2019-12-06, 18:41
Medlem
Surcitrons avatar
Xanor + Lyrica

Tjena alla glada
Har suttit och kollat runt på forumet utan att hitta ett bra svar!

Vad säger ni om Xanor + lyrica ?
Bra/dålig combo eller får man en rolig combo? energidricka

Inga andra droger är inblandande förutom

Må Bäst.

Mod får flytta om det ligger fel
Citera
2019-12-07, 04:49
Medlem
snooper123s avatar
Hej!

Har tagit ca 1g tjack nu senaste 12 h.
Tjacket är slut o tänkte somna om 4 timmar.

Är de lugnt att då röka 1g grönt och svälja följande:
3 st (1mg ksasol)
+
3 st (200mg röda depot tramadol)

Är de lugnt?
Har gått på ungefär 2mg blåa per dag i 1 vecka och tramadol har jag ingen tolerans på.

Längd: 195cm
Vikt: 100kg
Citera
2019-12-07, 14:22
Medlem
Kebabmannenss avatar
Amfetamin ketamin

Tjack istället för colan ihop med keta,
Altså tjo o keta istället för colan keta?
Nån med erfarenhet?
Citera
2019-12-07, 20:30
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Citalopram och e...

Som ni kanske vet så blir man inte påverkad av ecstacy om man äter citalopram. Hur lång tid tror ni man behöver vara utan citalopram innan ecstacyn ger effekt? Hur lång tid tar det för citalopram att gå ur kroppen? Enligt FASS är halveringstiden 35 h så man kanske borde avstå medicinen i runt 5 dagar eller nåt innan man tar ecstacyn?
Citera
2019-12-07, 20:55
Medlem
Bulkninjas avatar
Nu har jag varken testat citalopram eller E.
Men är inte just den kombinationen väldigt riskfyllt.
SSRI hindrar nedbrytning och MDMA ökar produktionen.

https://www.vice.com/sv/article/qvzdp5/riskerna-med-att-ta-droger-nar-man-gar-pa-antidepressiva-trippa-tryggt
Citera
2019-12-07, 21:34
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkninja
Nu har jag varken testat citalopram eller E.
Men är inte just den kombinationen väldigt riskfyllt.
SSRI hindrar nedbrytning och MDMA ökar produktionen.

https://www.vice.com/sv/article/qvzdp5/riskerna-med-att-ta-droger-nar-man-gar-pa-antidepressiva-trippa-tryggt
ja den är ju riskfylld troligen av den anledningen att folk inte märker nåt och då tar de en till osv.
Citera
2019-12-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -JimmyMcDope-
Som ni kanske vet så blir man inte påverkad av ecstacy om man äter citalopram. Hur lång tid tror ni man behöver vara utan citalopram innan ecstacyn ger effekt? Hur lång tid tar det för citalopram att gå ur kroppen? Enligt FASS är halveringstiden 35 h så man kanske borde avstå medicinen i runt 5 dagar eller nåt innan man tar ecstacyn?
Ge det 2 veckor.
Citera
2019-12-07, 22:08
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Ge det 2 veckor.
ska man behöva vara utan citalopram så länge innan man tar ecstacy? Ok tack för svar iaf!
Citera
2019-12-08, 01:37
Medlem
Citat:
ska man behöva vara utan citalopram så länge innan man tar ecstacy? Ok tack för svar iaf!
Det är väl bättre att vara på säkra sidan och garantera att inte få seratonin syndrom istället för att chansa på att första hjärnan för att vara hög i 4-8 timmar?
Citera
2019-12-08, 05:34
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoiX
Halloj! Håller på gå av några veckor/månader oxy Andvändning. Har vart lite hardcore då jag hade två vänner som gick bort samtidigt. Varav en min bästa.

Så blev en 100st 80mg oxy på två veckor. Men nu dem sista dagarna har jag trappat Ner och tog min sista 15mg vid 2 inatt. På det drog jag lite fult och efter oxyn under hela natten fick jag i mig ca 5 xanor (ksalol).

Sist jag käkade oxy i ett halvår kontra jag avtändningen med sub. Och jag har 3.5st 8or sub liggandes till det. nu är det väl nästan 12h sen jag tog oxy och ca 6h jag tog sista xanoren

Är det safe att ta en lina sub? då menar jag att jag börjar med en cm lina som är ganska tunn. Tänkte kanske ta lite tjack till det med. Men en liten lina. Måste sova ikväll

Konstigt om inga svar? tas inte på allvar utan tid används till mer realistiska saker än "åh jag tog ett kilo heroin per dag i ett år vad ska jag göra?, är valium farligt ?" typ
Citera
2019-12-08, 14:58
Medlem
Bulkninjas avatar
Citat:
ja den är ju riskfylld troligen av den anledningen att folk inte märker nåt och då tar de en till osv.

Och risk för serotonergt syndrom. När det skapas serotonin i högre takt än vad nervcellerna hinner bryta ner. Då skenar det ju.
Även om det inte verkar hända så ofta i praktiken statistiskt. Men det kan ju också bero på att folk aktar sig för detta
Citera
2019-12-08, 16:45
Medlem
-JimmyMcDope-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det är väl bättre att vara på säkra sidan och garantera att inte få seratonin syndrom istället för att chansa på att första hjärnan för att vara hög i 4-8 timmar?
Ja det låter ganska vettigt ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in