2019-12-07, 08:17
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Det är ju helt otroligt att hon lyckas bli osams med människor efter 2 eller 3 månader utan sociala medier

tyvärr anna nu är du med i socila medier träsket igen.. du lyckades vara utan sociala medier i 3 månader inte illa

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, människan är ett unikum. Det ingen normal människa kan göra lyckas hon med. Det ska inte vara möjligt att göra sig ovän med en massa okända människor om man håller sig undan men hon är en person som skulle kunna skaffa sig ovänner i ett tomt rum.

Anna utav Book von Märsta är en mycket sjuk människa.
Citera
2019-12-07, 10:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Books inlägg blev raderat av admin i Facebook-gruppen.

Och nu rasar Tunnan mot raderingen:

"Jag kunde ju inte ens svara på alla kommentarerna".

"Första gången jag skrev här på GS /.../ eftersom mina övriga sociala medier är borta.
Men, direkt drogs det igång ett mindre drev. Trodde GS stod för något annat.
Raka frågor med god ton, ger raka svar med detsamma. Men att vara i en grupp som direkt hugger mot strupen pga fake stuff....

Annonser och påståenden som faktiskt inte stämmer....
Nä,får fundera om det är något för mig.

Drama i vanlig ordning. Vart än Tunnan visar sitt fula tryne så blir det osämja och drama. Fråga bara Arga Snickaren

Såg för övrigt att Arga Snickaren har dragit igång ett program som ska hjälpa ungdomar ur knarkträsket. Något för familjen Book?
Ha ha! Jo, både Minigrisen och Haklöse skulle vara i behov av hjälp. Dock så har han väl tröttnat duktigt på fläskiga Book och löjliga familjen.
Citat:
Det är ju helt otroligt att hon lyckas bli osams med människor efter 2 eller 3 månader utan sociala medier

tyvärr anna nu är du med i socila medier träsket igen.. du lyckades vara utan sociala medier i 3 månader inte illa
Tunnan är en sån där 3%-are. 97% av befolkningen har inga problem, eller mycket sällan problem med sin omgivning. Däremot har dessa 3% alltid problem med allt och alla. Om ni tänker efter så är det i princip alltid samma personer som har problem överallt, typ på Konsum, på banken, i kontakt med vården, på bussen mm. De flesta av oss har inga bekymmer och inrättar oss efter vad som gäller, men dit räknas inte Tunnan och Minigrisen, de har alltid problem med allt.
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, människan är ett unikum. Det ingen normal människa kan göra lyckas hon med. Det ska inte vara möjligt att göra sig ovän med en massa okända människor om man håller sig undan men hon är en person som skulle kunna skaffa sig ovänner i ett tomt rum.
Väl beskrivet. Hon är en av de där 3% som alltid har problem överallt. Grundproblemet är att dessa människor alltid känner sig förfördelade, de tycker att de ska ha allt speciellt, som när fläsktunnan inte ville visa leg när hon skulle hyra en DVD för hundra år sedan, just för att hon var Den Stora Anna Book. Visst fanns det väl viss sanning i det, för STOR det är hon, men bara rent volymmässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna utav Book von Märsta är en mycket sjuk människa.
Sannerligen. Precis som övriga som är som Tunnan så saknar hon totalt insikt om detta. Skulle vara mycket intressant att se hennes sjukjournaler, lär nog vara en mycket omfattande läsning och det mesta lär nog handla om hennes mentala (o)hälsa. Misstänker väl att det finns en dossier på socialtjänsten om henne med.
Citera
2019-12-07, 11:02
Medlem
trottwells avatar
I filmen i länken kan vi se den riktiga Anna, titta på hela filmen, den är sevärd.

https://bloggbevakning.se/2019/04/12...-livesandning/
Citera
2019-12-07, 11:17
Medlem
godboys avatar
Citat:
I filmen i länken kan vi se den riktiga Anna, titta på hela filmen, den är sevärd.

Herregud!Hon är ju helt skallskadad! Är hon på en öppenvårdsmottagning för psykiatri? Vidare så är det ett regelbrott att filma på vårdinrättningar, ÄVEN om man är ensam där, men det kan man ju inte veta om man är. I vilket fall som helst är det respektlöst. Trodde först stackars Vanessa var med, men det var hon lyckligtvis inte. Hade hon varit det så hade fasen en soc.anmälan varit mer än befogad.

Tror nog det kan vara så att soc. varit inblandad i Vanessa och krävt en förändring gällande henne. Sannolikt har svärfar reagerat och fixat henne till Spanien. Hoppas hoppas det blir hennes räddning.

ANNA, DU ÄR SÅ SJUK SÅ SJUK!!!!
Citera
2019-12-07, 17:16
Medlem
irrljuss avatar
Citat:

Hon var inte borta från sociala medier speciellt länge, såg att hon gick med GS på fb i slutet av oktober och det var väl då hon stängde ner instagram...
Citera
2019-12-07, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Hon var inte borta från sociala medier speciellt länge, såg att hon gick med GS på fb i slutet av oktober och det var väl då hon stängde ner instagram...
Vad är GS?
Citera
2019-12-07, 18:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vad är GS?

Girlsquad, en Facebookgrupp där Anna postade de inlägg som postats i tråden.
Citera
2019-12-08, 12:17
Medlem
googlade arga snickaren anna book och fick upp en intervju som tidni gen cafe gjort med snickaren, det sms han fått av anna hade ju vart kul att läsa

https://postimg.cc/3yfsxLWq
Citera
2019-12-10, 08:35
Medlem
Citat:

Hon är verkligen bortom all räddning. Bland det sjukaste jag har sett. Jag hoppas det var i väntrummet på en psykiatrisk mottagning. Men som sagt - hon är bortom hjälp.
Citera
2019-12-10, 11:51
Medlem
Citat:
Jag kan NK utan och innan, jag har handlat och ätit där i hela mitt liv, det är inte expediterna som kör bort misstänkta tjuvar som du påstår, väktarna sköter den uppgiften.
Har det så stor betydelse om det var väktare eller expedit som körde bort henne? Är väl inte så konstigt att hon som snattat/stulit på NK blir avvisad därifrån, oavsett vem som sköter avvisningen?
Citera
2019-12-10, 15:00
Medlem
Giant Squids avatar
Är det nån som vet var hon införskaffar sina klädesplagg. Ofta man ser henne med toppar som alltid har någon knut eller rosett runt halsdelen.
Vad är det för unik stil, kan inte beskriva den som tantig för tanter ser jag sällan med detta.
Kan det vara någon vilja till att se ut som någon spansk karikatyr, inte sett spanjorer gå runt så heller.
Citera
2019-12-10, 15:07
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Är det nån som vet var hon införskaffar sina klädesplagg. Ofta man ser henne med toppar som alltid har någon knut eller rosett runt halsdelen.
Vad är det för unik stil, kan inte beskriva den som tantig för tanter ser jag sällan med detta.
Kan det vara någon vilja till att se ut som någon spansk karikatyr, inte sett spanjorer gå runt så heller.

Det är väl någon form av ziggemode?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in