2019-10-28, 10:59
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Jag blir så jävla förbannad! Kvinnor är skit! Jag har haft kontakt med en 40årig kvinna ett tag. Och i helg så blockade hon mig på Instagram och även mitt nummer utan anledning! På ett sätt är det väl lika jävla bra. Men att blocka någon utan att ens säga något är jävligt omoget! Vi var sams innan. Vi hade inte bråkat eller något sånt.
Jag är så jävla less på att bli sviken och avvisad hela jävla tiden! Hon har fan allvarliga jävla problem! Är man 40 år borde hon kunnat skriva att hon är trött på mig eller något liknande innan. Inte bara blocka!

Folk verkar bara vilja ha kontakt med mig ett tag. Och sen kan jag dra åt helvete! Det verkar tyvärr vara så. Jag är tydligen en idiot! Jag kan lika gärna köpa en pistol direkt och skjuta mig i huvudet! Då slipper jag lida och må dåligt nåmer.

Nädå. Jag ska supa mig redlös efter jobbet. Allt är bara skit nu! Dagens folk är äckliga jävla svikare!

Ni som älskar att pissa på mig. Drick 2 liter bärs innan så kan ni pissa ännu mer när ni väl håller på! Nu ger jag upp! FUCK OFF! Jävla fittor!

Måndagar suger kuk!
Citera
2019-10-28, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Varför jobbar du ihjäl dig?
Frigör du inte kraft om du slappnar av?

Ont. För att bli lugn så måste man lugna ner sig.
Det enda som är viktigt är de du älskar och du. Resten kan vi inte styra över.

driver själv en liten firma som går bra , men orken har försvunnit då jag lider av värk
pressar mej än i dag att göra ett bra jobb och leverera i tid , försökt skaffa någon som avlastar , men inte lätt att få till nått , har inte haft semester på flera år , så känner att klarar inte mycket längre , panik , frustration och hopplöshet förgyller min vardag just nu ,

jag kör på tills jag stupar , och det lär inte stå på tyvärr

singel just nu och mycket liten avlägsen släkt , så ingen hjälp där .

har du bra råd så lyssnar jag noga !!!!!
Citera
2019-10-28, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
driver själv en liten firma som går bra , men orken har försvunnit då jag lider av värk
pressar mej än i dag att göra ett bra jobb och leverera i tid , försökt skaffa någon som avlastar , men inte lätt att få till nått , har inte haft semester på flera år , så känner att klarar inte mycket längre , panik , frustration och hopplöshet förgyller min vardag just nu ,

jag kör på tills jag stupar , och det lär inte stå på tyvärr

singel just nu och mycket liten avlägsen släkt , så ingen hjälp där .

har du bra råd så lyssnar jag noga !!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=2WSyJgydTsA:)

Inga råd, bara sans o vett.
Citera
2019-10-28, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Jag blir så jävla förbannad! Kvinnor är skit! Jag har haft kontakt med en 40årig kvinna ett tag. Och i helg så blockade hon mig på Instagram och även mitt nummer utan anledning! På ett sätt är det väl lika jävla bra. Men att blocka någon utan att ens säga något är jävligt omoget! Vi var sams innan. Vi hade inte bråkat eller något sånt.
Jag är så jävla less på att bli sviken och avvisad hela jävla tiden! Hon har fan allvarliga jävla problem! Är man 40 år borde hon kunnat skriva att hon är trött på mig eller något liknande innan. Inte bara blocka!

Folk verkar bara vilja ha kontakt med mig ett tag. Och sen kan jag dra åt helvete! Det verkar tyvärr vara så. Jag är tydligen en idiot! Jag kan lika gärna köpa en pistol direkt och skjuta mig i huvudet! Då slipper jag lida och må dåligt nåmer.

Nädå. Jag ska supa mig redlös efter jobbet. Allt är bara skit nu! Dagens folk är äckliga jävla svikare!

Ni som älskar att pissa på mig. Drick 2 liter bärs innan så kan ni pissa ännu mer när ni väl håller på! Nu ger jag upp! FUCK OFF! Jävla fittor!

Måndagar suger kuk!

Vad händer efter fyra öl?

Bry dig inte så jävla mycket om utomstående.
Citera
2019-10-28, 11:13
Bannlyst
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=2WSyJgydTsA:)

Inga råd, bara sans o vett.

haha det där förstod jag inte ? trög i dag
Citera
2019-10-28, 11:27
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Folk gnäller så jävla mycket om att män behandlar kvinnor dåligt! Hur fan behandlar kvinnor män egentligen?! De är fan inte bättre själva! