2019-11-13, 19:40
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Då dog han nog

Han lär ha skaplig magknip åtminstone.

Måste va svårt att springa omkring med en påse på magen och leka gangster så han lär nog få ändra stil om man inte återvänder och släcker fanskapet för gott denna gång, den som lever får se helt enkelt 😝
Citera
2019-11-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Nej. Opererades ut kulorna i magen igår eftermiddag.
Ok. Hoppas han klarar sig. Måste göra ont. Gissar att han hålls nedsövd ett tag framöver.
Var det automatvapen som användes?
Citera
2019-11-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Han lär ha skaplig magknip åtminstone.

Måste va svårt att springa omkring med en påse på magen och leka gangster så han lär nog få ändra stil om man inte återvänder och släcker fanskapet för gott denna gång, den som lever får se helt enkelt 😝
Kanske säkrast för han att byta ort om han ska fortsätta med extra kneget. Tycker att Amsterdam vore en lämplig fortsättning.
Citera
2019-11-13, 19:52
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ok. Hoppas han klarar sig. Måste göra ont. Gissar att han hålls nedsövd ett tag framöver.
Var det automatvapen som användes?

Ja än så länge nedsövd vad jag hört. Nja. Opraktiskt att cykla med det tänker jag
Citera
2019-11-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Någon/några såg ju enligt uppgift i tråden, AG och några av hans anhängare nånstans inte allt för långt ifrån efter skjutningen. Är det någon av er som vet hur de var klädda?
Om AG är inblandad så är de med största sannolikhet inte han och hans närmaste som utfört själva skjutningen då de förmodligen haft yngre att göra det. Dessutom passar inte AG in på beskrivningen då han vad jag sett i Olika fuppar verkar vara ganska stor i kroppen
Citera
2019-11-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Ja än så länge nedsövd vad jag hört. Nja. Opraktiskt att cykla med det tänker jag
Ja smidigare med picka. 2 skyttar 2 måltavlor. Dem har planerat är uppenbart.
Citera
2019-11-13, 20:35
Medlem
Avnavlads avatar
Gick förbi antivålddemonstration som tog plats på Möllevången i kväll. Lyckligtvis inte många närvarande, högst 100, nästan samtliga utlänningar. Svenskarna satt på krogarna och restaurangerna runtomkring och njöt av sina liv. Orsaken jag skriver är något väldigt roligt som yttrades när jag gick förbi. Kanske delar inte alla min humor. Så, en talare tar över och ska förklara hur man ALDRIG ska bruka sig av våld. ALDRIG.

Citat:
"Så, om nån slår din vän, säg, ni ska inte slåss! (applåder) Om nån slår dig, säg, vi ska inte slåss! (applåder) Om nån slår en tjej, ja, då ska du slå honom... (enstaka applåd, förvirring) ... Ja, det är mina värderingar (skakar på huvudet), men hur som helst! ..."
Underbart.
Citera
2019-11-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Faktiskt verkar det som att det är andra lagar här! Polisen släpper mkt, och låtsas att inte se ännu mer. Många står över lagen här, och det blir värre och värre. Då både poliser, åklagare, politiker och andra myndighets personer lever under hot, och vågar inget annat än att släppa på skiten. Så sjukt har det blivit här! (det gäller naturligtvis inte alla)
Helt sant!
Citera
2019-11-13, 20:54
Medlem
Kan inte dom gängkriminella kalla till pressträff och förklara läget lite...och frågestund efteråt.
Citera
2019-11-13, 20:58
Medlem
Snubchurps avatar
Tänk vad ruggigt mycket pengar vi får betala för att vissa ska få hålla på och jävlas precis som de vill. Så går det till i ett "solidariskt" land.
Citera
2019-11-13, 20:59
Medlem
Avnavlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Kan inte dom gängkriminella kalla till pressträff och förklara läget lite...och frågestund efteråt.
Haha, det hade varit alldeles underbart.
Citera
2019-11-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Och M.J kan vara medlare om det behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in