Citat:
Ursprungligen postat av
Jack.Cates
Men då torde du och jag ha drabbats också som de flesta andra sissyboys till vita män, men det har vi inte.
Vi har naturligtvis också drabbats. Jag tror dock att jag har en relativt hög testosteronhalt och är avvikande på vissa andra sätt av genetiska skäl. Jag känner att jag nog mest bara är en ganska normal man (i detta avseende) i ett samhälle som kryllar av betacucks, hen-figurer, fjollor m.m.
Testosteron är inte allt heller, det finns nog många andra ärftliga och miljöpåverkade faktorer som är underutforskade eller okända. Hur mycket man har drabbats beror ju såklart på hur mycket man har exponerats och i vilket stadie av ens tillkomst och uppväxt man exponerades som mest.
Vi vet för lite om detta idag men jag tycker mig märka att det är skillnad mellan generationer. Svenska män som är ca 40 och äldre är till synes överlag mindre omanliga och betamässiga än yngre män, på en rent biologisk nivå, så det är möjligt att det var något som hände, någon kemikalie i någon produkt (ny sorts p-piller, nån plast i matförpackningsindustrin, fan vet vad) som plötsligt blev vanlig, på 80- / 90-talet eller nåt. Det är möjligt att mycket av denna påverkan sker i fosterstadiet och sen är irreversibel. Män som föddes innan detta är alltså någorlunda normala medan de som föddes senare ofta är märkbart mindre manliga. Kost, livsföring och mycket annat spelar också roll men vi vet tyvärr för lite. Den rent biologiskt minskande manligheten bland män i västvärlden är dock en realitet.
Citat:
Jag har det inte och sett till dina texter, har du inte heller det, trots att vi dricker ur samma kranvatten som resten av de vita fjollorna.
Dricker mest eget vatten idag. Har dock druckit kommunalt kranvatten under nästan hela mitt liv. Det kan.ju dock vara stora skillnader mellan kommuner beroende på vattentäkt.
Citat:
Det kan vara så helt enkelt att vita är genetiskt defekta och därmed svaga av sig själva. De tillät sig att bli kristna en gång i tiden till exempel.
I viss mån är det nog så. Vita har vissa egenskaper och tendenser som är väldigt dåliga för dem själva.
Citat:
I så fall är judarna är en mästarras och kanske gynnas man av att knulla judinnor för att ingå i en vinnande folkstam, istället för att försvara massa hopplösa svaga vita fjollor?
Judarna är i vissa betydande avseenden en "mästar-ras". De är bättre på det de gör än någon annan grupp och det finns ingen annan grupp på jorden som har haft lika mycket framgång, både i relation till den egna gruppens storlek och i relation till hela världshistorien. Problemet för oss är dock att de vill oss illa. De kommer dessuton sannolikt utplåna allt mänskligt liv på jorden, inklusive sig själva, om de får hållas tillräckligt länge.
Citat:
Visst är det så att det finns hur mycket information som helst och det är ju vita som sitter framför datorn mest av alla. Men likväl är vita rätt så pantade, svaga och direkt korkade hopplösa varelser som unikt sett, hatar sig själva och vill förgöra sig själva tydigen.
De flesta vita är inte så himla bra. Självhatet är dock inplanterat i deras sinnen av judarna.
Citat:
Även om det nu är som du skriver "att juden gjort dem sådana", så är det högst märkligt hur vita tillåter sig decennier efter decennier att vara sådana klena, korkade och hopplösa odågor. Alla vita är ju inte på det viset, men de flesta är det uppenbarligen.
Jo, det är märkligt och beklagligt och det finns säkert genetiska faktorer som ligger oss i vita i fatet.
Citat:
Känns som att vita är en utrotningshotad art som inte går att bevara. Starkare organismer tar över?
Det kan vara så och det kan bli så, särskilt om folk fortsätter tro på "demokrati" eller "demonstrationer".
Citat:
Att informera vita människor om diverse problem och hur man löser det, är helt hopplöst. Titta bara på idiotgrejer som vita sysslar med, som nästan ingen annan gör: HBTQ, feminism, veganmat, klimathysteri osv.
Nästan alla dessa idiotgrejer har lanserats av juden, som dominerar allt normalt informationsflöde. All input från alla håll och kanter, alltid, överallt och dygnet runt, säger samma sak. De flesta kan inte se igenom eller stå emot detta.
Citat:
Vita män slåss mer än gärna i stora grupper mot andra vita män, när det gäller idiotgrjer som fotboll. Men våldtar Abdulla Svenssons döttrar eller fru, så gör Svensson inte ett skit.
Ja, det är omåttligt patetiskt och föraktligt. Eller bara väldigt, väldigt, konstigt.
Citat:
I vissa fall har det visat sig att vissa Svenssons blir antirasister när de fått sina döttrar vådtagna och mördade av negrer och araber, som i fallet Stig Wallin. Helt unikt korkat beteende. Ingen annan ras beter sig så här.
Stig Wallin-beteendet är 100 procent kristendom. Det är själva essensen av kristendomens mest centrala budskap och lära. Även om Wallin kanske inte var religiös (har ingen aning) så var han en av de mest äkta och renläriga kristna i Sverige i modern tid. Mer kristendom än Stig Wallin blir det inte.