2019-11-26, 12:22
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Han är 19 år enligt polis:
https://www.svtplay.se/video/24601269/veckans-brott/veckans-brott-redaktionen-han-beter-sig-som-om-han-har-valdtagit-forut?start=auto

Ytterst tveksamt. Tror han kan vara vad som helst mellan 21-29 år gammal. Förmodligen ett ensamkommande pubishår som lurat svenska myndigheter. Det blir bra när rättegången sker, då kan han dömas till mycket mildare straff eftersom han är "19 år". Vad får en 19 åring för straff idag för en sådan här handling? 1 års fängelse?

Får de tag i honom tycker jag de ska undersöka hans ålder på medicinsk väg. Allt annat vore tjänstefel.
Senast redigerad av kungarolf 2019-11-26 kl. 12:29.
Citera
2019-11-26, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
Herregud. Du kanske ska lämna källaren och gå ut lite, försöka få lite dagsljus och röra på dig istället för att sitta framför datorn och bestämma hur offer "borde ha reagerat".

Det finns ingen kvinna som tycker att hon skämmer ut andra kvinnor. Men det finns nog betydligt fler män som tycker att du skämmer ut dem.
Etniskt svenska män eller?
Jag ser andra länders verklighet.
VAD SKA MAN ENS SÄGA! fattar du inte hur knäpp du låter? Du kan ju se vad andra "män" skrivit, vem skriker inte när det händer?

Du menar att man inte ens gör motstånd?
hon tyckte säkert det var gött, var så säker på det ditt smuts

Jag får tillräckligt med dagsljus, mitt liv äger, det enda jag behöver är en ny särbo med stor röv jag kan knulla i arslet, börjar bli lite rastlös nu.
Citera
2019-11-26, 13:45
Medlem
Blattarias avatar
GM ör oskyldig.
Citera
2019-11-26, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattaria
GM ör oskyldig.

En GM är aldrig oskyldig.
Citera
2019-11-26, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Googla frozen fright och bespara oss sedan din okunnighet.

Hej, googla "läsförståelse" så ska du nog se att du kan hitta lite tips som hjälper dig på traven.
Citera
2019-11-26, 14:08
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Riktigt vidriga inlägg i denna tråden, kan bara föreställa mig hur ni små kräk ser ut som skriver dessa inläggen.
En samling incels och den enda närkontakten med en kvinna ni har haft är med en köpt hora. Inte konstigt att ni har så skrev kvinnosyn då.

Har det aldrig slagit dig att kvinnan kanske ljuger? Eller att hon frivilligt var med med på lite rajtan-tajtan med negern men ångrade sig efteråt?

Påstår inte att det gick till så, men möjligheten finns ju. Det enda vidriga här är att precis alla förväntas hålla med kvinnan och hennes story, annars har man dålig kvinnosyn.
Citera
2019-11-26, 14:14
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattaria
GM ör oskyldig.

Klart att han är, det är därför han gömmer sig från polisen trots att han är efterlyst.
Citera
2019-11-26, 14:16
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Har det aldrig slagit dig att kvinnan kanske ljuger? Eller att hon frivilligt var med med på lite rajtan-tajtan med negern men ångrade sig efteråt?

Påstår inte att det gick till så, men möjligheten finns ju. Det enda vidriga här är att precis alla förväntas hålla med kvinnan och hennes story, annars har man dålig kvinnosyn.

Gäller även det alla andra kvinnor som dras in i buskage och våldtas eller gruppvåldtas av okända 85%are?
Citera
2019-11-26, 14:27
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Klart att han är, det är därför han gömmer sig från polisen trots att han är efterlyst.
Källa på att han är lyst?
Citera
2019-11-26, 14:44
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Gäller även det alla andra kvinnor som dras in i buskage och våldtas eller gruppvåldtas av okända 85%are?

Det måste alltid kunna styrkas att ett brott har begåtts, hur skulle det se ut annars?
Citera
2019-11-26, 14:54
Medlem
Måste ju medge att på 3 minuter utföra oralsex och en fullbordad våldtäkt låter tvivelaktigt.

Möjligtvis oralsex och försök till våldtäkt. Svin oavsett.

Tillägg: Nu behöver du ju inte ha varit penetration med kuken i det här fallet. Räknas ändå som våldtäkt.
Senast redigerad av werupmannen 2019-11-26 kl. 15:02.
Citera
2019-11-26, 15:14
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag tycker inte att han ser ut som en somalier.Han kan såklart vara somalier i alla fall.

Kollar man Facebook och vänlistan och folk med samma efternamn, så verkar han härstamma från Jijiga, Etiopien, vilket är en somalisk del av Etiopien. Så det är en somalier, i princip. Men han ser mer etiopisk ut än en somalier. De är ju oftast jättesmala, går alltid med öppen mun med stora tänder som Gud verkar ha kastat in i truten och en stor röv som sitter mitt på ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in