2019-11-25, 23:44
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tyckte han såg lite grövre ut än en somalier, men jag kan absolut ha fel i min rasanalys.
Visst kan han gömma sig i Sverige. Han verkade inte ha så gott om flykt-pengar, då han ju delade lägenhet med 7 andra.
Han kanske har fler identiteter han kan använda sig av.
Jag tycker inte att han ser ut som en somalier.Han kan såklart vara somalier i alla fall.
Citera
2019-11-25, 23:47
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Skulle påstå att vi svenskar är konflikträdda och det utnyttjar givetvis diverse kleti och pleti. Likaså den här förtappade själen som gav sig på kvinnan. Tror definitivt att han letade efter en packad brud och tog tillfället i akt. Hoppas nu fler kvinnor/flickor vågar träda fram så att han åker dig för flera våldtäkter som han uppenbarligen har utfört.

Internationellt framstå vi inte direkt som tuffa vikingar som ingen vågar sig på...

Ja otroligt att ingen ingrep. Har personligen med mig kniv nuförtiden, skulle jag upptäcka något liknande så lovar jag att använda den. Man borde ju få en miljon i belöning för att dräpa en våldtäktsblatte.
Citera
2019-11-25, 23:54
Medlem
Det ända som är luddigt i det här är att man antar att man hittat mgm genom att hitta den ända somaliern i gbg området med samma stavning som mgm har i sin Facebook profil.[/quote]

Antar? Jacfar 24 år och Jafar/Jaafar född 1999 (20-21 år)? Finns ju inget som är likt? finns 70 st Jafar och 1 st Jacfar. Eller är Jafar en felstavning?
Senast redigerad av werupmannen 2019-11-26 kl. 00:08.
Citera
2019-11-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag tycker inte att han ser ut som en somalier.Han kan såklart vara somalier i alla fall.
Han ser ju kolsvart ut på filmen och väldigt ljus ut på den bild där han bär likadana eller samma kläder. Han ser dock betydlig yngre ut på bilden. Det enda som är något likt är öronen. Mycket smalare kroppsbyggnad och annat hårfäste. Kan det vara 2 bröder/kusiner? Jag hade då inte känt igen honom.
Senast redigerad av werupmannen 2019-11-26 kl. 00:07.
Citera
2019-11-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Ja otroligt att ingen ingrep. Har personligen med mig kniv nuförtiden, skulle jag upptäcka något liknande så lovar jag att använda den. Man borde ju få en miljon i belöning för att dräpa en våldtäktsblatte.
Ingen hade väl en aning om vad som skedde, om tjejen hade skrikit hjälp och pekat ut honom hade såklart någon ingripit. Speciellt med tanke på att polisen stod precis utanför som dom alltid gör i centrala Göteborg på helgerna.
Citera
2019-11-26, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Ingen hade väl en aning om vad som skedde, om tjejen hade skrikit hjälp och pekat ut honom hade såklart någon ingripit. Speciellt med tanke på att polisen stod precis utanför som dom alltid gör i centrala Göteborg på helgerna.
Han syftade nog inte på tjejen. Det är fullt med folk på BK vid den tiden och alla är inte packade. Sedan står det ju en tjej och tittar. Hon måste ju sett allt det vi ser fast från hennes synvinkel och betydligt närmare. Hon borde ju hittas och kallas in som vittne.
Citera
2019-11-26, 00:41
Medlem
Så polisen har inte fått tag i honom än-det visar vilka paralellsamhällen vi lever i.
Citera
2019-11-26, 01:18
Medlem
pazookens avatar
Något känns ju lurt, tänk om det faktiskt är sant att han inte ens våldtog henne?

Om det är sant är det den skummaste våldtäkten någonsin.
Citera
2019-11-26, 02:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken
Något känns ju lurt, tänk om det faktiskt är sant att han inte ens våldtog henne?

Om det är sant är det den skummaste våldtäkten någonsin.

Lyssna på intervjun hon sitter bara och stakar sig som ett avdankat negerluder.
Citera
2019-11-26, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Lyssna på intervjun hon sitter bara och stakar sig som ett avdankat negerluder.
länka intervjun
Citera
2019-11-26, 03:31
Medlem
PeterNosters avatar
Han är 19 år enligt polis:
https://www.svtplay.se/video/24601269/veckans-brott/veckans-brott-redaktionen-han-beter-sig-som-om-han-har-valdtagit-forut?start=auto
Citera
2019-11-26, 04:19
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDanielDaniel
Haha, det är hennes eget fel, hon kunde bara skrikit, hon är efterbliven, och det är rätt åt henne och alla andra zvenne-tjejer också.
Hon kunde gjort så mycket,hon kunde avstått ifrån att gå ut också.hur kan du sitta och förvara en våldtäcksman? Skämms lite. Det är just sådana som du som skämmer ut alla riktiga män. Och det är tack vare sådana som dig och negern som kvinnor avstår ifrån att gå ut om kvällarna. Nej Apan borde skickas tillbaka till Afrika så fort som möjligt. Hela hans sätt, säger mig att han brukar förgripa sig på kvnnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in