2019-11-22, 11:43
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
vanlig tjej med lite egen stil. hon ser fullt normal ut o hyfsat söt på hennes vanliga bilder...där hon inte kör den hårdsminkade stilen.

exakt, söt tjej
Citera
2019-11-22, 11:43
Medlem
seaworthys avatar
Det som nu sker på hans facebook är ju ett väldigt spännande socialt experiment. Folk dödshotar honom rakt upp och ner utan att han blivit dömd för något brott. Är det ens verifierat att det är samme person? .
Citera
2019-11-22, 11:44
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Han har fb bild när han är på Burger King såg jag nu
Ja det är helt sjukt, helt klart tycker han om att gå dit och har säkert våldtagit en jävla massa stackare innan Linn.
Citera
2019-11-22, 11:46
Medlem
Han är tydligen "I ett förhållande" också enligt hans Facebook.
Citera
2019-11-22, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det som nu sker på hans facebook är ju ett väldigt spännande socialt experiment. Folk dödshotar honom rakt upp och ner utan att han blivit dömd mför något brott. Är det ens verifierat att det är samme person? .
Hoppsan då, det kan spåra ur när drevet går. Men och andra sidan är folk rejält uppretade över alla respektlösa negrer.
Citera
2019-11-22, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Killen verkar heta J*cfar W*rdi
*=a

Enligt hans instagram profil.
Kan ladda upp bild men vet ej hur, imgur måste man ha ett inlogg till och jag vill ju kunna vara anonym

Vi vet inte vem denna människan är ännu ..om det är han . Det finns likheter JA ..Det va de första som slog mig också när jag såg hans profil bild på facebook . Men den personen som berättat detta för mig kan lika gärna vara svartsjuk eller nått på honom och vill sätta dit honom . Hon har meddelat flera stycken detta i tråden inatt som jag såg
Citera
2019-11-22, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Ja det är helt sjukt, helt klart tycker han om att gå dit och har säkert våldtagit en jävla massa stackare innan Linn.
Beror la litegranna när den las upp . Han kan varit där innan :P
Citera
2019-11-22, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
du har fel, så fort ngn blir medveten om ett direkt hot om våld så förändras de flesta. på olika vis givetvis men paralysering är en vanlig reaktion.
Fast det där får ju inte bli en allmän ursäkt man drar till med i efterhand. Jämför med dyslexi, plötsligt beror varenda stavfel på ”dyslexi” bara för att man lärt sig att något sådant faktiskt existerar. Samma sak med ”insomnia” m fl.

Ska vi vara överens om att det är vanligt att kvinnor panikfryser är de inte ens lämpade att köra bil, än mindre att ha någon form av makt i samhället. Det är bara att välja, men man får bara välja ett av alternativen.
Citera
2019-11-22, 11:56
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Jag har nu granskat filmen väldigt noga och det står tre negrer vid entrén och jag är övertygad om att alla tre visste om vad som skulle hända.

En av dom håller nog koll på vad Linns kompis gör så att våldtäkten får fortgå så länge som möjligt, den andre är i närheten av entrén och så fort våldtäktsnegern kommer ut från toan så försvinner dom 2 samtidigt. Därför tror jag det här är en planerad våldtäkt och dom har våldtagit förut!

När våldtäktsnegern kommer ut så ser man mycket riktigt hur kuken fortfarande är svullen innanför brallorna som en tidigare Flashback medlem påpekat.

Linn påstår att våldtäktsnegern gått ner och slickat/sugit henne innan han våldtagit henne, en sak är i alla fall säkert, våldtäktsnegern har gått ner på huk för det syns tydligt då han kommer ut från toaletten och vänsterbyxan är uppdragen till vaden.

Hoppas polisen topsar alla TRE så flera brott/våldtäkter kan klaras upp.

Har han blivit gripen?
Citera
2019-11-22, 11:58
Bannlyst
Citat:
Det som nu sker på hans facebook är ju ett väldigt spännande socialt experiment. Folk dödshotar honom rakt upp och ner utan att han blivit dömd för något brott. Är det ens verifierat att det är samme person? .

Nej jag har inte kunnat verifiera detta iallfall..Jag bad Den person som skrev till mig inatt om vad hon grundar sin misstanke på ..sedan vart de tyst . . Hon har skrivit ut det till flera i tråden Dessutom . Enligt personen finns de en bild när han va utanför burger king..dock ..det är inte olagligt o vara på burgerking eller gå förbi. Kan man få fram när bilden är tagen så kanske man kan få nån form av ledtråd ..om händelseförloppet stämmer ungefär till när han kan ha lämnat
Citera
2019-11-22, 12:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Läs tråden och bilda dig din egen uppfattning. Samma skor och byxor som på fejjan t.ex.
Citera
2019-11-22, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peckinpah
Otroligt snabbt och bra jobbat med att spåra upp denna person.

Tekniken är bra idag vetu ..Knappast med en sån tydlig bild att nån kommer bli anonym länge . Dock ska de bevisas också
Senast redigerad av Jens86 2019-11-22 kl. 12:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in