2019-11-03, 14:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Fy FAN för TV4 och Bingolotto! 😠

https://postimg.cc/NyK4r145
Kommer att göra ett undantag och titta på Bingolotto när Anna ska vara med. Vill se hur smal hon hunnit bli.
Tänk om hon av professionella skäl måste hoppa av i sista stund?
Citera
2019-11-03, 15:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag tittar på bingolotto en gång om året, på uppesittarkvällen...tack gode gud är hon inte med då....än iaf
Är det inte riskabelt att ha med henne i direktsändning. Tänk om hon börjar berätta om sina operationer, näthat, psykisk ohälsa och sin mamma? Kanske något om vad tomten (i julvideon) gjorde med henne under fällen när de satt i släden. #metoo
Citera
2019-11-03, 15:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Du är besatt av en människa du inte känner och kan klanka ner på för att må lite bättre.
Skärp dig eller bli en bättre människa.

Besatt, nää, varför är du själv på sidan sedan lång tid tillbaka
och som TPL skriver har du själv skrivit en del, vare sig du
”mognat” till eller inte.
Vi sitter inte och skriver brev hem till Anna.Gudbevars..
Som sagt var, Anna läser ju inte detta forum..enligt henne själv.
Vill jag bli en ”bättre”människa går jag till kyrkan eller tänder ett ljus för Anna..
Citera
2019-11-03, 15:19
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Från STIM:

ETT JULKORT IFRÅN DEJ
03:36
Original
Verknummer (ICE)
46582159
Upphovspersoner

Linda Kristina Persson
Musik

Ylva Kristina Persson
Musik

Anna Maria Theres Book Toledano
Musik

Rickard Julius Bonde Truumeel
Musik

Ingela Birgitta Forsman
Text

Patric Stefan Skog
Musik

Kent Arnold Ringman
Musik

Per Anders Connman
Musik

Eleanor Laura Wyatt
Musik
Förlag
TWINFLAME

-------------------------------------------------

Hon har nog ombetts hålla igen utspelen på de sociala medierna så att bingolotto inte backar om hennes medverkan...
Nej nej nej - snälla - säg inte att en 50-årig trebarnsmamma ska sjunga:
”Har önskelistan klar
men vad jag helst vill ha
kan ingen se
det står skrivet i mitt hjärtas fantasi”
eller
”Har önskelistan klar
men väntar på ett svar
Mitt hjärta önskar sig ett julkort ifrån dig”

(Ingela Pling skrev texten för över 30 år sedan till en tonåring så hon är ”förlåten” )

Dessutom ska Creepy twins tydligen vara med (som kör gissar jag). Undrar vilken outfit de väljer då. Deras klädsmak är ju både ””spännande, smakfull och fantastisk””
https://postimg.cc/gallery/oq60t0wk/
Citera
2019-11-03, 15:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nej nej nej - snälla - säg inte att en 50-årig trebarnsmamma ska sjunga:
”Har önskelistan klar
men vad jag helst vill ha
kan ingen se
det står skrivet i mitt hjärtas fantasi”
eller
”Har önskelistan klar
men väntar på ett svar
Mitt hjärta önskar sig ett julkort ifrån dig”

(Ingela Pling skrev texten för över 30 år sedan till en tonåring så hon är ”förlåten” )

Dessutom ska Creepy twins tydligen vara med (som kör gissar jag). Undrar vilken outfit de väljer då. Deras klädsmak är ju både ””spännande, smakfull och fantastisk””
https://postimg.cc/gallery/oq60t0wk/
Jesus fucking H Christ! Du måste sätta stora varningstexter runt såna där bilder. Satan vad läskiga dom såg ut.
Citera
2019-11-03, 15:53
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jesus fucking H Christ! Du måste sätta stora varningstexter runt såna där bilder. Satan vad läskiga dom såg ut.

Och båda två heter Kristina i andranamn till taggar alltid in ordet twins .
Citera
2019-11-03, 15:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Och båda två heter Kristina i andranamn till taggar alltid in ordet twins .
Det som är så fascinerande med "influencers" är att ingen som inte är intresserade av det dom håller på med vet vilka dom är.
Citera
2019-11-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Tack.
Det blir lite för rått här ibland (även om jag inte stenhårt följer tråden och hennes äventyr). Men det är lätt att se att en del som kritiserar inte är mycket bättre själva.
Säger mer om de som skriver än om Anna.

Sociala medier är en drog för många och i Annas fall verkar det vara hennes enda ventil och sällskap där hon får någon slags ro och bekräftelse. Även om det såklart medföljer en del icke önskvärd kritik och uppmärksamhet.

Har sett en nära vän gå in i väggen efter att ha varit allt för engagerad i facebook med eviga uppdateringar om ett fantastiskt lyckligt och kreativt liv fullt med kärlek och upplevelser.
Inte bra. Alls.

Annas krampaktiga kram med Vanessa i mitt tidigare länkade klipp, säger allt om Annas tillstånd och hennes relation till sin familj.
Märkligt att du själv har väldigt svårt att slita dig från tråden. Idag var du ovanligt aktiv och låtsas vara godhjärtad och fin människa. Sen snaskar du till det lite och skriver en diagnos på världsartisten. Hyckleri på hög nivå.
Citera
2019-11-03, 18:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag tittar på bingolotto en gång om året, på uppesittarkvällen...tack gode gud är hon inte med då....än iaf
Anna OCH Magnus Uggla i samma program vore perfekt! Då ska det tittas!
Citera
2019-11-03, 18:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Från STIM:

ETT JULKORT IFRÅN DEJ
03:36
Original
Verknummer (ICE)
46582159
Upphovspersoner

Linda Kristina Persson
Musik

Ylva Kristina Persson
Musik

Anna Maria Theres Book Toledano
Musik

Rickard Julius Bonde Truumeel
Musik

Ingela Birgitta Forsman
Text

Patric Stefan Skog
Musik

Kent Arnold Ringman
Musik

Per Anders Connman
Musik

Eleanor Laura Wyatt
Musik
Förlag
TWINFLAME

-------------------------------------------------

Hon har nog ombetts hålla igen utspelen på de sociala medierna så att bingolotto inte backar om hennes medverkan...

Vad många som verkar ha gjort musiken. Har de skrivit en sats var i sången eller vad är det frågan om?
Det står att Anna också har gjort musiken. Har hon spelat något instrument när hon var ung så hon plinkade dit några toner när sången spelades in eller vad menas?
Citera
2019-11-03, 18:45
Medlem
Skulle vilja se en debatt/uppgörelse live mellan Tunnan och Camilla bloggbevakning. Ers Hemskhet skulle garanterat ställa upp fullt övertygad om att gå ut som vinnare.
Citera
2019-11-03, 18:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad många som verkar ha gjort musiken. Har de skrivit en sats var i sången eller vad är det frågan om?
Det står att Anna också har gjort musiken. Har hon spelat något instrument när hon var ung så hon plinkade dit några toner när sången spelades in eller vad menas?
Grejen är att dom du så bara lägger till ett "la la la" i texten, så är du medförfattare till texten. Om du så bara säger "vore det inte fint om vi droppar beatet en sekund tidigare?" så är man medförfattare till musiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in