Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-16, 13:24
Medlem
Kimbatross avatar
"Samhällsnytt har tagit del av ett videoklipp som visar hur ett gäng invandrare förnedrar en svensk pojke genom att misshandla och urinera på honom samtidigt som de filmar händelsen."

https://vimeo.com/379731422

"Dominanskriminalitet
Ett nytt brottsbeskrivande ord har myntats i Danmark och sprider sig nu i Skandinavien. Det är ’dominanskriminalitet’ och rör sådant våld som framför allt invandrare begår mot danskar. Våldet beskrivs vara grovt, hänsynslöst, ofta oprovocerat och vanligt förekommande i vardagen."
Senast redigerad av Kimbatros 2019-12-16 kl. 14:00.
Citera
2019-12-16, 13:35
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Krutdurken bara väntar på antändande gnistan.
Dom kommer att fortsätta provocera tills urbefolkningen börjar försvara sig, sen eskalerar det till lågintensivt etniskt inbördeskrig.
Viljan till integration saknades från början.
Citera
2019-12-16, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimbatros
"Samhällsnytt har tagit del av ett videoklipp som visar hur ett gäng invandrare förnedrar en svensk pojke genom att misshandla och urinera på honom samtidigt som de filmar händelsen."

https://vimeo.com/379731422

"Dominanskriminalitet
Ett nytt brottsbeskrivande ord har myntats i Danmark och sprider sig nu i Skandinavien. Det är ’dominanskriminalitet’ och rör sådant våld som framför allt invandrare begår mot danskar. Våldet beskrivs vara grovt, hänsynslöst, ofta oprovocerat och vanligt förekommande i vardagen."
Det såg ut som en riktigt feg liten svennebanan. Han öppnade t.om. munnen när de urinerade på honom! WTF? Herregud. Han förtjänade det säkert också. Pundar svenne!
Citera
2019-12-16, 13:39
Uppenbarligen rör det sig om en skuld och därför är alla inblandade (inkl. offret) smuts.
Citera
2019-12-16, 13:40
Medlem
Yahnoovass avatar
Stackarn.
Säger att han gömmer ansiktet för att han inte vill vara med på film. Men öppnar munnen för att bli pissad i.
Förstår att han kände sig livrädd , men den skulle han duckat.

Vilka små horungar i övrigt. Är rätt säker på att försvarslösa grabben inte förtjäna det där. Vad är det värsta han kan ha gjort..
Citera
2019-12-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Krutdurken bara väntar på antändande gnistan.
Dom kommer att fortsätta provocera tills urbefolkningen börjar försvara sig, sen eskalerar det till lågintensivt etniskt inbördeskrig.
Viljan till integration saknades från början.
Jag vet inte, min lust att försvara är ganska liten när majoriteten av befolkningen inte bryr sig eller ens låtsas om att sådant här pågår. Jag segregerar mig istället så långt det är möjligt (vilket lyckligtvis är ganska långt i mitt fall) men vi landar ändå till slut på samma ställe - ett lågintensivt inbördeskrig. Det må väl vara hänt, bara jag får vara i fred bakom min mur och slipper medfinansiera eländet utanför.
Jag talar i både bildliga och bokstavliga termer.
Citera
2019-12-16, 13:45
Medlem
De klanskadade individerna med kusingiftesyndrom kanske bara missförstått begreppet urinvånare?
Citera
2019-12-16, 13:45
Medlem
Vad ska diskuteras?

Vi vet ingent om bakgrunden. Skulle kunna vara skådespel vad vi vet. Annars rör det sig antagligen om rasism/hatbrott.
Citera
2019-12-16, 13:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Det såg ut som en riktigt feg liten svennebanan. Han öppnade t.om. munnen när de urinerade på honom! WTF? Herregud. Han förtjänade det säkert också. Pundar svenne!
Ahh, en till som skall "ta fighten" på Flashback.

"Han provocerade säkert", "Sånt här har alltid hänt i Sverige" , "Det kan lika gärna vara raggare".
Vi börjar känna igen detta dillande vid det här laget. Hur fan kan du se dig själv i spegeln?
Citera
2019-12-16, 13:51
Medlem
Qaas avatar
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.
Citera
2019-12-16, 13:54
S kärnväljare utmärker sig återigen.
Citera
2019-12-16, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ahh, en till som skall "ta fighten" på Flashback.

"Han provocerade säkert", "Sånt här har alltid hänt i Sverige" , "Det kan lika gärna vara raggare".
Vi börjar känna igen detta dillande vid det här laget. Hur fan kan du se dig själv i spegeln?
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in