2019-11-24, 15:04
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Så du menar att det är hennes fel då eftersom hon inte gjorde motstånd?

Nej?
Citera
2019-11-24, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Har inte Facebook

Kan va fejk bilder ocå , hört om sånt . Aldrig hört ?

😂 uppladdade 2012. Ser mer kvinnlig ut då än nu.
Extrem stil bara. Skaffa fb om du nu vill se dom, gå vidare och sluta kalla henne transa.
Citera
2019-11-24, 15:12
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dovhjort
😂 uppladdade 2012. Ser mer kvinnlig ut då än nu.
Extrem stil bara. Skaffa fb om du nu vill se dom, gå vidare och sluta kalla henne transa.

Räcker med Flashback , kan inte ha Facebook oxå

Du får kolla på dem bilderna själv
Citera
2019-11-24, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Märkligt fall. I stort sett alla BO:s inlägg på facebook är relaterade till att man inte ska äta kött, ofta flera sådana om dagen.

Varför då bege sig till Burger King för att äta?

Övervakningsfilmen verkar också besynnerlig. Det såg inte ut som att negern hade koll på vem som var på vilken toa, vilket i så fall skulle innebära att han knackade på vald dörr utifrån en tidigare överenskommelse.

Å andra sidan faller dessa fejkvarningar platt när nu tjejen anmälde det hela och gått ut till pressen. Men hon kanske ångrade sig. Av facebook att döma verkar det röra sig om en tjej utan några gränser att tala om.

Förr eller senare kryper väl sanningen fram.
Sanningen kommer aldrig komma fram, för om hon har gjort allt detta för att få ta på sig offerkoftan så innebär det att hon är riktigt störd (vilket är vanligt) och försöker få fame,uppmärksamhet,offerrollen osv osv. Så med andra ord kommer hon aldrig att erkänna att allt detta är fejkat, vilket jag 99% tror att det är.
Citera
2019-11-24, 15:49
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Har BO hävdat att GM slickade hennes fitta eller sög hennes kuk...?!

"Han låser dörren och ger sig sedan på mig. Han trycker upp mig mot väggen och sliter av mig kläderna. Först börjar han oralt och jag försöker putta bort hans huvud. Då sade han att jag skulle vara tyst. Sedan vände han på mig och våldtog mig. Sedan när han var färdig försvann han fort därifrån, säger Linn i Efterlyst."
Citera
2019-11-24, 16:06
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
"Han låser dörren och ger sig sedan på mig. Han trycker upp mig mot väggen och sliter av mig kläderna. Först börjar han oralt och jag försöker putta bort hans huvud. Då sade han att jag skulle vara tyst. Sedan vände han på mig och våldtog mig. Sedan när han var färdig försvann han fort därifrån, säger Linn i Efterlyst."
Men Linn har väl ingen kuk iallafall...? Varför påstår ni det?
Citera
2019-11-24, 16:47
Medlem
kungarolfs avatar
Att han inte tagits än säger ganska mycket. Har killen ens en fast bostadsadress, är han skriven någonstans eller är han en av alla lösdrivande fähundar som svenska myndigheter inte har någon koll på? Vart är han? Borde inte ta så lång tid att hitta honom. Är irriterande.
Citera
2019-11-24, 16:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Men Linn har väl ingen kuk iallafall...? Varför påstår ni det?

För att jag tror Linn är en man. Många skriver att Linn är en transa. Är nu Linn en transa så måste det ju vara en man som försöker se ut som en kvinna. Och inte en kvinna som försöker se ut som en man.

Jag tror Linn har gått längre än att bara sminka sig som en kvinna. Kanske även plastikkirurgi. Att han tar kvinnliga könshormoner. Och att han väljer äta vegansk för att få i sig växtöstrogen. Dagens bögar undviker att äta animaliskt för det ökar testosteronet. Men visst det är ju ett mode idag att trycka i sig östrogenrik mat. De som vill krossa västvärldens starka män propagerar starkt för mat proppad med östrogen för det bryter ner männen både psykiskt och fysiskt. Män ska bli som kärringar.

