Citat:
Ursprungligen postat av
Netizen
Vad jag kunde se så står negern i dörröppningen och samtalar med transan i minst tio sekunder innan han går in och stänger dörren normalt. Han bultar inte heller på dörren. Hade han varit ovälkommen så hade det naturliga varit att dra igen dörren eller inte öppna. Det här var överenskommet från början.
Titta på den här
bilden med neutrala ögon. Notera axelbredden och det manliga ansiktsdraget. Se även videon där transan rör sig utan att svänga på höfterna när hon går.
Han rycker inte upp dörren heller. Man ser att han pratar innan han lugnt går in. det här kommer hans försvarare att trycka på. Filmen är ju även bevismaterial för GM i högsta grad. Så i slut änden så kommer det stå ord mot ord trots DNA. För övrigt måste polisen ha en jävla massa fingeravtryck, kanske de har matchat det mot andra brott och GM. Bara slödder som hänger där vid den tiden.
Hon är registrerad som kvinna och av bilden att döma så är hon kvinna. Spelar inte så stor roll vad hon har för ansiktsdrag, en hel del som ser könsneutrala ut idag i storstan. Vad som finns mellan benen låter jag vara osagt. Alla andra som inte känner henne eller har sett vad hon har där kommer också med spekulationer.
Men jag har aldrig hört eller läst att en överfallsvåldtäkt där BO och GM varit helt okända för varandra innehåller oralsex.
Tillägg: Filmen som cirkulerar nu är inte samma som visades först. Den är rejält redigerad.