när de hände och när hon kom hem blev hon utskälld av sina föräldrar för hon gick ensam hem. Att de blir tafsade på är så vanligt att de tror att invandrare får lov att göra så då inte ens lärarna reagerar.

Tydligen är detta väldigt känsligt att kritisera araber. De ska ju ha rätt till sin kultur där kvinnan ska lyda och behaga mannen. De gör alltså som de vill med tjejerna. Varför reagerar ingen? En tjej sa att de blev lätt kallade rasister om de inte ville ha utländska killar och var tvungen ligga mer en neger/blatte/arab för visa de inte var rasister.

Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?

Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Ge oss namnen på araberna. Häng ut kräken med namn och bild.

Jag känner också några kvinnor som känt sig tvingade till förhållanden med araber och svarta. Tyvärr tror många att detta bara är en myt. Det bryter också ner de svenska män som egentligen gillar dessa kvinnor. I låg ålder håller invandrare ihop i gäng efter ras, medan svenskarna går runt ensamma "därför att man ska bedöma folk som individer". Invandrargängen - fast de ofta är svaga och korkade - blir då dominanta och kan tvinga sig till sex. Det krävs att svenskar i skolorna också håller ihop på liknande sätt och spöar skiten ur de fega araberna och de svarta. Invandrarna kommer också i puberteten tidigare, vilket gör att de har lättare att få tjejer i den åldern - lyckligtvis hinner kvinnorna vakna upp i tillräckligt låg ålder för att ta sig ur dessa förhållanden, men de är ofta skadade och vågar inte ge allt när de kommer till förhållanden med riktiga, svenska män. Alla utom invandrarna lider av detta - både män och kvinnor.

De svenska männen skadas oerhört av att inbilla sig att de är sämre än dessa IQ68 MENA-individer, och de får en skadad sexualitet av att konkurreras bort av dessa hotfulla, hatfyllda, våldsamma invandrargäng. Det ger sämre förhållanden vid senare ålder.

Detta fenomen måste bekämpas, och jag vet mycket väl att det finns enorma mängder svenska män som svultits på sex och kärlek på detta sätt så mycket att det snart är rättfärdigat att alla medie-judar som skapat denna invandring ger sina döttrar som gratis sexslavar åt dessa män att öva upp sig på och göra av med sina frustrationer på, så att de kan återfå den normala sexualitet de hade innan detta psykande beteende. Hur man botar de men för livet som de svenska kvinnorna som tvingats till sex eller våldtagits, vet jag inte - kanske går det inte.

Citat:
Ganska ironiskt att för att svenska tjejer inte ska bli skändade av araber, negrar, blattar så måste svenska tjejer börja bära slöja/burka. Svenska tjejer måste alltså dölja sin kropp för inte få dessa djuriska grottmänniskor som anser de har rätt knulla en kvinna som de känner för, alltså måste kvinnan bli mindre sexig = blir muslim. Tror högstadietjejer som araberna skändar äcklas av det ordentligt men är ändå i sånt underläge att de går med på vissa saker kanske avsugning för undvika misshandel och grövre saker. När de börjat kunna utnyttja dem ställer de allt högre krav som kanske analsex. Med tiden tror tjejerna detta är det normala när de blivit tvingade till sex och förtryckta i flera år och går med på sex frivilligt till slut.

Grottmänniskan/Araben måste först förtrycka henne några år bara och lära henne att hon vill det genom hot/våldtäkter/misshandel. Tillslut har de brutit ner tjejen totalt psykiskt och de får då tjejen att tänka och vilja de araben vill typ som Stockholmssyndromet.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Tror inte TS är ett troll. Har hört liknande situationer att svenska tjejer är VÄLDIGT utsatta i skolan.
Svenska samhället har gått så långt att dessa små BARN inte vågar säga något eller anmäla för då anses de som rasister eller "horor".

Kan ni fatta hur sjukt vårat samhälle har blivit? Om mitt barn blir en flicka, svär jag på gud att jag ska skydda henne från så mycket skit jag kan. Gör det ni också!

