Citat:
Ursprungligen postat av
zajjah
Ignorera. Nej. Vara med. Pratar jag om. Allt man känner runt det. Tänker runt det. Acceptera allt.
Jag vet inte. Jag märker att jag inte alltid mår så bra av att skriva på forumet. Ibland är det ok men ibland inte. Jag tycker bra om de andra som är här men samtidigt är jag rädd. Och skrivandet är lite ett beroende nu märker jag. Jag har haft ett jobbigt år. Flera jobbiga år faktiskt. Jag måste hitta en väg ut nu. Det kan vara att dö eller det kan vara något annat. Men det här jag skrivit om här. Det har ju varit redan. Jag kan inte ändra det. Min
situation som jag behöver lösa kommer inte att lösas av att jag sitter här. Och den som finns här som vet vem jag är bryr sig kanske om det här som underhållning eller finner nya skäl att trampa på mig. Det känns otäckt att någon här vet så mycket om mig samtidigt som jag inget vet om den. Ändå ville jag behålla mig själv här. Behålla Fanny. Och att säga vad man känner....men att säga ifrån var förbjudet i den lek som kanske hade syftet att jag skulle dö tillslut, en riktig död alltså, en död av kött och blod. Ja jag drog själv in mig i det här. Jag mådde inte bra. Var inte frisk. Nu önskar jag mig bara en liten vit hund och stabila människor som faktiskt bryr sig om mig. Inga förklädda framgångskonsulter och stora munnar som vill leka sadistlekar, förnedra mig, lura mig, snokar i min post, skickar porr, får mig att lämna ut information om mig själv jag ångrar att jag lämnat och blir arga när jag inte gör som de vill.