2019-12-16, 21:34
Medlem
Haddock93s avatar
Även den mest dumma och blinde kan se att någon konflikt kommer hända i Sverige inom kort. Frågan är bara vad som tänder krutdurken, när det händer och vad som kommer hända.

Politikerföraktet har aldrig varit såhär stort tidigare. Bådar inte gott.
Citera
2019-12-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Jag kommer nu att ställa en seriös fråga.

Hur kommer det sig att ingen av er, en enda etnisk svensk, har för en gångs skull vågat ta saken i egna händer och av ren hat och ilska klippt nån av de utländska gm vid liknande fall?

Alltså jag menar, nu har dessa saker pågått i över 10års tid, där etniskt svenska blir bokstavligt rövknullade av babben. Men ingen, inte en enda av er har vågat göra något av ren hämnd eller frustration.

Varför?

Jag förstår faktiskt inte. Jag menar inte att vara tyken eller att provocera, jag undrar bara hur ni kan med att i ett helt årtionde sitta här på fb anonymt och skälla/gnälla utan att ha gjort nåt själva för att skipa rättvisa?
Man tänker att av x antal miljoner svenska män, borde iaf finnas 1 eller 2 som ställer sig upp, letar upp nån av dessa småblattar och när ingen ser, hämnas.

Men inte en enda, alltså ingen! Har gjort det hittills 🤷🏽‍♂️ hur kommer det sig?
Och kom inte nu med att "de får skylla sig själva för att de har samröre med babbar" för det är bara gojja.

Det kanske inte är så konstigt att det ser ut som det gör? Jag menar, nu är inte jag mena-snubbe, men jag känner en del och jag förstår deras mentalitet. De respekterar endast rädsla, tro mig. Endast rädsla.

Hur länge har ni tänkt knyta näven i fickan?

Enkelt

Svenskar älskar att FANTISERA om att spöa skiten ur dessa personer... de älskar att PRATA om det och SKRIVA om det... men den gemene Svensken har samtidigt en djupt rotad "egenskap" som får dem att konstant vilja att det är NÅGON ANNAN än de själva som ska ta hand om skiten åt dem. Det spelar ingen roll om denna annan är en random snubbe, en kompis, en polis eller en politiker... så länge dessa inte behöver få sina egna händer smutsiga så är det gott nog...

Ordspråket "Prata går, men prata så det går" stämmer in på oss Svenskar till punkt och pricka.

Det är därför man hela tiden pratar om att SD kommer göra hit och SD kommer göra dit när de får makten, rösta rätt, fler poliser etc.. alla vill något men ingen är beredd att göra det själv. Ironin blir ju dessutom bra mycket högre när samma personer som vill att någon annan ska ta tag skiten helt plötsligt sitter och blir förfärade och fördömer någon som faktiskt får nog och gör något åt saken.

Visst finns det undantag men de är inte speciellt vanliga om du frågar mig.
Citera
2019-12-16, 21:45
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Fan en sån här video kommer ju typ ut var tredje vecka nu för tiden, undrar hur ofta de sker, varannan dag?

Tänkte på det också. 2010 så existerade knappt inte såna här videon. 2019 så har de börjat ploppa upp som svampar, med svenskar som blir sparkade i ansiktet i en epatraktor, slagna när de ligger ner och på-cyklade på en skolgård, får en luftpistol inkörd i munnen, blir pissade på osv.

Troligtvis så sker något sådant här nästan VARJE dag i det nya Sverige. Svenska ungdomar vet naturligtvis inte vilken tid de har missat, och kommer trotts allt detta inte att rösta emot mångkulturen när de blir myndiga, för de vet ingenting bättre.
Citera
2019-12-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Även den mest dumma och blinde kan se att någon konflikt kommer hända i Sverige inom kort. Frågan är bara vad som tänder krutdurken, när det händer och vad som kommer hända.

