2019-11-26, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Måste ju medge att på 3 minuter utföra oralsex och en fullbordad våldtäkt låter tvivelaktigt.

Möjligtvis oralsex och försök till våldtäkt. Svin oavsett.

Tillägg: Nu behöver du ju inte ha varit penetration med kuken i det här fallet. Räknas ändå som våldtäkt.

Vad innebär en "fullbordad våldtäkt"? Jag har sökt men hittar inget konkret.
Citera
2019-11-26, 15:21
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Källa på att han är lyst?

Ja han var ju med i Efterlyst på tv3, där polisen påstod att han begått en våldtäkt och att de ville ha in uppgifter som kunde leda till att han greps. Om man nu är oskyldig så kanske man inte gömmer sig för polisen.
Senast redigerad av kungarolf 2019-11-26 kl. 15:23.
Citera
2019-11-26, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Ja han var ju med i Efterlyst på tv3, där polisen påstod att han begått en våldtäkt och att de ville ha in uppgifter som kunde leda till att han greps. Om man nu är oskyldig så kanske man inte gömmer sig för polisen.

Missade avsnittet vad såg man?
Citera
2019-11-26, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Vad innebär en "fullbordad våldtäkt"? Jag har sökt men hittar inget konkret.
Om du vet vad ett fullbordat samlag innebär så kan du lista ut vad fullbordad våldtäkt innebär.
Citera
2019-11-26, 15:26
Medlem
Citat:
Citera
2019-11-26, 15:29
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine

En kvinna som gick på toa på BK, sedan stod en man och bankade på dörren ett tag. Sedan öppnar hon och han går in och utför, vad man förmodar, en våldtäkt.
Citera
2019-11-26, 15:30
Medlem
Mer studering utav övervakningsfilmen från Burger King och även samtal med polis finns på SVT play i Veckans brott!
Citera
2019-11-26, 15:30
Medlem
Citat:
En kvinna som gick på toa på BK, sedan stod en man och bankade på dörren ett tag. Sedan öppnar hon och han går in och utför, vad man förmodar, en våldtäkt.

Konstigt att han fortfarande inte åkt fast då.
Citera
2019-11-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Om du vet vad ett fullbordat samlag innebär så kan du lista ut vad fullbordad våldtäkt innebär.

Vad jag förstått så är en fullbordad våldtäkt när penetrering sker. Det som gjorde mig förvirrad var när du tvivlade på att en fullbordad våldtäkt kunde ske inom 3 minuter.
Citera
2019-11-26, 16:00
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Det står inget på polisens hemsida att han är lyst:

"Angående den våldtäkt som anmäldes till polisen 5 okt på Kungsportsavenyn.

Just nu kan polis och åklagare inte lämna ut några ytterligare uppgifter gällande utredningsarbetet.

Vi har tagit emot många tips, flera av dom arbetar vi aktivt med just nu."

Den uppdateringen var gjord 22/11. Sist jag såg något så planerade inte polisen några insatser. Så hur aktuellt är inslaget på Efterlyst?
Citera
2019-11-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Vad jag förstått så är en fullbordad våldtäkt när penetrering sker. Det som gjorde mig förvirrad var när du tvivlade på att en fullbordad våldtäkt kunde ske inom 3 minuter.
Ja. Penetrering med kuken.
Citera
2019-11-26, 16:05
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Det står inget på polisens hemsida att han är lyst:

"Angående den våldtäkt som anmäldes till polisen 5 okt på Kungsportsavenyn.

Just nu kan polis och åklagare inte lämna ut några ytterligare uppgifter gällande utredningsarbetet.

Vi har tagit emot många tips, flera av dom arbetar vi aktivt med just nu."

Den uppdateringen var gjord 22/11. Sist jag såg något så planerade inte polisen några insatser. Så hur aktuellt är inslaget på Efterlyst?
Vi får vänta tills torsdag och höra om Efterlyst tar upp det igen. Jag tror inte det nämns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in