2019-12-15, 15:58
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Sluta gifta er med kvinnor som legat runt i yngre dagar. Då ska ni få se att saker ändrar sig..
Citera
2019-12-15, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej det var en halmgubbe och dina halmgubbar får stå för dig.

Va?

Jag tolkar ditt ordbajseri och slingrande som att du varken kan eller vill svara på mina frågor. Du ska kanske inte slänga dig med påståenden om kollektiv skuld som du inte kan stå för när de granskas fortsättningsvis.
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-15 kl. 16:03.
Citera
2019-12-15, 16:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Va?

Jag tolkar ditt ordbajseri och slingrande som att du varken kan eller vill svara på mina frågor. Du ska kanske inte slänga dig med påståenden om kollektiv skuld som du inte kan stå för när de granskas fortsättningsvis.

Dina halmgubbar har inget med mig att göra, de får du behålla själv som sagt.
Citera
2019-12-16, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyEpstein
Sluta gifta er med kvinnor som legat runt i yngre dagar. Då ska ni få se att saker ändrar sig..

Nej det kommer fortfarande sitta bittra män på Internet och klaga över hur kräsna kvinnor är.
Citera
2019-12-16, 14:13
Medlem
Peyzs avatar
SD brudar är dom bästa
Citera
2019-12-16, 16:11
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej det kommer fortfarande sitta bittra män på Internet och klaga över hur kräsna kvinnor är.
Och det kommer alltid finnas skäl till att strunta i vita miserabla kvinnor för dom är finished på riktigt. Är orgasmer värt det för att förstöra samhällen?
Citera
2019-12-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Och det kommer alltid finnas skäl till att strunta i vita miserabla kvinnor för dom är finished på riktigt. Är orgasmer värt det för att förstöra samhällen?

Ska vi införa dödsstraff för de som har sex utanför äktenskapet eller vad är lösningen på problemet tycker du?
Citera
2019-12-16, 16:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ska vi införa dödsstraff för de som har sex utanför äktenskapet eller vad är lösningen på problemet tycker du?

Kvinnorna har röstat fram dödsstraff till sig själva,en efter en dödas av flyktingar.
Citera
2019-12-16, 19:06
Avslutad
Citat:
Kvinnorna har röstat fram dödsstraff till sig själva,en efter en dödas av flyktingar.

En klar majoritet av männen har röstat fram misshandel och mord på sig själva, det är fler män som mördas och misshandlas av flyktingar än kvinnor.
Citera
2019-12-16, 19:22
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
En klar majoritet av männen har röstat fram misshandel och mord på sig själva, det är fler män som mördas och misshandlas av flyktingar än kvinnor.

Inte lika vanligt förekommande som för kvinnor men den här mannen får definitivt skylla sig själv:
Utrikesministerns man: "Jag har mer sympati" för våldsmobben än Lamotte

https://www.friatider.se/utrikesministerns-man-jag-har-mer-sympati-f-r-v-ldsmobben-n-lamotte?fbclid=IwAR1JwDs3jsM2HxqrmvRCnfV au61KQ1hJVShAfe9Ff_CuC2VVcTVuTrqVgBo
Citera
2019-12-16, 19:26
Avslutad
Citat:
Inte lika vanligt förekommande som för kvinnor men den här mannen får definitivt skylla sig själv:
Utrikesministerns man: "Jag har mer sympati" för våldsmobben än Lamotte

https://www.friatider.se/utrikesministerns-man-jag-har-mer-sympati-f-r-v-ldsmobben-n-lamotte?fbclid=IwAR1JwDs3jsM2HxqrmvRCnfV au61KQ1hJVShAfe9Ff_CuC2VVcTVuTrqVgBo

Japp männen har själva röstat för det.
Citera
2019-12-16, 19:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Japp männen har själva röstat för det.

Nej så kan man inte uttrycka sig, om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som förhandlade med SD och då skulle det blivit klart bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in