2) Vad gör den i denna del av forumet - lägg den i Humor eller I&I där en hör hemma.
1) Trams på vilket sätt?
2) Det handlar ju om hur unga kvinnor inte klarar av att uttrycka sig eller känna sig säkra i en offentlig miljö där större delen av deras liv som barn/ungdomar utspelar sig.
Om menar klassrummet när du säger att de tvingas ihop i samma rum, så ja, men om du menar att de blir placerade av läraren i ett enskilt rum tillsammans med invandrarna för att "eget arbete" eller vad de nu kan tänkas skylla på, så är det inget jag känner igen. Även om det är något jag kan tänka mig händer då det känns som att de flesta batikhäxor arbetar som lärarinnor...
Jag menar att om skolan inte var ett tvång hade de tjejerna aldrig i livet gått in i den byggnaden där de finns sådana blattekillar som våldtar dem. Hade de fått vara hemma istället hos sina föräldrar eller sina kompisar hade araberna aldrig kunnat utnyttja dem så. Men nu är de enligt lag tvungna att gå i skolan tills de går ut 9:an.. Och visst placerar lärarna de säkert i grupper med blattar också då och då, annars kan de jaga tjejerna på alla raster. En av tjejerna brukade bli tvingad att ha sex på rasterna på toaletten av olika araber som turas om knulla henne, hon går i 7:an och de i 8-9:an och hon känner sig inte ha något annat val än att gå med på det för att inte få ännu värre problem.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
1) Tramstråd av sällan skådat slag.
2) Vad gör den i denna del av forumet - lägg den i Humor eller I&I där en hör hemma.
Det har delvis att göra med araber och MENA-blattars syn på svenska tjejer.. Det är absolut en jämlikhetsfråga. Men då det är araber så ska de tydligen få göra som de vill då det är rasism om deras kultur och kvinnosyn kritiseras på något sätt.
Senast redigerad av TrueCrypt 2012-11-18 kl. 07:46.
Jag menar att om skolan inte var ett tvång hade de tjejerna aldrig i livet gått in i den byggnaden där de finns sådana blattekillar som våldtar dem. Hade de fått vara hemma istället hos sina föräldrar eller sina kompisar hade araberna aldrig kunnat utnyttja dem så. Men nu är de enligt lag tvungna att gå i skolan tills de går ut 9:an.. Och visst placerar lärarna de säkert i grupper med blattar också då och då, annars kan de jaga tjejerna på alla raster. En av tjejerna brukade bli tvingad att ha sex på rasterna på toaletten av olika araber som turas om knulla henne, hon går i 7:an och de i 8-9:an och hon känner sig inte ha något annat val än att gå med på det för att inte få ännu värre problem.
Jag måste erkänna att det faktiskt börjar låta otroligt nu.. Om du talar sanning så måste jag säga att det är en stark tjej, och att vi är flera som står redo att hjälpa henne om hon behöver det. Ett pm bara.
Jag måste erkänna att det faktiskt börjar låta otroligt nu.. Om du talar sanning så måste jag säga att det är en stark tjej, och att vi är flera som står redo att hjälpa henne om hon behöver det. Ett pm bara.
Det är inte mer otroligt än det som hände den 14-åriga flickan Eva Helgetun https://www.flashback.org/sp40423898 I Norge går man ut med mer i tidningarna medan det i Sverige mer ses som "enstaka fall" utan samband.. Sambandet är att det är arabiska ungdomar som har en syn på flickor att de har rätt göra vad de vill med dem, och de är väl medvetna om att så länge de är under 15 är de inte straffmyndiga och kan göra som de vill https://www.flashback.org/sp40423843
Hur skulle vi hjälpa henne. Att ta henne från skolan och låta hon bo hos någon kommer aldrig hålla i längden, även om den eller de tjejerna vi skyddar vill rymma kopplas socialen in och omhändertar dem enligt LVU. En av dem jag pratade med gjorde just det och bodde hos olika kompisar och höll sig undan ett halvår tills Polisen grep henne och placerade henne på ungdomsanstalt. Där togs mobiler och allt ifrån henne och har inte haft kontakt med henne sedan dess så jag vet inte ens om hon lever nu. Enda alternativet är alltså att eliminera alla jävla muslimska pojkar i Sverige dvs starta inbördeskrig.
