Citat:
Ursprungligen postat av
wowvadintressant
Är du en av Axel och Henrik eller? Exakt samma störiga halmgubberetorik. Vilken usel jämförelse. Om jag har lyssnat på tjugo avsnitt blir det typ en hel arbetsvecka i ren lyssningstid, räcker inte det för att skapa mig en uppfattning menar du?
Ok, jag tar tillbaka lite. Låt mig förtydliga...
Jag tror du har lyssnat för mkt på för kort tid. Vissa saker behöver mogna. När jag började lyssna på Haveristerna, störde jag mig otroligt mkt på lagget iom att de alla satt på länk. Var van vid face-to-face poddar el att klippare gjorde mirakel för flytet. Att det skreks och hetsades, samt att vissa ibland var mer än lovligt fulla.
Första gången jag började kolla på Family Guy, bingeade jag 2 första säsongerna på ett par dagar. Störde mig så sjuuuuukt mkt på alla "cut scenes", eftersom det var nåt som knappt förekom i animerat/tecknat vid den tiden. Ogillade serien skarpt mkt pga detta (och massa andra saker). Men med tiden mognade serien och jag med den. Älskade till slut dessa scener och visste precis när de skulle komma osv.
Så jag tror du måste hålla dig till att lyssna lite mer sällan. Då kommer det växa. Bara ett tips från en som gått från att ogilla podden, till att verkligen älska den (nej, inte VARJE avsnitt)!
Är inte "en av Axel och Henrik eller"...