2019-10-11, 19:39
Medlem
cineramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nu kom även spiken i kistan. Lufttrycksvibratorn.

Köp en fittmaskin då.
Citera
2019-10-11, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag är dagens man och jag drunknar i fitta. Jag har gjort aktiva val för att bli attraktiv.
Man kan inte bara välja att bli attraktiv som du tror. En del saker är genetiskt och inte går något att göra åt.
Citera
2019-10-11, 20:33
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinerama
Köp en fittmaskin då.
Ja. Jag kan göra det. Alla incels kan göra det. Alla män kan göra det. Men det förändrar ingenting.

Faktum kvarstår: kvinnorna behöver inga män. Mannen har låtit sig bli överflödig.
Citera
2019-10-12, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Man kan inte bara välja att bli attraktiv som du tror. En del saker är genetiskt och inte går något att göra åt.
Stäng in dig på gymmet i något år, få upp t-nivåerna.
Citera
2019-11-21, 08:04
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.

Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.

Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.

Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?

Du har 18 år på dig. Med den tidshorisonten kan ett första steg vara att börja rösta på något av de socialkonservativa partierna i Sverige. Vi Socialkonservativa konstaterar nämligen att det i åldersspannet 15-24 år (där du befinner dig) för närvarande finns 110 män per 100 kvinnor i Sverige. För mig/oss följer därav med matematisk nödvändighet att män i Sverige blir utan partner - något som jag/vi vill ändra på. För mer i ämnet kan du Youtuba på "Rickard Wall Till incels försvar".
Citera
2019-11-21, 08:11
Medlem
Sigfried.Staufens avatar
Mitt enkla tips: sluta runka. Inte för att du ska bli kåt o desperat alltså, den fasen går över. Utan bara skaffa dej lite positive vibes o spirit. Vidga perspektiven o släpp lasersiktet på fitta så kommer nog den till dej när tiden e mogen för det.
Citera
2019-11-21, 20:33
Medlem
Du slutar hata kvinnor.
Citera
2019-11-21, 20:36
Medlem
Noble.Savages avatar
Pengar, pengar, pengar. Har man bara pengar kan man ligga runt med heta brudar livet ut. Och dessutom slippa all bullshit runtomkring.
Citera
2019-11-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadapachu
Du slutar hata kvinnor.

Shut up!

Ni jävla incels, ni är helt mongo.

Jag träffade och knullade nyligen brassetjej. Hon sa att vita svenska män med muskler hade varit kungar i hennes hemland och hade kunnat knulla hur mycket svart, brun och vit fitta som helst. Mest bruna är tokiga i white boys från Norden.

Mne här sitter ni, sojapojkar med taniga armar, finnig röv och försöker slicka röven på fula efteblivna feministhäxor med fjällrävenväskor, lila hår och secondhand-kläder.

Skaffa gymkort och flytta till Brasilien. Där är ni kungar så kuken får spruta i fina brassefittor och rövar. I Sverige är ni självmordskandidater höga på soja och veganföda.
Citera
2019-11-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Shut up!

Jag träffade och knullade nyligen brassetjej. Hon sa att vita svenska män med muskler hade varit kungar i hennes hemland och hade kunnat knulla hur mycket svart, brun och vit fitta som helst. Mest bruna är tokiga i white boys från Norden.

Mne här sitter ni, sojapojkar med taniga armar, finnig röv och försöker slicka röven på fula efteblivna feministhäxor med fjällrävenväskor, lila hår och secondhand-kläder.

Skaffa gymkort och flytta till Brasilien. Där är ni kungar så kuken får spruta i fina brassefittor och rövar. I Sverige är ni självmordskandidater höga på soja och veganföda.
Jag förstod inte riktigt, var du sarkastisk? Jag är ingen incel.
Citera
2019-11-21, 21:18
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Shut up!

I själva verket går svenska lintottar hem hos flickor/kvinnor i stora delar av världen. (Själv har jag delat just dina erfarenheter i Rio de Janeiro år 1977). Vetenskapsmännen påstår att solen kommer slockna förr eller senare så mänsklighetens enda chans till överlevnad är att bege sig ut i rymden. Om nuvarande politiska utveckling fortsätter kommer Sverige att slockna förr eller senare så svenska mäns enda chans till överlevnad är att bege sig ut i världen?
Citera
2019-11-21, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cadapachu
Du slutar hata kvinnor.
Jag hatar inte kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Pengar, pengar, pengar. Har man bara pengar kan man ligga runt med heta brudar livet ut. Och dessutom slippa all bullshit runtomkring.
Men även om jag var stenrik, mångmiljonär så behöver det inte betyda något. Jag har en fin bostadsrätt, ett okej jobb och tar hand om mig. Tjejer ser mig inte ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in