Citat:
Ursprungligen postat av
Jeropatra
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.
Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.
Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.
Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?
Är du verkligen en "incel"? Du verkar ju varken bitter eller hatisk.
Många växer upp i tron med att "ungkarlslivet" ska vara fullt av äventyr och tillfälligt sex, men så ser det inte ut för de allra flesta. En kille strax över trettio betraktas som ung av de flesta, och många i den åldern har bara haft någon enstaka romantisk/sexuell erfarenhet.
Du har just kommit upp i åldern då du börjar betraktas som vuxen på riktigt. Är du ordnad och hyfsat trevlig så kommer du vara intressant för kvinnor i din egen ålder (eller strax över), som vill bilda familj och ha någon att dela livet med.
Jag var inte särskilt intressant för kvinnor när jag var yngre, för jag var alldeles för stel, krävande och seriös. Det ändrades när jag blev äldre.