TS ljuger som en häst travar i trådstarten och försöker krystat få ihop någon form av diskussionsunderlag som skall mynna i ut i vadå?
Muslimer är onda.. Jaha, och.
Citat:
2) Det handlar ju om hur unga kvinnor inte klarar av att uttrycka sig eller känna sig säkra i en offentlig miljö där större delen av deras liv som barn/ungdomar utspelar sig.
Nej, det handlar om att muslimer är onda. Det bevisas dessutom av att en flicka i Norge blev våldtagen. Det är stödet för TS fantasi.
Citat:
3) Skäms!
Ja, skäms på mig som är så trött på sån skitretorik som TS kör med.
Det har delvis att göra med araber och MENA-blattars syn på svenska tjejer.. Det är absolut en jämlikhetsfråga. Men då det är araber så ska de tydligen få göra som de vill då det är rasism om deras kultur och kvinnosyn kritiseras på något sätt.
Det är till I&I du bör söka dig med din tråd med andra ord...
Det är till I&I du bör söka dig med din tråd med andra ord...
För man får aldrig säga en muslim inte är jämlik. Givetvis är muslimer bara offer för rasism deras kultur är inte alls fientlig mot kvinnors lika rättigheter. Idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Våldtäktsvågen norska polisen har talat om är i Oslo, dessutom är det väl inte den som trådstarten lägger fokus på.
Idioter som dig påstod att det jag beskrev aldrig skulle kunna hända och jag trollade, därför kom jag med exempel på att sånt förekommer vanligt i Norge. Idioter som dig har tydligen svårt att fatta och förstå svenska.
För man får aldrig säga en muslim inte är jämlik. Givetvis är muslimer bara offer för rasism deras kultur är inte alls fientlig mot kvinnors lika rättigheter. Idiot.
Det är alltså muslimers kultur vs kvinnors rättigheter du vill tala om - och inte din påhittade lögn om hur flickor mellan 12-15 våldtas i parti och minut på svenska skolor...
Vad är detta för rasistfasoner? Finns väl svenskar som våldtar också. Tror inte precis araber är kåtare än svenskar på något plan. Slynor måste lära sig att veta hut, annars är det bara rätt åt dem.
Majoriteten av alla slampor är otroligt trångsynta och är instängda i sin lilla bubbla av senaste märkeskläderna, TV-kändisar, och att efterlikna bimbos med sönderknullade fittor. Sedan ska vi inte ens tala om hur förbannat ignoranta alla tjejer är.
Ett exempel på deras oförmåga att tänka kritiskt:
En okänd kille tafsar på en horas rumpa slaviskt under en hel kväll, kvinnan tänker "AHH DET ÄR SÄKERT SÅ HÄR MAN GÖR PÅ NATTKLUBB HAHAHAH, HAN VILL SÄKERT BARA VÄL... INGEN FARA ALLS :PP" för att sedan bli våldtagen på vägen hem från klubben. SKYLL DIG SJÄLV FÖR FAN OM DU ÄR SÅ FÖRBANNAT IGNORANT JÄVLA FYLLEKAJA
Vilka finns det att skylla på för detta? Samhället, det är vi som har framtagit dessa osäkra trasiga människor. Dock så verkar det endast vara 1% av vår befolkning här på jorden som förstår det.
▲▲▲Må Satan Härska På Vårt Jordklot Och Ge Rikedom Till Vi Som Är 333 (Only Half Evil), DCLXVI 666.▲▲▲
Senast redigerad av karlvonlinne 2012-11-18 kl. 08:46.
Idioter som dig påstod att det jag beskrev aldrig skulle kunna hända och jag trollade, därför kom jag med exempel på att sånt förekommer vanligt i Norge. Idioter som dig har tydligen svårt att fatta och förstå svenska.
Det som sker i Norge är inte några parallell fall med du hävdar skulle ske i Sverige. Du bör nog läsa på den där statistiken och vad polisen i Oslo säger.