2019-11-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag hatar inte kvinnor.

Men även om jag var stenrik, mångmiljonär så behöver det inte betyda något. Jag har en fin bostadsrätt, ett okej jobb och tar hand om mig. Tjejer ser mig inte ändå.
Men va? Nu får du bestämma dig. Är du incel hatar du kvinnor/tycker det är orättvist att dom inte vill ha sex med dig. Annars är du ingen incel och du använder endast den här tråden för att provocera andra.
Citera
2019-11-21, 23:00
Bannlyst
Citat:
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.

Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.

Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.

Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?

Vad jag tror du behöver är självförtroende.

Osäkerhet, känsla av att inte duga mm är något kvinnor ofta kan lukta sig till. Det behöver inte vara att du har en kuk på 25 cm, är supervältränad, har ett flådigt jobb och en bil med V8.

Bara lite mera framåt och mindre rädd för att göra bort dig kan räcka ganska långt, som man säger, man måste våga satsa för att kunna vinna något.

Det är ingen lätt sak att ändra på ett invant beteende. Du kanske levt med dessa problem så länge så att det blivit en del av dig? Men som sagt, det jag skrev ovan kan vara ett bra sätt att ta det första steget på, det brukar vara där man får börja.
Citera
2019-11-22, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cadapachu
Men va? Nu får du bestämma dig. Är du incel hatar du kvinnor/tycker det är orättvist att dom inte vill ha sex med dig. Annars är du ingen incel och du använder endast den här tråden för att provocera andra.
Att vara incel innebär att leva i ofrivilligt celibat.
Citera
2019-11-22, 19:16
Medlem
Citat:
Att vara incel innebär att leva i ofrivilligt celibat.
Inte vad jag hört. Asså egentligen, om du vill ha sex, är det inte bara gå till en bar och se hur du kan få hem nån tjej? Finns säkert nån som skulle gilla dig om du bara försöker också.
Citera
2019-11-22, 19:27
Medlem
ClassOf76s avatar
Citat:
Inte vad jag hört. Asså egentligen, om du vill ha sex, är det inte bara gå till en bar och se hur du kan få hem nån tjej? Finns säkert nån som skulle gilla dig om du bara försöker också.

Jisses vad vissa har svårt att se saker ur andras perspektiv. För dig kanske det "bara" är att göra så, men för många andra finns det absolut inget "bara" i det. Sedan håller jag med om man får lägga manken till om man verkligen vill träffa någon, men det är inte lika enkelt för andra som det är för dig.
Citera
2019-11-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClassOf76
Jisses vad vissa har svårt att se saker ur andras perspektiv. För dig kanske det "bara" är att göra så, men för många andra finns det absolut inget "bara" i det. Sedan håller jag med om man får lägga manken till om man verkligen vill träffa någon, men det är inte lika enkelt för andra som det är för dig.
Faktiskt är jag 18, och är oskuld, och aldrig haft en flickvän eller kysst nån. Men jag klagar inte direkt på det. Mitt fel att jag aldrig försöker gå ut för att hitta en tjej. Jag vet att om jag vill ha en flickvän, måste jag anstränga mig, och så kanske jag även får hjälp av en kompis som redan har flickvän.
Citera
2019-11-22, 19:53
Medlem
adolf512s avatar
Det är relativt enkelt

https://www.reddit.com/r/sissyhypno/

https://www.reddit.com/r/transmaxxing

Bara att välja.
Citera
2019-11-22, 20:04
Avslutad
Citat:
Man kan inte bara gå till en bar och försöka få hem en tjej. Jag har förövrigt redan gjort det. En gång när jag var runt din ålder tror jag att jag sumpade en chans faktiskt, ung och dum. Efter det har jag misslyckats varje gång och inte velat göra om samma misstag.
Citera
2019-11-22, 20:34
Medlem
Citat:
Inte vad jag hört.

Så jävla typiskt. Normies tar till sig det nya "hippa" ord utan att riktigt fatta vad det betyder. Incel är en förkortning på Involuntary Celibate. Spelar ingen roll vad personen i fråga tycker eller tänker om kvinnor. Att vara en Incel är ett tillstånd, inte en "klubb" eller en livssyn man accepterar. De flesta män är Incels utan att veta om det. I Sverige skulle jag uppskata att bland unga män är minst 25% Incels idag: Alltså om en man INTE kan få sex från det motsatta könet, TROTS att han vill det, klassificeras man som en Incel.
Citera
2019-11-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miami82

Så jävla typiskt. Normies tar till sig det nya "hippa" ord utan att riktigt fatta vad det betyder. Incel är en förkortning på Involuntary Celibate. Spelar ingen roll vad personen i fråga tycker eller tänker om kvinnor. Att vara en Incel är ett tillstånd, inte en "klubb" eller en livssyn man accepterar. De flesta män är Incels utan att veta om det. I Sverige skulle jag uppskata att bland unga män är minst 25% Incels idag: Alltså om en man INTE kan få sex från det motsatta könet, TROTS att han vill det, klassificeras man som en Incel.
Då är det deras fel. Finns många män som tycker tjejer ska suga av dom för dom har hjälpt med en liten pyttesak.
Citera
2019-11-24, 10:43
Medlem
deathbycannabiss avatar
Du ser till att bli snyggare. Om du inte kan det så är du fast tyvärr.
Citera
2019-11-24, 11:42
Medlem
Tjejer ska suga min kuk för de är under mig. Fattar ni! Under mig! De ska stå på knä o suga mig.
I am the power of the world, the emperior of the women, bow down to me!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in