Citat:
Ge oss namnen på araberna. Häng ut kräken med namn och bild.
Ursprungligen postat av TrueCrypt
Vet en svensk 13-årig tjej som blir våldtagen regelbundet i skolan av arabgäng men är för rädd för anmäla och hon är rädd för då bli kallad rasist. Andra tjejer jag snackat med (som inte känner varandra) berättar liknande historier som händer på deras skolor. Oftast rör de sig om mycket unga tjejer i 12-15 års åldern och alla är för rädda för att våga anmäla och de ska bli ännu värre för dem då.
En tjej jag snackade med berättade om en av hennes kompisar som blev våldtagen av en arab-kille när hon skulle åka hem från en kompis. Hon var bara 13 år när de hände och när hon kom hem blev hon utskälld av sina föräldrar för hon gick ensam hem. Att de blir tafsade på är så vanligt att de tror att invandrare får lov att göra så då inte ens lärarna reagerar.
Tydligen är detta väldigt känsligt att kritisera araber. De ska ju ha rätt till sin kultur där kvinnan ska lyda och behaga mannen. De gör alltså som de vill med tjejerna. Varför reagerar ingen? En tjej sa att de blev lätt kallade rasister om de inte ville ha utländska killar och var tvungen ligga mer en neger/blatte/arab för visa de inte var rasister.
Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?
En tjej jag snackade med berättade om en av hennes kompisar som blev våldtagen av en arab-kille när hon skulle åka hem från en kompis. Hon var bara 13 år när de hände och när hon kom hem blev hon utskälld av sina föräldrar för hon gick ensam hem. Att de blir tafsade på är så vanligt att de tror att invandrare får lov att göra så då inte ens lärarna reagerar.
Tydligen är detta väldigt känsligt att kritisera araber. De ska ju ha rätt till sin kultur där kvinnan ska lyda och behaga mannen. De gör alltså som de vill med tjejerna. Varför reagerar ingen? En tjej sa att de blev lätt kallade rasister om de inte ville ha utländska killar och var tvungen ligga mer en neger/blatte/arab för visa de inte var rasister.
Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?
Jag känner också några kvinnor som känt sig tvingade till förhållanden med araber och svarta. Tyvärr tror många att detta bara är en myt. Det bryter också ner de svenska män som egentligen gillar dessa kvinnor. I låg ålder håller invandrare ihop i gäng efter ras, medan svenskarna går runt ensamma "därför att man ska bedöma folk som individer". Invandrargängen - fast de ofta är svaga och korkade - blir då dominanta och kan tvinga sig till sex. Det krävs att svenskar i skolorna också håller ihop på liknande sätt och spöar skiten ur de fega araberna och de svarta. Invandrarna kommer också i puberteten tidigare, vilket gör att de har lättare att få tjejer i den åldern - lyckligtvis hinner kvinnorna vakna upp i tillräckligt låg ålder för att ta sig ur dessa förhållanden, men de är ofta skadade och vågar inte ge allt när de kommer till förhållanden med riktiga, svenska män. Alla utom invandrarna lider av detta - både män och kvinnor.
De svenska männen skadas oerhört av att inbilla sig att de är sämre än dessa IQ68 MENA-individer, och de får en skadad sexualitet av att konkurreras bort av dessa hotfulla, hatfyllda, våldsamma invandrargäng. Det ger sämre förhållanden vid senare ålder.
Detta fenomen måste bekämpas, och jag vet mycket väl att det finns enorma mängder svenska män som svultits på sex och kärlek på detta sätt så mycket att det snart är rättfärdigat att alla medie-judar som skapat denna invandring ger sina döttrar som gratis sexslavar åt dessa män att öva upp sig på och göra av med sina frustrationer på, så att de kan återfå den normala sexualitet de hade innan detta psykande beteende. Hur man botar de men för livet som de svenska kvinnorna som tvingats till sex eller våldtagits, vet jag inte - kanske går det inte.
Senast redigerad av truth1337 2012-11-18 kl. 15:50.
Senast redigerad av truth1337 2012-11-18 kl. 15:50.