Nej det var en halmgubbe och dina halmgubbar får stå för dig.
Va?
Jag tolkar ditt ordbajseri och slingrande som att du varken kan eller vill svara på mina frågor. Du ska kanske inte slänga dig med påståenden om kollektiv skuld som du inte kan stå för när de granskas fortsättningsvis.
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-15 kl. 16:03.
Jag tolkar ditt ordbajseri och slingrande som att du varken kan eller vill svara på mina frågor. Du ska kanske inte slänga dig med påståenden om kollektiv skuld som du inte kan stå för när de granskas fortsättningsvis.
Dina halmgubbar har inget med mig att göra, de får du behålla själv som sagt.
Nej det kommer fortfarande sitta bittra män på Internet och klaga över hur kräsna kvinnor är.
Och det kommer alltid finnas skäl till att strunta i vita miserabla kvinnor för dom är finished på riktigt. Är orgasmer värt det för att förstöra samhällen?
Och det kommer alltid finnas skäl till att strunta i vita miserabla kvinnor för dom är finished på riktigt. Är orgasmer värt det för att förstöra samhällen?
Ska vi införa dödsstraff för de som har sex utanför äktenskapet eller vad är lösningen på problemet tycker du?
Nej så kan man inte uttrycka sig, om endast männens röster hade räknats skulle vi haft en regering som förhandlade med SD och då skulle det blivit klart bättre.