2019-11-24, 13:23
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadapachu
Faktiskt är jag 18, och är oskuld, och aldrig haft en flickvän eller kysst nån. Men jag klagar inte direkt på det. Mitt fel att jag aldrig försöker gå ut för att hitta en tjej. Jag vet att om jag vill ha en flickvän, måste jag anstränga mig, och så kanske jag även får hjälp av en kompis som redan har flickvän.

Känns som du lite grand faller i PK:s fälla - nämligen att lägga (del av) skulden på dig själv. När i själva verket en grundorsak till det ökande antalet incels i Sverige är det växande mansöverskottet till följd av mansinvandringen. Något som jag under 2 minuter påtalat för PK i Stockholms kommunfullmäktige https://www.youtube.com/watch?v=WYAHtBIzIYg Jag blev utskrattad av PK-ledamöterna.
Citera
2019-11-24, 15:47
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadapachu
Inte vad jag hört. Asså egentligen, om du vill ha sex, är det inte bara gå till en bar och se hur du kan få hem nån tjej? Finns säkert nån som skulle gilla dig om du bara försöker också.

Nja, så funkar det inte. Hur fan ska du bära dig åt? Att bryta in i ett sällskap som ensam kan du glömma. De två tjejerna som just kommit in och beställer sina drinkar? Mer än lovligt desperat och uppenbart.
Citera
2019-11-25, 18:04
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Men även om jag var stenrik, mångmiljonär så behöver det inte betyda något. Jag har en fin bostadsrätt, ett okej jobb och tar hand om mig. Tjejer ser mig inte ändå.

Jag menar att du kan betala för kvinnor, sugardejting. Men ska det vara kul behövs ju nettoinkomst på uppåt 200 k, först då är det vettigt att lägga 30 k på en sugarbabe. Det är inte kul att vara generös om det känns.

Medan man bygger upp sin förmögenhet kan man ju ligga lite billigare.

Att vara medelsvensson ger inga kvinnor nödvändigtvis.
Citera
2019-12-28, 12:08
Medlem
Fittheligeandes avatar
Sök dig utomlands. Kan räcka med inom Europa.
Citera
2019-12-28, 12:46
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Gör vad du vill och se vad som händer. Det värsta som kan hända är en del sociala konsekvenser men du verkar redan befinna dig på botten. Det är skillnad på att vara en incel och att vara en jävla fjant.
Citera
2019-12-28, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Är du verkligen en "incel"? Du verkar ju varken bitter eller hatisk.

Många växer upp i tron med att "ungkarlslivet" ska vara fullt av äventyr och tillfälligt sex, men så ser det inte ut för de allra flesta. En kille strax över trettio betraktas som ung av de flesta, och många i den åldern har bara haft någon enstaka romantisk/sexuell erfarenhet.

Du har just kommit upp i åldern då du börjar betraktas som vuxen på riktigt. Är du ordnad och hyfsat trevlig så kommer du vara intressant för kvinnor i din egen ålder (eller strax över), som vill bilda familj och ha någon att dela livet med.
Jag var inte särskilt intressant för kvinnor när jag var yngre, för jag var alldeles för stel, krävande och seriös. Det ändrades när jag blev äldre.

Sant!

Djävligare när man plötsligt lagt på 10 år.

Däremot är det en ålder när lite äldre kvinnor som nu har barnafödandet bakom sig kan visa ett intresse för dig.

Undrar hur det är när man är 50+.
Citera
2019-12-28, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.

Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.

Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.

Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?

Hitta någon bra hora som är juste mot kunderna. De flesta kvinnor är inget att ha ändå.
Citera
2019-12-28, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det gör honom inte ett dugg gott.

Nyckeln är att respektera kvinnor och se dem som människor. Inte som knulldockor. Det är ju för fan därför som ni inte hittar några att leva med. Ni tänker att ni ska hitta nån att knulla. Inte någon att dela era liv med. Vilken kvinna ställer upp på era premisser?

Kvinnor utnyttjar bara snälla män. I verkligheten älskar ju kvinnor svin.
Citera
2019-12-28, 17:16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Kvinnor utnyttjar bara snälla män. I verkligheten älskar ju kvinnor svin.

Och hur ädla är dina motiv då? Förmodligen vill du just mest knulla när det kommer till kritan.
Citera
2019-12-28, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Och hur ädla är dina motiv då? Förmodligen vill du just mest knulla när det kommer till kritan.

Givetvis, men det ironiska är att man belönas för att hyckla att man inte vill det.
Citera
2019-12-28, 17:40
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Givetvis, men det ironiska är att man belönas för att hyckla att man inte vill det.

Självklart. Tjejen riskerar ju att bli på smällen med din unge, så det är klart att hon hellre ligger med någon som verkar vilja anstänga sig lite. Att pang på komma och be om samlag är kännetecken för en svag individ som inte vill anstränga sig.
Citera
2019-12-28, 18:01
Medlem
Citat:

Jag lever i ett sammanhang där de flesta lever i parrelationer och har barn. Det är snälla och ansvarstagande män och alldagliga kvinnor. Med några undantag.

Ska du attrahera de allra snyggaste kvinnorna måste du ha nåt att erbjuda. Varför skulle de annars välja just dig?

Känns som att incels tittar för mycket på porr och får alldeles för höga krav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in