2019-11-26, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Han är 19 år enligt polis:
https://www.svtplay.se/video/24601269/veckans-brott/veckans-brott-redaktionen-han-beter-sig-som-om-han-har-valdtagit-forut?start=auto

19 år betyder att namnet i tråden inte stämmer.
Polisen har på fötterna säger dom i programmet och dom har sökt honom utan resultat. Så dags för honom att krypa fram
Citera
2019-11-26, 05:56
Medlem
Det verkar som att intervjun med offret är nerplockad. Den finns i alla fall inte kvar på Aftonbladet där den låg tidigare.

Ligger den nån annanstans?
Citera
2019-11-26, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defusekit
Folkbokförd som Jafar född 1999

Fotbollsspelare?
Citera
2019-11-26, 10:39
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Lyssna på intervjun hon sitter bara och stakar sig som ett avdankat negerluder.

Riktigt vidriga inlägg i denna tråden, kan bara föreställa mig hur ni små kräk ser ut som skriver dessa inläggen.
En samling incels och den enda närkontakten med en kvinna ni har haft är med en köpt hora. Inte konstigt att ni har så skrev kvinnosyn då.
Citera
2019-11-26, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Nja, samma byxa, skor, kappa? BO har antytt att det kan vara just den profilen. Efterlyst skrev 22 nov att han är identifierad. Så inte vet jag, men profilen på FB ser ok ut även om det kanske inte är hans riktiga namn.

Det som framkommit i den här tråden samt på sociala medier är en man ifrån Biskopsgårdens adress. Det är inte samma man som mannen på Facebook profilen
Citera
2019-11-26, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Det ända som är luddigt i det här är att man antar att man hittat mgm genom att hitta den ända somaliern i gbg området med samma stavning som mgm har i sin Facebook profil.

Antar? Jacfar 24 år och Jafar/Jaafar född 1999 (20-21 år)? Finns ju inget som är likt? finns 70 st Jafar och 1 st Jacfar. Eller är Jafar en felstavning?[/quote]

Jafar är rätt
Citera
2019-11-26, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Lyssna på intervjun hon sitter bara och stakar sig som ett avdankat negerluder.

Vart finns denna intervju?
Citera
2019-11-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDanielDaniel
Och kvinnor som henne skämmer ut riktiga kvinnor. Det verkar bara vara etniskt svenska kvinnor som håller käften när dom plötsligt våldtas.

Du vet inte vad du sitter och försvarar, det är som jag vill strypa hela henne när hon berättar om hur det gick till, men vf skrek du inte då din lilla jävla svenne-hora?

Jag älskar våldtäktsmän för att jag hatar kvinnor. Ser inget problem med detta?
Ni är fega, etniskt svenska kvinnor är små och fega, vad fan vågar ni? Ni är bara bortskämda, får allting av "pApPa"

stick och brinn din hora

Herregud. Du kanske ska lämna källaren och gå ut lite, försöka få lite dagsljus och röra på dig istället för att sitta framför datorn och bestämma hur offer "borde ha reagerat".

Det finns ingen kvinna som tycker att hon skämmer ut andra kvinnor. Men det finns nog betydligt fler män som tycker att du skämmer ut dem.
Citera
2019-11-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
19 år betyder att namnet i tråden inte stämmer.
Polisen har på fötterna säger dom i programmet och dom har sökt honom utan resultat. Så dags för honom att krypa fram

han kryper inte fram frivilligt, afrikaner funkar inte så.
Dem är fega.
Citera
2019-11-26, 12:09
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hade det varit en svagare svensson utan samma djuriska instinkter som hade försökt putta sig in så hade hon vrålat "vad i helvete gör du ditt jävla cp-äckel??" så hela restaurangen hörde. Nu räckte det att hon såg en skymt av det galna i negerns primitiva blick för att all kraft bara skulle rinna av henne och bli passiv.

Hej,

Googla frozen fright och bespara oss sedan din okunnighet.
Citera
2019-11-26, 12:10
Medlem
Hur har vi det med id på afrikanen?
Och vad har han för bakgrund.
Citera
2019-11-26, 12:19
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Ingen hade väl en aning om vad som skedde, om tjejen hade skrikit hjälp och pekat ut honom hade såklart någon ingripit. Speciellt med tanke på att polisen stod precis utanför som dom alltid gör i centrala Göteborg på helgerna.

Alltså jag tror man inte är nyfiken. En kväll tyckte jag mig höra skott utanför mitt hem. Då tog jag en promenad, jag menar man kan ju ha tur och se nåt. När folk står och tjafsar försöker jag få en bild av vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in