2) Vad gör den i denna del av forumet - lägg den i Humor eller I&I där en hör hemma.
1) Trams på vilket sätt?
2) Det handlar ju om hur unga kvinnor inte klarar av att uttrycka sig eller känna sig säkra i en offentlig miljö där större delen av deras liv som barn/ungdomar utspelar sig.
Om menar klassrummet när du säger att de tvingas ihop i samma rum, så ja, men om du menar att de blir placerade av läraren i ett enskilt rum tillsammans med invandrarna för att "eget arbete" eller vad de nu kan tänkas skylla på, så är det inget jag känner igen. Även om det är något jag kan tänka mig händer då det känns som att de flesta batikhäxor arbetar som lärarinnor...
Jag menar att om skolan inte var ett tvång hade de tjejerna aldrig i livet gått in i den byggnaden där de finns sådana blattekillar som våldtar dem. Hade de fått vara hemma istället hos sina föräldrar eller sina kompisar hade araberna aldrig kunnat utnyttja dem så. Men nu är de enligt lag tvungna att gå i skolan tills de går ut 9:an.. Och visst placerar lärarna de säkert i grupper med blattar också då och då, annars kan de jaga tjejerna på alla raster. En av tjejerna brukade bli tvingad att ha sex på rasterna på toaletten av olika araber som turas om knulla henne, hon går i 7:an och de i 8-9:an och hon känner sig inte ha något annat val än att gå med på det för att inte få ännu värre problem.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
1) Tramstråd av sällan skådat slag.
2) Vad gör den i denna del av forumet - lägg den i Humor eller I&I där en hör hemma.
Det har delvis att göra med araber och MENA-blattars syn på svenska tjejer.. Det är absolut en jämlikhetsfråga. Men då det är araber så ska de tydligen få göra som de vill då det är rasism om deras kultur och kvinnosyn kritiseras på något sätt.
Senast redigerad av TrueCrypt 2012-11-18 kl. 07:46.