Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
Books inlägg blev raderat av admin i Facebook-gruppen.
Och nu rasar Tunnan mot raderingen:
"Jag kunde ju inte ens svara på alla kommentarerna".
"Första gången jag skrev här på GS /.../ eftersom mina övriga sociala medier är borta.
Men, direkt drogs det igång ett mindre drev. Trodde GS stod för något annat.
Raka frågor med god ton, ger raka svar med detsamma. Men att vara i en grupp som direkt hugger mot strupen pga fake stuff....
Annonser och påståenden som faktiskt inte stämmer....
Nä,får fundera om det är något för mig.
Drama i vanlig ordning. Vart än Tunnan visar sitt fula tryne så blir det osämja och drama. Fråga bara Arga Snickaren
Såg för övrigt att Arga Snickaren har dragit igång ett program som ska hjälpa ungdomar ur knarkträsket. Något för familjen Book?
Ha ha! Jo, både Minigrisen och Haklöse skulle vara i behov av hjälp. Dock så har han väl tröttnat duktigt på fläskiga Book och löjliga familjen.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnuskigGubbe
Det är ju helt otroligt att hon lyckas bli osams med människor efter 2 eller 3 månader utan sociala medier
tyvärr anna nu är du med i socila medier träsket igen.. du lyckades vara utan sociala medier i 3 månader inte illa
Tunnan är en sån där 3%-are. 97% av befolkningen har inga problem, eller mycket sällan problem med sin omgivning. Däremot har dessa 3% alltid problem med allt och alla. Om ni tänker efter så är det i princip alltid samma personer som har problem överallt, typ på Konsum, på banken, i kontakt med vården, på bussen mm. De flesta av oss har inga bekymmer och inrättar oss efter vad som gäller, men dit räknas inte Tunnan och Minigrisen, de har alltid problem med allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Ja, människan är ett unikum. Det ingen normal människa kan göra lyckas hon med. Det ska inte vara möjligt att göra sig ovän med en massa okända människor om man håller sig undan men hon är en person som skulle kunna skaffa sig ovänner i ett tomt rum.
Väl beskrivet. Hon är en av de där 3% som alltid har problem överallt. Grundproblemet är att dessa människor alltid känner sig förfördelade, de tycker att de ska ha allt speciellt, som när fläsktunnan inte ville visa leg när hon skulle hyra en DVD för hundra år sedan, just för att hon var Den Stora Anna Book. Visst fanns det väl viss sanning i det, för STOR det är hon, men bara rent volymmässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Anna utav Book von Märsta är en mycket sjuk människa.
Sannerligen. Precis som övriga som är som Tunnan så saknar hon totalt insikt om detta. Skulle vara mycket intressant att se hennes sjukjournaler, lär nog vara en mycket omfattande läsning och det mesta lär nog handla om hennes mentala (o)hälsa. Misstänker väl att det finns en dossier på socialtjänsten om henne med.