Citat:
Jag menar att om skolan inte var ett tvång hade de tjejerna aldrig i livet gått in i den byggnaden där de finns sådana blattekillar som våldtar dem. Hade de fått vara hemma istället hos sina föräldrar eller sina kompisar hade araberna aldrig kunnat utnyttja dem så. Men nu är de enligt lag tvungna att gå i skolan tills de går ut 9:an.. Och visst placerar lärarna de säkert i grupper med blattar också då och då, annars kan de jaga tjejerna på alla raster. En av tjejerna brukade bli tvingad att ha sex på rasterna på toaletten av olika araber som turas om knulla henne, hon går i 7:an och de i 8-9:an och hon känner sig inte ha något annat val än att gå med på det för att inte få ännu värre problem.

Det har delvis att göra med araber och MENA-blattars syn på svenska tjejer.. Det är absolut en jämlikhetsfråga. Men då det är araber så ska de tydligen få göra som de vill då det är rasism om deras kultur och kvinnosyn kritiseras på något sätt.
Citera
2019-12-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Själv har jag fått känna på misär i mitt liv kombinerat med lycka. Vilket säkert du också har gjort sett till dina texter. Det är därför Sverige inte fungerar längre, eftersom landet styrs av nollor födda med silversked i röven och som aldrig känt på misär och det verkliga livet. Därför är de odugliga ledare. Därför cyklar de omkring på elcyklar med cykelhjälm. En människa som fått känna på det riktiga livet använder inte cykelhjäl och elcykel. Titta bara på folk som levt i de svenska ghettona. Ingen använder cykelhjälm eller elcyklar. Mest för att visa sambandet mellan riktiga människor och fejkmänniskor födda med rikedomar och curling.
Enbart en man av folket som haft det svårt, kan bli en bra ledare med sunt tänk och handlingskraft.

Det här måste vara anno 2019 roligaste Flashback-kommentar. Cykelhjälmar skyddar din skalle om du vurpar och kostar cirkus 200 kr.

Skulle vara roligt att veta vad för sorts misär du har levt i så du kom till beslutet att aldrig använda cykelhjälm.

Du har förmodligen samma fluktuerande testosteronhalt som resterande av världens män, det är uppenbart att du är osäker över din egna manlighet.
Senast redigerad av antilife 2019-12-19 kl. 22:41.
Citera
2019-12-20, 00:22
Medlem
Okej

Fram med namnet på BO eller GM
Sen en liten insamling så ska ni få se på hämd,

En presis likadan video bara det att GM sitter och slurpar kiss,

Kan någon även sätta upp en hemsida där vi publicerar denna och kommande hämdaktioner så har vi en bra start,
Citera
2019-12-20, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Okej

Fram med namnet på BO eller GM
Sen en liten insamling så ska ni få se på hämd,

En presis likadan video bara det att GM sitter och slurpar kiss,

Kan någon även sätta upp en hemsida där vi publicerar denna och kommande hämdaktioner så har vi en bra start,

Ingen i denna tråden med någon form av information över huvudtaget, förutom mycket teorier om att detta händer varje dag nånstans i sverige pga sänkt testosteronhalt hos medelsvensson.

Finns inte ett enda inlägg som nämner plats,tid,datum,gm,bo,häktning,fup,målsnummer,poli sanmälan.

Finns inte nånting som styrker att videon är äkta, går inte bevisa om det är vattenflaska eller urin, ansiktet är blurrat så går inte se BO och lista ut nånting den vägen.

Förmodligen är tråden antingen till för att hetsa folk till att bli nazister, eller en honeypot för att samla in användarnamn på nazister på FB, förmodlingen expo,afa etc.
Citera
2019-12-20, 04:20
Medlem
Någon måste väl veta vilka dessa är. Har folk blivit så fega så de inte ens törs nämna dem här?
Citera
2019-12-20, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Någon måste väl veta vilka dessa är. Har folk blivit så fega så de inte ens törs nämna dem här?

Men vad ska man du med namnen?

Alla "kaozblattar" Sverige runt är likadana och drivs av en innerlig passion att straffa svennehoror.
Citera
2019-12-20, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarackNobama
Men vad ska man du med namnen?

Alla "kaozblattar" Sverige runt är likadana och drivs av en innerlig passion att straffa svennehoror.

Jag menar NAMNEN. De ska hängas ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in