Politikerföraktet har aldrig varit såhär stort tidigare. Bådar inte gott.
Händer något liknande någon i min familj fixar jag vapen inom några veckor och sedan tar jag mitt straff efter det är fixat. Jag bryr mig inte det minsta om konsekvenserna.
Citera
2019-12-16, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.

Njaa jag resonerar som så att även den svarta marknaden tillhör oss. Folk säger gärna att det finns svenskar som gör liknande saker o s v. Till det säger jag varför i helvete ska man då importera fler och i många fall brutalare kriminella?

Detta är ju bara tragiskt. Vare sig han hade skulder till asen eller inte. Men det är en stor del av problemet med massinvandringen. Det korrumperar samhället och normaliserar sånt här beteende. Blattarna från orten blir förebilden t o m med för unga svenskar på glid. Våldet och livsstilen eskalerar. Helt plötsligt står 14 åriga tjejer och skakar röven på nån jävla rapkonsert omringad av avskum från samhällets alla hörn. Allt från "flyktingbarn" på 25 år till förvirrade pundande vita ungdomar som växt upp i ett samhälle som inte säger ifrån så dom beter sig minst lika vidrigt som ortens ungar. Självklart är även andra och tredje generationens ungdomar från orten också där och dom kanske är värst av dom alla. För när det kommer till kritan är det dom som har våldskapitalet. Nyanlända har inte kontakter och svenska ungdomarna som ni ser går på knä för ortens ungdomar. Äh fy fan det slår knut i hjärnan på mig när jag försöker kartlägga konsekvenserna av politiken som förts..
Citera
2019-12-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Jag kommer nu att ställa en seriös fråga.

Hur kommer det sig att ingen av er, en enda etnisk svensk, har för en gångs skull vågat ta saken i egna händer och av ren hat och ilska klippt nån av de utländska gm vid liknande fall?

Alltså jag menar, nu har dessa saker pågått i över 10års tid, där etniskt svenska blir bokstavligt rövknullade av babben. Men ingen, inte en enda av er har vågat göra något av ren hämnd eller frustration.

Varför?

Jag förstår faktiskt inte. Jag menar inte att vara tyken eller att provocera, jag undrar bara hur ni kan med att i ett helt årtionde sitta här på fb anonymt och skälla/gnälla utan att ha gjort nåt själva för att skipa rättvisa?
Man tänker att av x antal miljoner svenska män, borde iaf finnas 1 eller 2 som ställer sig upp, letar upp nån av dessa småblattar och när ingen ser, hämnas.

Men inte en enda, alltså ingen! Har gjort det hittills 🤷🏽‍♂️ hur kommer det sig?

Ptjaa... att slå tillbaka är ingen liten beställning om man riskerar att få livet förstört av en medial och politisk konsensus.
Svenskar är ett mycket splittrat folk..
För varje svensk som fortfarande besitter någon form av ryggrad eller kärlek till nationen så finns det i bakgrunden en familj, vänner och arbete som står på spel.
En enkel risk / vinst beräkning av situationen och svensken fortsätter knyta näven i fickan...
Citera
2019-12-16, 22:15
Medlem
Casual-Cultures avatar
En av dom som slår säger ju även vart är mina pengar så antingen är han skyldig dom pengar eller så är det en påhittad skuld. Man skäms att vara svensk när killen även öppnar munnen så han får kissa han i munnen killen hade garanterat sugit hans kuk också om han bad om det med tanke på att han öppna munnen fyfan ush döda mig.
Citera
2019-12-16, 22:21
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Varför skulle man stå upp för random svenskar som ändå skiter totalt i sitt eget folk och massimporterar folk hit? Det finns ingen kamratskap mellan svenskar (förutom ett fåtal nationalister)...hade man skyddat en svensk så hade man åkt in på kåken, dömd av andra svenskar, och fått dubbelt så långt straff som en invandrare endast för man är svensk.

Vad har du själv för nationalitet, ditt lilla avskum?

