2019-11-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Finns det ett särskilt DNA vid våldtäkt och ett annat för vanligt sex? Dumfaan..
Dumfaan kan du vara själv din otrevliga idiot! Varför skulle hon ljuga om att bli våldtagen? Tror du sett för många p-rullar där kvinnorna ÄLSKAR att bli våldtagna å förnedrade av okända män. Stackars de kvinnor du har sex med
Citera
2019-11-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
"Man måste inte genomgå någon operation för att få ändra juridiskt kön. Däremot får man inte genomgå könsbekräftande underlivskirurgi i Sverige om man inte har ändrat juridiskt kön först. När man ändrar juridiskt kön får man också ett nytt personnummer där den näst sista siffran visar rätt juridiskt kön."

Så vad har transan för personnummer?

Nu är det den tredje sista siffran i de sista fyra som ska vara jämn eller ojämn beroende på kön.
Sök på mrkoll.se så hittar du hennes personnr om du trycker på XXXX efter födelsedatumet.
Citera
2019-11-27, 23:55
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Nu är det den tredje sista siffran i de sista fyra som ska vara jämn eller ojämn beroende på kön.
Sök på mrkoll.se så hittar du hennes personnr om du trycker på XXXX efter födelsedatumet.
Men där framgår det väl inte om h*n har ett juridiskt kön?

"När man ändrar juridiskt kön får man också ett nytt personnummer där den näst sista siffran visar rätt juridiskt kön."
Senast redigerad av Netizen 2019-11-27 kl. 23:57.
Citera
2019-11-28, 00:05
Medlem
Citat:
Finns de här i tråden som påstår att negern hört vad transan och vänninan överenskommit. Problemet är att ingen video jag sett har ljud, så man kan undra varför folk sitter och fantiserar ihop scenarier de uppenbart inte kan bevisa.

Jag tror inte någon sex öht förekom. Tiden var för knapp och det var för mkt folk i rörelse. Lugnet hos negern när han går in och ut ifrån muggen tyder inte på något våld. Transan går normalt ut från toa och det syns inget anmärkningsvärt på klädseln på någondera. Det här var nog ett knarkköp som gick snett och "våldtäkten" var en hämndanmälan.

Jag har ännu inte sett något bevis på att transan blivit våldtagen. Det finns heller ingen födelseattest som visar medfödd könstillhörighet. Att folk inte kan avgöra könet utifrån de bilder som finns på transan är anmärkningsvärt.

Enda orsaken att fallet uppmärksammats två månader efter det hänt är att transor behöver synas i etern. Den här "våldtäkten" kommer nog begravas i tysthet och aldrig mer nämnas.
Hon påstår att han trycker in henne. På filmen ser man att han faktiskt säger något till henne när han fortfarande inte klivit in. Det finns bara hennes uppgifter. Står det något annat i tråden så är det spekulationer precis som mitt inlägg.

Om jag bara hade sett filmen och inte vetat något annat om det hela så finns det inget som sticker ut på det vi kan se. Tänk på att titta med neutrala ögon när ni ska bedöma. Annars så har ni tagit direkt ställning med exakt samma information alla har.

En domstol tittat på det med neutrala ögon. Att han är neger verkar göra att folk tolkar saker som inte syns på filmen. Man kan inte säga att han puttar in henne genom bara ha sett filmen.

Hur vet de som påstår att DNA finns? Har offret sagt det? Märkligt så fall eftersom det råder förundersökningssekretess.
Citera
2019-11-28, 00:15
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Hon påstår att han trycker in henne. På filmen ser man att han faktiskt säger något till henne när han fortfarande inte klivit in. Det finns bara hennes uppgifter. Står det något annat i tråden så är det spekulationer precis som mitt inlägg.

Om jag bara hade sett filmen och inte vetat något annat om det hela så finns det inget som sticker ut på det vi kan se. Tänk på att titta med neutrala ögon när ni ska bedöma. Annars så har ni tagit direkt ställning med exakt samma information alla har.

En domstol tittat på det med neutrala ögon. Att han är neger verkar göra att folk tolkar saker som inte syns på filmen. Man kan inte säga att han puttar in henne genom bara ha sett filmen.

Hur vet de som påstår att DNA finns? Har offret sagt det? Märkligt så fall eftersom det råder förundersökningssekretess.
Vad jag kunde se så står negern i dörröppningen och samtalar med transan i minst tio sekunder innan han går in och stänger dörren normalt. Han bultar inte heller på dörren. Hade han varit ovälkommen så hade det naturliga varit att dra igen dörren eller inte öppna. Det här var överenskommet från början.

Titta på den här bilden med neutrala ögon. Notera axelbredden och det manliga ansiktsdraget. Se även videon där transan rör sig utan att svänga på höfterna när hon går.
Citera
2019-11-28, 00:19
Medlem
Citat:
Vad jag kunde se så står negern i dörröppningen och samtalar med transan i minst tio sekunder innan han går in och stänger dörren normalt. Han bultar inte heller på dörren. Hade han varit ovälkommen så hade det naturliga varit att dra igen dörren eller inte öppna. Det här var överenskommet från början.

