Citat:
Mm kloka och avvägda svar från dig, Tror dock inte på teori 2, Alldeles för mycket att Förlora för att vinna vad?
15åringar får inte veta ett skit där 30-50 åldrar kör. Ock även om dom gjorde det är det enkelt Att flytta en stash. Ord mot ord o. Dom e nojjiga=inget händer.
Dina andra teorier stämmer med mina egna tankar, antingen en vuxen släkting eller nått övertramp killarna gjort, sexuellt eller varit skyldig nån.
Blofshämnd mot ag;sgäng eller personliga övertramp är mina f gissningar
Hopoas på en Fup så småningom
15åringar får inte veta ett skit där 30-50 åldrar kör. Ock även om dom gjorde det är det enkelt Att flytta en stash. Ord mot ord o. Dom e nojjiga=inget händer.
Dina andra teorier stämmer med mina egna tankar, antingen en vuxen släkting eller nått övertramp killarna gjort, sexuellt eller varit skyldig nån.
Blofshämnd mot ag;sgäng eller personliga övertramp är mina f gissningar
Hopoas på en Fup så småningom
Jag minns inte vilka användare i tråden som hört rykte 2 (att de skulle byta sida och visste för mycket) men det låter konstigt att hantlangare i årskurs 9 blivit betrodda med någon så känslig och avgörande information att det befogar detta dåd och tillvägagångssätt. Men är förstås det överdrivna och dramatiska som gör det hela så märkligt. Avledande bilbomb, spanare och skottlossning kl 21 på en pizzeria med vittnen och kameror är over the top på så många sätt. Mer hur man desperat skjuter ledare som sällan utsätter sig för risker och bara slappnar av lite om de befinner sig på ett av stadens folktätaste torg. En 15-åring med skolplikt och föräldrar som tvingar dem hem en viss tid borde inte vara några problem att kartlägga och skjuta på en mer undanskymd plats utan vittnen. Och som sagt, överkurs döda småknattar som inte är syskon till en ledare för deras egen del, hur kan de hunnit reta upp någon så mycket.
Ett mycket märkligt fall på många sätt.
Nåväl, kanske polisen löser det med hjälp av filmerna så vi får en FUP eller så kommer kanske motivet fram ryktesvägen så det blir mer begripligt.