2008-11-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Anders Eklund
Anstalten Norrtälje
761 29 NORRTÄLJE

Jag ska skicka en bild på en Fanta och en tredjedels pizza för att väcka lite dubbla känslor hos honom.
Citera
2008-11-26, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Jag ska skicka en bild på en Fanta och en tredjedels pizza för att väcka lite dubbla känslor hos honom.

Tillägg för de som inte vet:

Detta var vad vidriga barnamördaren Anders Eklund åt direkt efter han hade mördat Engla.
Citera
2008-11-26, 15:41
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Tillägg för de som inte vet:

Detta var vad vidriga barnamördaren Anders Eklund åt direkt efter han hade mördat Engla.
Fanta och pizza var det ju enda han åt i princip om jag förstått saken rätt.

Nu låter det så här på Eklund på kåken -"Ingen pizza och ingen fanta!".

Citera
2008-11-26, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca

lmao

OnT: Eklund är ju inte klok ska va glad att dom inte gjort processen kort med honom. Nej då, han skrev brev om mer grillkrydda i potatismoset.
Citera
2008-11-27, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca

Det hade varit enklare att be Lappens Grill att leverera en julklapp som är hans favoritpizza och en apelsinfanta, till Anders Eklund på julaftonen och skriva god jul önskar Lappens grill.
Senast redigerad av Swedishputte 2008-11-27 kl. 01:58.
Citera
2008-11-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishputte
Det hade varit enklare att be Lappens Grill att leverera en julklapp som är hans favoritpizza och en apelsinfanta, till Anders Eklund på julaftonen och skriva god jul önskar Lappens grill.

Poängen är ju att han skall få bilder på mat som han tycker om inte att han faktiskt skall få mat
Citera
2008-11-27, 16:32
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Poängen är ju att han skall få bilder på mat som han tycker om inte att han faktiskt skall få mat

Ett foto på Lappens i stilla snöfall kan kanske locka fram en lagom dos panikångest till julafton?
Citera
2008-11-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ett foto på Lappens i stilla snöfall kan kanske locka fram en lagom dos panikångest till julafton?

Ja det hade nog tagit skruv
Citera
2008-11-27, 18:05
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:

Det är inga problem! Kontorslim och en gammal tömd pizzakartong (tänk på miljön), bild på Lappens krog (eller vad ditt val nu är)
Använd saxen, klistra på bilden på kartongen.

Sedan vänder du på hela "pizzan" och skriver något rart, adresserar det till Anders.

Glad i hågen av detta julpyssel så vandrar du till brevlådan och stoppar ner ditt alster.

Så kan du också göra S-Putte

Jag såg ett vykort med en varmkorv med bröd på men jag vågade inte ta det eftersom Miapetter paxade det motivet.

Kanske ska skicka ett kort med allsköns gott fikabröd
då kanske han börjar längta efter Carina....
Citera
2008-11-27, 18:32
Bannlyst
Citat:
Mycket perfekt ide Miapetter, ett foto på Lappens grill i stilla snöfall tillsammans med julhälsningen god jul önskar lappens grill. Då skulle nog Anders Eklund få lite panikångest och mycket dåligt samvete.
Citera
2008-11-27, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Det är inga problem! Kontorslim och en gammal tömd pizzakartong (tänk på miljön), bild på Lappens krog (eller vad ditt val nu är)
Använd saxen, klistra på bilden på kartongen.

Sedan vänder du på hela "pizzan" och skriver något rart, adresserar det till Anders.

Glad i hågen av detta julpyssel så vandrar du till brevlådan och stoppar ner ditt alster.

Så kan du också göra S-Putte

Jag såg ett vykort med en varmkorv med bröd på men jag vågade inte ta det eftersom Miapetter paxade det motivet.

Kanske ska skicka ett kort med allsköns gott fikabröd
då kanske han börjar längta efter Carina....
Tack för tipset Tantalora.
Citera
2008-11-27, 19:33
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishputte
Mycket perfekt ide Miapetter, ett foto på Lappens grill i stilla snöfall tillsammans med julhälsningen god jul önskar lappens grill. Då skulle nog Anders Eklund få lite panikångest och mycket dåligt samvete.

Samvete tror jag tyvärr inte är något AE lider nämnvärt av!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in