2019-12-05, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Alias Karlsoon som skrev att han fotat o sett Anna o Roberto på NK skickade detta foto han tagit på dom

https://postimg.cc/xcnMcwT7

Kan stämma, de verkar vara i stan mycket just nu. Trodde de bodde i Märsta. Men jag tyckte jag såg Anna på apoteket på Fältöversten. Det måste vara ett väldigt flängande in till stan om de inte flyttat in till Östermalm. Är det Felicias rygg bredvid Anna?
Citera
2019-12-05, 12:03
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
En förändring av min ståndpunkt kring Anna börjar så sakta
smyga sig in. Från driftskuku, tunna, Märstamorsa, hälardrottning mm
till en rätt socialt misslyckad, utsatt trebarnsmamma, vars barn blivit
tvärsemot vad hon drömt om. Visst har hennes beteende och agerande
kraftigt förstärkt situationen, men det kanske varit hennes andningshål
och fantasier om en bättre värld. Vi är djäkligt elaka mot henne här på
Fb, men de som varit mest elaka mot henne var de som gav henne låten
ABC 1986. Utan den hade hon levt som tiotusentals förortsfamiljer i liknande
situation - men då hade hon kunnat identifiera sin situation med omgivningen
i kanske Skärholmen, Vårby eller Hallonbergen, vad vet jag. En i gruppen.
Nu är hon en totalt talanglös artist som försöker leva upp till att vara som
Carola eller Pernilla W. Lägg därtill att hennes bankkonton och krediter säkert
står och stampar på konkursavgrunden. Fyfasen, är det någon i trådens
drömsituation ? Inget försvar av Anna, men kanske en liten förklaring till hennes
extremt omdömeslösa agerande. Av humanitära skäl hoppas jag att hennes break
på sociala medier och även i ”kändisvimlet” skall bli permanent. Over and out.
ABC var inte problemet. Annas mamma var problemet som gjorde allt för att Anna skulle göra sångkarriär trots avsaknad av talang. Hon lyckades få in Anna i programmet Solstollarna som f.ö. aldrig hade fått sändas i dagens metoo klimat. Hade det funnits Idol på den tiden hade Annas karriär blivit kort.
Citera
2019-12-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Alias Karlsoon som skrev att han fotat o sett Anna o Roberto på NK skickade detta foto han tagit på dom

https://postimg.cc/xcnMcwT7

Oj vad hon har ökat ytterligare i omfång, hon måste ha återtagit vikten innan BL VIP och en del kilo ytterligare
Citera
2019-12-05, 15:48
Medlem
jag såg en kommentar i en grupp på facebook nu av Märstamorsan och där skrev hon att hon älskar varma dushar
Citera
2019-12-05, 15:50
Medlem
Är det fler som hört radioreklamen för Trisslotter nu runt jul ?
Låter det inte som att det är Anna som sjunger ? 🤔
Citera
2019-12-05, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Oj vad hon har ökat ytterligare i omfång, hon måste ha återtagit vikten innan BL VIP och en del kilo ytterligare
Yes rund o go, snart jul och några kg till. Ser nästan ut som hon skulle behöva en rullator.
Citera
2019-12-06, 10:10
Medlem
bloggbevakning har skrivit om märstamorsans inlägg i facebookgrupperna
Citera
2019-12-06, 14:50
Medlem
Books inlägg blev raderat av admin i Facebook-gruppen.

Och nu rasar Tunnan mot raderingen:

"Jag kunde ju inte ens svara på alla kommentarerna".

"Första gången jag skrev här på GS /.../ eftersom mina övriga sociala medier är borta.
Men, direkt drogs det igång ett mindre drev. Trodde GS stod för något annat.
Raka frågor med god ton, ger raka svar med detsamma. Men att vara i en grupp som direkt hugger mot strupen pga fake stuff....

Annonser och påståenden som faktiskt inte stämmer....
Nä,får fundera om det är något för mig.

Drama i vanlig ordning. Vart än Tunnan visar sitt fula tryne så blir det osämja och drama. Fråga bara Arga Snickaren

Såg för övrigt att Arga Snickaren har dragit igång ett program som ska hjälpa ungdomar ur knarkträsket. Något för familjen Book?
Senast redigerad av blueberrycake 2019-12-06 kl. 14:52.
Citera
2019-12-06, 18:26
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Books inlägg blev raderat av admin i Facebook-gruppen.

Och nu rasar Tunnan mot raderingen:

"Jag kunde ju inte ens svara på alla kommentarerna".

"Första gången jag skrev här på GS /.../ eftersom mina övriga sociala medier är borta.
Men, direkt drogs det igång ett mindre drev. Trodde GS stod för något annat.
Raka frågor med god ton, ger raka svar med detsamma. Men att vara i en grupp som direkt hugger mot strupen pga fake stuff....

Annonser och påståenden som faktiskt inte stämmer....
Nä,får fundera om det är något för mig.

Drama i vanlig ordning. Vart än Tunnan visar sitt fula tryne så blir det osämja och drama. Fråga bara Arga Snickaren

Såg för övrigt att Arga Snickaren har dragit igång ett program som ska hjälpa ungdomar ur knarkträsket. Något för familjen Book?

Felicia hade sannerligen behövt hjälp. Tror Arga Snickaren är en klok man och håller sig 100 mil från allt som heter Book.
Citera
2019-12-06, 22:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Felicia hade sannerligen behövt hjälp. Tror Arga Snickaren är en klok man och håller sig 100 mil från allt som heter Book.

Inte bara hon, alla i familjen hade nog behövt hjälp kring det hela eftersom de andra är medhjälpare/medberoende i den missbrukandes missbruk eftersom de döljer problemen och det finns även risk att minst en till i familjen åtminstone missbrukar andra piller.
Citera
2019-12-06, 23:33
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Det är ju helt otroligt att hon lyckas bli osams med människor efter 2 eller 3 månader utan sociala medier

tyvärr anna nu är du med i socila medier träsket igen.. du lyckades vara utan sociala medier i 3 månader inte illa
Citera
2019-12-07, 01:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Det är ju helt otroligt att hon lyckas bli osams med människor efter 2 eller 3 månader utan sociala medier

tyvärr anna nu är du med i socila medier träsket igen.. du lyckades vara utan sociala medier i 3 månader inte illa

Ja, människan är ett unikum. Det ingen normal människa kan göra lyckas hon med. Det ska inte vara möjligt att göra sig ovän med en massa okända människor om man håller sig undan men hon är en person som skulle kunna skaffa sig ovänner i ett tomt rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in