2019-11-12, 23:17
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
4:e kulan var kanske avsedd för bo2s huvud, men hamnade i pizzerians fönsterruta.

Kan tyda på rationella skyttar, skjut först mot största måltavlan = överkroppen tills personen är nere, och avsluta ev. med skott mot huvud.

Det fick jag lära mig en gång i tiden, då jag är så pass ålderstigen att jag tvingats tillbringa ett år av mitt liv i försvarsmakten.

Till er som skriker om att sätta in försvaret för att jaga cykelbabbar med pansarvagn. Militärer är suveräna på en sak: att krångla till den enklaste detalj och få det till att gå åt helvete. Inga fyrkantshjärnor på gator och torg tack

Vi vet inte exakt antal avlossade skott vad jag läst så varför spekulera?

Kan ha ha varit en genomträngning också, genom huvet in i glasrutan what ever

Militärer a skulle vara där för att lätt kunna spärra av vägarna och observation direkt efter larm om skott kommer in, vilket polisen inte har kapacitet till och om det blir nån som försöker forcera så får dom en skur 7,62x51mm genom bilen. Då är dom inte kaxiga.

Behövs inga pamsrvagnar till det
Senast redigerad av shponglad 2019-11-12 kl. 23:21.
Citera
2019-11-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Var är inlägget?
Togs bort snabbt. Det rensas bort en del, men du kan hitta namnen om du söker i tråden..gammal tråd.
flashback. listan på kriminella.¨¨¨¨¨¨¨¨
Citera
2019-11-12, 23:25
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tack! Det närmar sig. J*ffar bör då ha en relation till Lindängengrabbarna. Antar att han och *hmeto hamnat i samma klass? Har getts lika olika åldrar på A men det senaste jag såg var 15.

Frågan är om de var vid Möllan i affärer eller om de bara var där ändå. Det är ju fullt möjligt med tanke på platsen.

Har ju skvallrats en del om att de var springisar åt A Gh*ra men eftersom han alltid utpekas som inblandad i allting så förblir jag skeptisk. Likaså har jag lite svårt med varianten ”sköts pga tjej”. Det händer, visst, men det här var lite för organiserat, sådana dåd är nog vanligen mer spontana. Var först inne på att de var relaterade till något av bombgängen som åkt in, men Lindängen, jag vet inte... Annars kan man ju tänka sig att de lagt ut en termos någonstans.

Vad är det som är avancerat? Dom sköts på en plats som dom hänger på varje dag och säljer droger?
Citera
2019-11-12, 23:30
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Jaså? Vill dom inte stötta honom längre av nån anledning?
Har han kanske golat?
Citera
2019-11-12, 23:31
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GooglaYuriBezmenov
Sett ur denna videon kan denna händelsen vara riggad. Polis och ambulanspersonal står och ler och skrattar runt ett påstått lik. Ambulanspersonal genomför mycket skeptisk HLR.

Uppseendeväckande, ju fler som ser bakom skynket av denna mediateater desto bättre.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cUFBcgi5VFM

Totalförsvarsövning 2020

OFF TOPIC (men väl så intressant): Är det möjligtvis så att staten och media försöker spä på en bild av ett kaotiskt samhälle i syfte att sätta grupperingar mot varandra med incitament att kunna ta kontrollen med polis och militärmakt?

Sök hjälp om du tror att allt detta är fejk på något sett.
Citera
2019-11-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GooglaYuriBezmenov
Om inte händelsen är fejkad för att vara övning så kvarstår problemet att sjukvårdspersonal genomför tandlös HLR samt att poliser står och hånler framför ett 15 årigt lik.

De hånler inte. De har dock antagligen varit med om det där väldigt många gånger tidigare och ser det där som ytterligare ett jobb som måste göras. Det samma gäller polisen. Vad ska de göra menar du? Dra fram servetten och torka tårar?
Citera
2019-11-12, 23:35
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zonca
1. Jaffar går på Bunkefloskolan. Rektorn, personalen och elever har gjort en mini sorg minnestund för denna dödsskjutna Jaffar. Alla i skolan vet att han är död.
2. Jaffar har nu pågående minnestund på islamiska center i Malmö. Där manliga gäster besöker moksén och sörjer med Jaffars familj och anhöriga.
3. Kvinnliga gäster hänvisas till Jaffars hem på Gånglåtsvägen 1 på Lindängen i Malmö.
4. Familjen/anhöriga har delat ut informationsblad angående Jaffars död på facebook. Vad som gäller angående begravning och sorg cermoni. Datum, plats medmera.

Så Jaffar är död eller lever han? Det är omöjligt att allt är fejkat och är en polis/sjukvårds - övning.

Vad säger ni?

Jag säger att efter 11/9 så kommer alla foliehattar fram och alla händelser är fejka på nått sätt...

Jaffar är död, ingen har något att tjäna på att detta har hänt.
Du har bevisat att han är död själv i denna tråd.
Citera
2019-11-12, 23:39
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har han kanske golat?

Att han har vaknat upp och redan kunnat förhöras menar du?
Citera
2019-11-12, 23:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Att han har vaknat upp och redan kunnat förhöras menar du?
Jepp. En gissning alltså.
Citera
2019-11-12, 23:41
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Det är faktiskt rätt galet om det stämmer, dvs att polis och sjukvård leker med människokroppar på det sättet och spelar teater för att de tror att det annars kommer utbryta kaos.

Ja, tom med brott mot griftefriden att jiddra med döda människor.

Men jag hade gjort samma sak, pumpa lite medans jag funderar på vad jag ska Netflixa när mitt skift är över.

Vem vill ha ett arabiskt uppror liksom
Citera
2019-11-12, 23:43
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
...........

Poliser som fått nog och vet allt om alla dessa brottslingar dom vet är mördare borde skapa en hitsquad där folk försvinner då och då.

Exakt

Dom kan ju skylla på "gängkriminaliteten" och knäppa av några masskriminella då och då, ungefär som polisen gör i Colombia med gatubarnen.
Dom hade ju knäppt varann förr eller senare ändå, varför inte befria landet från dessa slusk
Citera
2019-11-12, 23:44
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Fyfaaaaan alltså. Tror dom att vi är dumma i huvudet eller? Det går inte att lita på rättsväsendet längre och detta borde leda till kaos. Folk i Malmö borde göra upplopp förfan.

Nej polisen borde göra uppror mot folket. Vem är det som skjuter vem? Idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in