En våldtäktsman utför inte oralsex på sitt offer. Men om Linn har kuk. Och våldtäktsmannen visste det, eller upptäckte det. Och han gillade det. Så kan han sugit kuken på han. Och om negern är bög så föredrar han att bli knullad själv. Så han suger kuken för att sedan kunna bli knullad själv. Bögar tar kvinnans roll. Bögar gillar att bli knullade inte att knulla... Det är sant. Bögar tar hellre än ger. Finns bögar som inte sätter på... Men gärna blir påsatta. Jag vet hur bögar tänker. Jag studerade dessa på nära håll en gång i tiden.

Registrera dig på QX. Lär dig om hur bögar fungerar. De liksom lever i en annan värld än oss. Dom älskar starka heterosexuella män. Berättar och visar upp allt. Är du redo knulla dessa i arslet så kommer du blir rik som ett jävla troll.

Vafan jag som tänkte ta ett litet avbrott här från Flashback. Kollade igenom min posthistorik. Jag skriver mest om bögar....
Citera
2019-11-24, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Att han inte tagits än säger ganska mycket. Har killen ens en fast bostadsadress, är han skriven någonstans eller är han en av alla lösdrivande fähundar som svenska myndigheter inte har någon koll på? Vart är han? Borde inte ta så lång tid att hitta honom. Är irriterande.
Han har ju till och med ett aktiebolag. Det drevet som har förts på Fejan har nog varit till last för gripandet. Han är gömd långt bort tror jag tyvärr.

Tycker personligen att det bara har varit puckat och obegåvat att köra på som pöbeln har gjort på Fejan. Bättre att ta sådan efter gripandet.
Citera
2019-11-24, 16:59
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Han har ju till och med ett aktiebolag. Det drevet som har förts på Fejan har nog varit till last för gripandet. Han är gömd långt bort tror jag tyvärr.

Tycker personligen att det bara har varit puckat och obegåvat att köra på som pöbeln har gjort på Fejan. Bättre att ta sådan efter gripandet.

Vart bor han då?
Citera
2019-11-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Vart bor han då?
I Biskop...adress och allt har kommit ut men har inte fått det bekräftat att någon set honom och kan konstatera att det är han. Folk har tydligen varit där också för att ta sig ett "snack" med honom. Vet inte mer.
Citera
2019-11-24, 17:05
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
För att jag tror Linn är en man. Många skriver att Linn är en transa. Är nu Linn en transa så måste det ju vara en man som försöker se ut som en kvinna. Och inte en kvinna som försöker se ut som en man.

Jag tror Linn har gått längre än att bara sminka sig som en kvinna. Kanske även plastikkirurgi. Att han tar kvinnliga könshormoner. Och att han väljer äta vegansk för att få i sig växtöstrogen. Dagens bögar undviker att äta animaliskt för det ökar testosteronet. Men visst det är ju ett mode idag att trycka i sig östrogenrik mat. De som vill krossa västvärldens starka män propagerar starkt för mat proppad med östrogen för det bryter ner männen både psykiskt och fysiskt. Män ska bli som kärringar.

En våldtäktsman utför inte oralsex på sitt offer. Men om Linn har kuk. Och våldtäktsmannen visste det, eller upptäckte det. Och han gillade det. Så kan han sugit kuken på han. Och om negern är bög så föredrar han att bli knullad själv. Så han suger kuken för att sedan kunna bli knullad själv. Bögar tar kvinnans roll. Bögar gillar att bli knullade inte att knulla... Det är sant. Bögar tar hellre än ger. Finns bögar som inte sätter på... Men gärna blir påsatta. Jag vet hur bögar tänker. Jag studerade dessa på nära håll en gång i tiden.

Registrera dig på QX. Lär dig om hur bögar fungerar. De liksom lever i en annan värld än oss. Dom älskar starka heterosexuella män. Berättar och visar upp allt. Är du redo knulla dessa i arslet så kommer du blir rik som ett jävla troll.

Vafan jag som tänkte ta ett litet avbrott här från Flashback. Kollade igenom min posthistorik. Jag skriver mest om bögar....
Det är uppkollat för länge sedan via folkbokföringen och Linn föddes som kvinna. Läser ni inte tråden, utan bara spyr galla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in