Titta på den här bilden med neutrala ögon. Notera axelbredden och det manliga ansiktsdraget. Se även videon där transan rör sig utan att svänga på höfterna när hon går.

Personer med Aspergers kan ha dessa drag i ansiktet och lätt förväxlas med transvestiter.
Jag vet inte om jag tycker axelbredden är utmärkande.

Dessutom är hon skitsnygg på alla bilder på Facebook. Där finns bilder från förr och hon är lika snygg och kvinnlig där!
Citera
2019-11-28, 00:28
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Personer med Aspergers kan ha dessa drag i ansiktet och lätt förväxlas med transvestiter.

Dessutom är hon skitsnygg på alla bilder på Facebook. Där finns bilder från förr och hon är lika snygg och kvinnlig där!
Var har du för källa till att personer med Asperger förväxlas med transor? Har Linn Kroon Aspergers?
Citera
2019-11-28, 00:33
Medlem
Om någon jävel har sett på och lyssnst på vad en riktig polis har att säga!

Videon som cirkulerar runt på Flashback och andra diskutabla sidor är INTE, Jag säger INTE, hela händelseförloppet!
Om någon av halvidioterna här hade sett hela reportaget på SVT, kanske det gått upp ett ljus.

Hur fan man ens kan komma på att skuld belägga offret ?
Säger allt om vilket jävla klientel som sitter på Flashback dygnet runt!

Runknissar som aldrig har sett en riktig snippa på nära håll.

Såna dårar lär aldrig få se nåt annat än fläsket som döljer den lilla snoppen.
Citera
2019-11-28, 00:33
Medlem
Citat:

Sam sagts innan är det kontrollerat med folkbokföringen att människan är född kvinna och har således inte ändrat vare sig kön eller annat. Mata inte dom här trollen för dom fortgår sina påstående trots att det är kontrollerbart för vem som helst att kolla upp detta. Frågan är om det är psykologiskt istället och att man inte tål kvinnor som framträder och berättar om våldtäkt i media och på tv.
Citera
2019-11-28, 00:39
Medlem
Citat:

Han rycker inte upp dörren heller. Man ser att han pratar innan han lugnt går in. det här kommer hans försvarare att trycka på. Filmen är ju även bevismaterial för GM i högsta grad. Så i slut änden så kommer det stå ord mot ord trots DNA. För övrigt måste polisen ha en jävla massa fingeravtryck, kanske de har matchat det mot andra brott och GM. Bara slödder som hänger där vid den tiden.

Hon är registrerad som kvinna och av bilden att döma så är hon kvinna. Spelar inte så stor roll vad hon har för ansiktsdrag, en hel del som ser könsneutrala ut idag i storstan. Vad som finns mellan benen låter jag vara osagt. Alla andra som inte känner henne eller har sett vad hon har där kommer också med spekulationer.

Men jag har aldrig hört eller läst att en överfallsvåldtäkt där BO och GM varit helt okända för varandra innehåller oralsex.

Tillägg: Filmen som cirkulerar nu är inte samma som visades först. Den är rejält redigerad.
Senast redigerad av werupmannen 2019-11-28 kl. 00:44.
Citera
2019-11-28, 00:48
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Han rycker inte upp dörren heller. Man ser att han pratar innan han lugnt går in. det här kommer hans försvarare ett trycka på. Filmen är ju även bevismaterial för GM i högsta grad. Så slut änden så kommer det stå ord ot ord trots DNA. För övrigt måste polisen ha en jävla massa fingeravtryck, kanske de har matchat det mot andra brott och GM. slödder som hänger där vid de tiden.

Hon är registrerad som kvinna och av bilden att döma så är hon kvinna. Spelar inte så stor roll vad hon har för ansiktsdrag, en hel del som ser könsneutrala ut idag i storstan. Vad som finns mellan benen låter jag vara osagt. Alla andra som inte känner henne eller har sett vad hon har där kommer också med spekulationer.

Men jag har aldrig hört eller läst att en överfallsvåldtäkt där BO och GM varit helt okända för varandra innehåller oralsex.
Oralsexbiten är intressant. Det är rätt knepigt att slicka fitta ståendes framifrån och vem vill gå ner på knä i en skitig toalett kl03 på natten? Och varför vände han på *h*n? Kunde han slicka fitta framifrån så kunde han väl ha knullat h*n framifrån.

Negern måste ha varit rätt kåt eftersom han bara var inne på muggen knappa tre minuter. Då förstår jag ännu mindre varför han slösade bort tid med att prata med transan innan han gick på toaletten.
Citera
2019-11-28, 00:51
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Sam sagts innan är det kontrollerat med folkbokföringen att människan är född kvinna och har således inte ändrat vare sig kön eller annat. Mata inte dom här trollen för dom fortgår sina påstående trots att det är kontrollerbart för vem som helst att kolla upp detta. Frågan är om det är psykologiskt istället och att man inte tål kvinnor som framträder och berättar om våldtäkt i media och på tv.
Du verkar veta saker som ingen annan vet.

Var i folkbokföringen står det om en person har ett juridiskt kön?

Hur kunde du veta att negern hörde vad som konverserades när ingen video har ljud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in