2020-01-31, 06:13
Medlem
Bullsquids avatar
Vad brukar ni stoppa i er för doser benso tillsammans med sub eller ev andra opiater?
Jag har kört benso och opiater många många år nu så har vanan innan och tyvärr en jävla tolerans med mot varenda drog typ.

Iaf kunde inte sova inatt så gick upp och lade upp en sub lina på ca 1 mg
Hade tagit heroin, benso och tapentadol dagen innan så viss tolerans kanske kvar.

Iaf runt 3 på natten/morgonen börjar jag.

intagen ser ut som följer.

03.05 ca 1mg sub
03.10 30 mg stesolid (diazepam)

känner inget alls här så väntar tills

04.00 2mg ikto (clonazepam) och 2mg xanor (alprazolam)

väntar besviken tills

05.40 ca 1mg sub till
05.54 2 mg ikto och 3 mg xanor.
,

nu känner jag snart att jag börjar sitta och slösa substanser här
eller tar jag alldeles för låga doser benso eller sub eller vad?
Brukar få finfin effekt av dessa kombo annars tex 1-2 mg sub och 2-3 xanor så är jag rejält go.

Tapentadolen och heroinet kan ju va orsaken då men det har ändå gått över 12 timmar sedan jag tog det (heroinet snorta jag runt 12 på dagen) tapentadolet tog jag i 2 omgångar på 300mg var med tillhördande benso. blev nog 12mg ikto och 5 mg xanor igår.

undrar bara vad jag ska öka av för att inte slösa, suben är begränsad som fan bara lite över en halva kvar benso däremot finns så det räcker

juste grapefrukt juice har jag 2 paket!
Senast redigerad av Bullsquid 2020-01-31 kl. 06:15.
Citera
2020-01-31, 06:18
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Drog i mig åtta mg Subutex nasalt igår natt vid tolvtiden. Ruset var inget märkvärdigt och jag känner absolut inte av suben nu. Kan jag ta några mg Rivotril för att somna nu? Har ganska låg tolerans på opi och skapligt låg på benzo med.

låg tolerans på opi om du drar i dig en 8a på en kväll, utan att känna nåt?
skulle nog säga att din tolerans är bra jävla hög då.
låg mot benso med? hur många brukar du käka? utan tolerans blir jag skön på 3 mg xanor eller 4 mg ikto utan opi tolerans räcker 1mg sub över 12 timmar för mej med och känner av det starkt!
toleransen byggs upp blixtfort... 2-3 dagar på 1mg så måste det ökas, samma med benso.
Senast redigerad av Bullsquid 2020-01-31 kl. 06:33.
Citera
2020-01-31, 22:09
Medlem
10mg ikto + låg dos sub?

Hej hoppsan! Har tagit 2 iktos runt 16 tiden och nu 3st ikto runt 21 tiden. Är rätt bekant med olika sorters benzo. Men blev även sugen på subutex, tänkte mig en lågdos som är under 0.5mg.

Ska jag njuta av iktorivil och skita i subben? Eller blanda?

Jag är medveten om riskerna men tror inte det är stor chans med tanke på doserna.

Mvh
Citera
2020-02-02, 17:19
Medlem
Ksalol och sertralin?

Är bara nyfiken på vad som händer om jag blandar ksalol med lite sertalin någon som vet?
Citera
2020-02-02, 17:21
Medlem
darkomcfaces avatar
Inget speciellt händer, möjligen blir du påverkad av alpran såklart men inget annat.
Citera
2020-02-02, 17:22
Medlem
HermaeusMoras avatar
Inget speciellt du lär väl känna benzon och bli lite seg. Det är inget farligt om du tänkt blanda.
Citera
2020-02-02, 17:33
Medlem
Ingen farlig blandning. Blandar det hela tiden.
Citera
2020-02-03, 23:01
Medlem
mecca--villages avatar
Sambon käkar levetiracetam och lamotrigin dagligen och det enda hon känner av tjack är käkspänningar med inget mer. Bomba 210mg först och snorta ca 120mg max en timme efter. Någon som vet vad detta kan bero på?
Citera
2020-02-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Sambon käkar levetiracetam och lamotrigin dagligen och det enda hon känner av tjack är käkspänningar med inget mer. Bomba 210mg först och snorta ca 120mg max en timme efter. Någon som vet vad detta kan bero på?

Levetiracetan är ett Antiepileptika vilket i sin tur dämpar alla signalsubstanser i hjärnan.
Citera
2020-02-05, 12:10
Medlem
Halloj. Jag brukar dräpa 2g Lyrica i jämna mellanrum för att få ett gött rus. Min fråga är om jag kan dra i mig lite amfetamin, max 1g över en dag, på det för att farma lite spel tid. Är det väldigt stor risk för kramp eller annat med dom nivåerna?

Tar 2g lyrica för jag kan inte blanda med alkohol då jag går på antabus och allt under den mängden ger inte önskad effekt. Har väldigt hög tolerans mot de flesta droger.

Tack för svar, Ead.
Citera
2020-02-07, 10:03
Medlem
heroinsunrises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suroxe
Hej hoppsan! Har tagit 2 iktos runt 16 tiden och nu 3st ikto runt 21 tiden. Är rätt bekant med olika sorters benzo. Men blev även sugen på subutex, tänkte mig en lågdos som är under 0.5mg.

Ska jag njuta av iktorivil och skita i subben? Eller blanda?

Jag är medveten om riskerna men tror inte det är stor chans med tanke på doserna.

Mvh

Det är inga problem så länge du är någorlunda benatolerant. Är du ej opiattolerany kommer du definitivt nodda. Gör det INTE om du ej är benstolerant, vet inte xakt vad du menar med 'rätt bekant'. Är du opiattolerant dock så går det bra oavsett bens.
Citera
2020-02-07, 18:03
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
2mg Klonazepam
2mg Alprazolam
700ml Rom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto