2019-11-22, 11:57
Medlem
Lowlyfes avatar
Har du tolerans?

Skippa resten til imorgon.
Citera
2019-11-22, 13:13
Medlem
Flufffens avatar
Ja runt 15-16 tiden är det lugnt.
Citera
2019-11-26, 01:11
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Tog 300mg tramadol för 6-7h sedan och känner knappt av det nu. Är det lugnt om jag poppar E nu? Eller kan det gå illa?
Citera
2019-11-27, 07:05
Medlem
Hej, kort och gott undrar jag om pregabalin kan hjälpa mig att somna, efter att ha intagit små mängder amfetamin under dagen. Vet att det är dumt att blanda uppåt o neråt. Men intar kanske 0.1-0.2g amfetamin 2-3 ggr under en dag. För att vara lite extra pigg. Nu har jag inte tillgång till Benzo. Och röka fungerar sådär för att somna. Brukar ofta få hjärnan på högvarv istället. Säg att jag vill lägga mig kl 01, tar sista AMF-dosen kl 18-20. Skulle då liten mängd pregabalin hjälpa mig sova? Läst olika trådar med olika svar förstås, pga mängderna. Mina mängder är så små. Men tänkte så det inte "boostar" amfetaminet istället. Och ger motsatt effekt. Eller att det är direkt livsfarligt oavsett. (Har svårt att somna överlag)
Tack för intressant läsning!
Citera
2019-11-28, 23:41
Medlem
Är det safe med att blanda Benso med Loperamide. Då snackar jag låga doser Loperamid.Typ 4-6 mg. Men den den är väl en stark opiod? Påverkar den andningen något?
Citera
2019-11-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbankitten
Hej, kort och gott undrar jag om pregabalin kan hjälpa mig att somna, efter att ha intagit små mängder amfetamin under dagen. Vet att det är dumt att blanda uppåt o neråt. Men intar kanske 0.1-0.2g amfetamin 2-3 ggr under en dag. För att vara lite extra pigg. Nu har jag inte tillgång till Benzo. Och röka fungerar sådär för att somna. Brukar ofta få hjärnan på högvarv istället. Säg att jag vill lägga mig kl 01, tar sista AMF-dosen kl 18-20. Skulle då liten mängd pregabalin hjälpa mig sova? Läst olika trådar med olika svar förstås, pga mängderna. Mina mängder är så små. Men tänkte så det inte "boostar" amfetaminet istället. Och ger motsatt effekt. Eller att det är direkt livsfarligt oavsett. (Har svårt att somna överlag)
Tack för intressant läsning!

Har du ingen tolerans så ja absolut kan det hjälpa. Men skulle personligen behöva minst 600mg.

Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Är det safe med att blanda Benso med Loperamide. Då snackar jag låga doser Loperamid.Typ 4-6 mg. Men den den är väl en stark opiod? Påverkar den andningen något?

Ja det är lugnt. Men ja loperamid är stark. Kan påverka andningen om du äter en ask och uppåt.
Citera
2019-12-04, 00:27
Medlem
2mg Iktrovil runt 18 snåret, en halva först sedan sista halvan av habben en timme senare. Van amfetamin brukare, enligt hans tolerans som jag förmodar är ordentlig så var det inte mycket mycket, men 11.00 imorse intog han då detta i kaffet.
Vidare, 300mg lyrica 22.00 men íntar inte lyrika mer än när tillfälle ges, 1-2 ggr max varannan vecka. Och då är det den dosen (300) som varit aktuell.

10mg Oxy, väldigt nära att stoppa i sig den, nyfiken som fan. Bra längesedan sist. Lugnt, riskabelt isåfall till vilken nivå, sträck en hjälpande hand gott folk
Citera
2019-12-05, 18:01
Medlem
20 mg stesolid, 10 mg stilnoct, 10 mg oxicodon och 2 folkis 3,5 0,5or. Farligt?

Känner ett starkt behov att slappna avi hemmets lugna vrå. 👽 Mår kalas och lyssnar på lite fin psy.. men är det en farlig kombo?Vore ju trist att sluta andas,, risk för ep?
Jar provat lite blandat godis tidigare men inte mycket. Om jag cill toppa upp det ett hack till bad skall jag köra då? Har ex hemma men då slitin
Citera
2019-12-05, 18:12
Medlem
Nope, men inte nyttigt, håll dig till en sak i sänder så håller din lever lite längre.
Citera
2019-12-05, 18:14
Medlem
Lilabanans avatar
Låter som en mysig cocktail!

Bara att köra på.

Jag har massvis med missbruk i bagaget. Kroppen tål mycket. Så länge din intention inte är att knarka dig helt väck- Utan bara bli lite mysig är det lugnt
Senast redigerad av Lilabanan 2019-12-05 kl. 18:17.
Citera
2019-12-05, 18:26
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlphaandOmega
Känner ett starkt behov att slappna avi hemmets lugna vrå. 👽 Mår kalas och lyssnar på lite fin psy.. men är det en farlig kombo?Vore ju trist att sluta andas,, risk för ep?
Jar provat lite blandat godis tidigare men inte mycket. Om jag cill toppa upp det ett hack till bad skall jag köra då? Har ex hemma men då slitin
Känns överdrivet att ta allt på en gång om du inte är erfaren. Tror du kan må bra längre tid om du inte tar allt samtidigt men kan inte tänka mig det skulle vara farligt 👍
Citera
2019-12-06, 16:53
Medlem
Dominobrickors avatar
Om man går på ssri´s kan man ta ketamin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in