2019-09-08, 10:16
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anoxanox
Inte ens chans, han kommer få komma ut närmaste 10 åren om han lever dvs.
Han kommer inte sitta inne tills han dör
Ja troligtvis.
Helt rätt enligt mig.
Men också för att dom vet vilket ramaskri det skulle bli om han släpptes ut.
Citera
2019-09-09, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Ja troligtvis.
Helt rätt enligt mig.
Men också för att dom vet vilket ramaskri det skulle bli om han släpptes ut.
Tror inte han skulle göra trubbel om han kommer ut men men.
Citera
2019-09-09, 00:58
Medlem
Citat:
Tror inte han skulle göra trubbel om han kommer ut

Anders kan aldrig släppas ut. Han är inte bara psykiskt störd men också efterbliven. Enligt psykologsamtal så förstår han knappt varför han sitter där han sitter. Det finns inget som hindrar honom från att hitta på nya hemskheter ute i friheten. Fläskkorven får tyvärr sitta och kosta pengar tills han kolar vippen naturligt eller blir ihjälslagen av sina medfångar.
Citera
2019-09-14, 11:39
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Tror inte han skulle göra trubbel om han kommer ut men men.
Det jag menar är att allmänheten inte skulle accepter att han släpps ut.
Citera
2019-09-21, 16:26
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Det jag menar är att allmänheten inte skulle accepter att han släpps ut.
Ett förtydligande vad jag menade.
Om äcklet Eklund skulle släppas ut skulle det bli massrubriker i media.
Det skulle kallas en skandal mm.
Detta vill staten givetvis inte skall hända så ministerstyre eller inte så vore det otänkbart att han släpps ut dom närmaste 10 åren.

Sorry att jag citerade mig själv
Citera
2019-09-21, 17:02
Medlem
Jag tror att han har bättrat sig ,han borde släppas ut och bli en värdefull medmänniska i samhället.Om han varit utlänning skulle han vara släppt för länge sedan.Så släpp ut han i ett kontrollerat boende med ett antal Batiktanter och Velcome refugees folk då blir allt bra.
Citera
2019-11-17, 16:41
Medlem
GW uttalade sig igen om det hela, imorse på TV4 vid 11:15-tiden. Även nu upprepade han tidigare ordval om Eklund. Han kallade honom något i stil med efterbliven, och pratade om "2 %" dummaste och en låg IQ. Tyvärr har jag glömt vilken IQ GW nämnde (det kan ha varit 83), och kan inte se TV4 online. Jag kollade dock upp IQ 83, och det motsvarar i själva verket 13:e percentilen (inte 2:a som GW sa), dvs att 13 % (ungefär en person av 7-8 st) skulle vara dummare än Eklund. I en "normal" skolklass på 25 elever torde i så fall flera av hans klasskamrater (kanske 2-6 st) varit lika eller mindre begåvade. Någon här kanske har koll på vilka tal GW sa?

Hur som helst...

Framstår Eklund verkligen som så ointelligent? Jag har ju sett hans handskrivna brev, och hans stavning och grammatik är det inget större fel på. (På t ex forumet Familjeliv skulle han nog inte ligga under medel. ) Visst, jag ifrågasätter inte att han ligger under medel begåvningsmässigt, men är han verkligen så extremt ointelligent som exempelvis GW hävdar?

Jag har även lite svårt att förstå varför Eklund väcker sådan relativ upprördhet. Han har förstås våldtagit och mördat minst två personer. Det har dock även andra gjort, och jag upplever att folk går hårdare åt Eklund. Kanske för att han framstår som ointelligent? Men är det inte minst lika illa när intelligenta människor våldtar och mördar? Jag tycker mig se ett mönster att intelligenta och kalla/hårdföra personer kommer lindrigare undan i folks ögon än ointelligenta och/eller lite småmesiga..?

