Citat:
Ursprungligen postat av
urbankitten
Hej, kort och gott undrar jag om pregabalin kan hjälpa mig att somna, efter att ha intagit små mängder amfetamin under dagen. Vet att det är dumt att blanda uppåt o neråt. Men intar kanske 0.1-0.2g amfetamin 2-3 ggr under en dag. För att vara lite extra pigg. Nu har jag inte tillgång till Benzo. Och röka fungerar sådär för att somna. Brukar ofta få hjärnan på högvarv istället. Säg att jag vill lägga mig kl 01, tar sista AMF-dosen kl 18-20. Skulle då liten mängd pregabalin hjälpa mig sova? Läst olika trådar med olika svar förstås, pga mängderna. Mina mängder är så små. Men tänkte så det inte "boostar" amfetaminet istället. Och ger motsatt effekt. Eller att det är direkt livsfarligt oavsett. (Har svårt att somna överlag)
Tack för intressant läsning!
Har du ingen tolerans så ja absolut kan det hjälpa. Men skulle personligen behöva minst 600mg.
Citat:
Ursprungligen postat av
DonTrump
Är det safe med att blanda Benso med Loperamide. Då snackar jag låga doser Loperamid.Typ 4-6 mg. Men den den är väl en stark opiod? Påverkar den andningen något?
Ja det är lugnt. Men ja loperamid är stark. Kan påverka andningen om du äter en ask och uppåt.