Och där kom standardsvaret.
Vem säger att de etniskt svenska BO röstat för att få hit dessa? Är du på riktigt? Du menar alltså att ett helt random kid på säg 15 år som blivit rånat av ett gäng får skylla sig självt?

Eller så erkänner du att du är en feg liten fitta som gärna spyr skit på nätet men vägrar göra nåt åt saken!

Vad jag kommer ifrån spelar ingen roll. Fokusera istället på det jag säger.
Antingen står du upp för för ditt folk eller så gör du inte det.

Kom inte hit med en massa bortförklaringar.

Om du nu verkligen älskar ditt land, och vill ha förändring, ta itu med det som brinner just nu. Sen kan du ta hand om de "landsförrädare" när kusten är klar.

Men antar att du är en av de som helst vill bara sitta och gnälla på andra istället för att vara en man och agera.
Tönt
Citera
2019-12-16, 22:22
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Grabben är ju dum i skallen som gjort business eller blandat sig med dessa grabbar jag menar... Kolla på han?

Sen vafan öppnar han munnen o dricker kiss?? Killen kan ju inte pissa hur länge som helst vänd bort ansiktet för helvete någon heder måste de ju finnas...
Citera
2019-12-16, 22:24
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Svenska nationalister bryr sig inte om sådana som inte bryr sig om sitt folk. Vill man ha negrer och blattar här så får man också ta konsekvenserna för det hela.

Blattar och negrer får smaka på asfalt när de attackerar nationalister. Se bara på blattarna som hoppade på en NMR-aktivist under en demonstration. Blattarna fick duktigt med stryk och de hade förmodligen hamnat på intensiven om inte polisen hade kommit till deras undsättning.

Du pratar nu om nåt helt annat.
Jag skiter i om det är nmr eller vad fan som helst.
Du missade min poäng, medvetet eller omedvetet.

Sen tror jag knappast att det va några riktiga babbar som attackerade nmr, måste vart några vänsterfjollor
Citera
2019-12-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyEpstein
Sen vafan öppnar han munnen o dricker kiss?? Killen kan ju inte pissa hur länge som helst vänd bort ansiktet för helvete någon heder måste de ju finnas...

Så går det när man sen barnsben blivit uppfostrad till att böja sig för auktoriteter.
Citera
2019-12-16, 22:31
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikie
Enkelt

Svenskar älskar att FANTISERA om att spöa skiten ur dessa personer... de älskar att PRATA om det och SKRIVA om det... men den gemene Svensken har samtidigt en djupt rotad "egenskap" som får dem att konstant vilja att det är NÅGON ANNAN än de själva som ska ta hand om skiten åt dem. Det spelar ingen roll om denna annan är en random snubbe, en kompis, en polis eller en politiker... så länge dessa inte behöver få sina egna händer smutsiga så är det gott nog...

Ordspråket "Prata går, men prata så det går" stämmer in på oss Svenskar till punkt och pricka.

Det är därför man hela tiden pratar om att SD kommer göra hit och SD kommer göra dit när de får makten, rösta rätt, fler poliser etc.. alla vill något men ingen är beredd att göra det själv. Ironin blir ju dessutom bra mycket högre när samma personer som vill att någon annan ska ta tag skiten helt plötsligt sitter och blir förfärade och fördömer någon som faktiskt får nog och gör något åt saken.

Visst finns det undantag men de är inte speciellt vanliga om du frågar mig.

Tack!
Där sa du sanningen.
Precis så är det.

Och alla som säger just det du precis skrev, får istället motta massa verbalt skit här på nätet just för att sanningen gör ont.

Jag fattar fan inte hur man inte kan ha balls nog att gå ut och knäcka par skallar.

Jag uppmanar inte till nåt, men kollar man på vilket land i europa som helst så ser man att det finns ett driv hos folket. Att de går från ord till handling. Frankrike, grekland, ungern, Italien, finland you name it !!! Verkar som att svensken är kastrerad eller nåt!

Jag är inte ens etniskt svensk, men jag är sjukt arg just nu. Jag vet inte varför. Fråga mig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in