Edit: Vad gäller straffpåföljd så tror jag det bästa är att låta Eklund förbli inlåst för lång tid framåt, och jag tror risken för nya sexbrott skulle vara mycket hög om han skulle släppas ut.
Senast redigerad av beitos 2019-11-17 kl. 16:45.
Citera
2019-11-17, 21:04
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Tycker att A.E. faktiskt har avtjänat sitt straff nu. Det han gjorde var oförlåtligt, men hade kunnat förhindras om polisen gjort sitt jobb och han fått hjälp tidigare. Vem som helst som sitter frihetsberövad och isolerad i 10-15 år blir nedbruten psykiskt. Har han fått terapi så har han förmodligen insett att han gjort fel och vill bättra sig. Vi som modernt och öppet samhälle är skyldiga våra medborgare en andra chans. Hagamannen begick många fler brott och är redan ute, så varför ska AE hållas kvar så mycket längre?
Citera
2019-11-17, 21:56
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Tycker att A.E. faktiskt har avtjänat sitt straff nu. Det han gjorde var oförlåtligt, men hade kunnat förhindras om polisen gjort sitt jobb och han fått hjälp tidigare. Vem som helst som sitter frihetsberövad och isolerad i 10-15 år blir nedbruten psykiskt. Har han fått terapi så har han förmodligen insett att han gjort fel och vill bättra sig. Vi som modernt och öppet samhälle är skyldiga våra medborgare en andra chans. Hagamannen begick många fler brott och är redan ute, så varför ska AE hållas kvar så mycket längre?

Ännu ett vidrigt inlägg av dig.
Nu är ju risken minimal att någon frivilligt skulle välja att ha barn med dig.
Men om du mot all förmodan skulle lyckas få till det med någon annan inavlad i byn du bor i, så önskar jag verkligen att din avkomma råkar ut för någon som aset AE
Citera
2019-11-17, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Ännu ett vidrigt inlägg av dig.
Nu är ju risken minimal att någon frivilligt skulle välja att ha barn med dig.
Men om du mot all förmodan skulle lyckas få till det med någon annan inavlad i byn du bor i, så önskar jag verkligen att din avkomma råkar ut för någon som aset AE

Jag måste säga att jag börjar faktiskt bli lite nyfiken på Doraemon-FTW.
Tror nästan att det är värt en egen tråd: "Hur konstiga åsikter kan en människa ha?"

Det har gått så långt att jag faktiskt börjar misstänka att hen troll-trollar, om någon förstår hur jag menar. Ingen av kvinna född kan vara så enfaldig och samtidigt klara av att starta en datamaskin.

Jag tror att hen bara håller på för att hålla upp pulsen på oss andra stackars jävla incels som tillbringar våra dagar här på fb.

Så, håll med trollet, eller ignorera det. Om man tar det på allvar så skulle man riskera blodstörtning.
Nu tar jag en blodtrycksänkande till och läser vidare.
Citera
2019-11-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakelgalten
Jag måste säga att jag börjar faktiskt bli lite nyfiken på Doraemon-FTW.
Tror nästan att det är värt en egen tråd: "Hur konstiga åsikter kan en människa ha?"

Det har gått så långt att jag faktiskt börjar misstänka att hen troll-trollar, om någon förstår hur jag menar. Ingen av kvinna född kan vara så enfaldig och samtidigt klara av att starta en datamaskin.

Fast du får vänta ett tag på att se den skribenten igen oavsett om det är trolleri eller allvar, blev tydligen avstängd för personangrepp igår. Och det var nog ordentligt ilskna grejer, portad ett halvår framåt.
Citera
2019-11-18, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Fast du får vänta ett tag på att se den skribenten igen oavsett om det är trolleri eller allvar, blev tydligen avstängd för personangrepp igår. Och det var nog ordentligt ilskna grejer, portad ett halvår framåt.

Det var som fan. Och jag missade hela showen.

Nå, det lär dyka upp en ny medlem under dagen, och vi lär nog känna igen den skärande enfaldens alla falska accord, så jag är rädd att ditt hopp om att slippa trollet kommer att grumlas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in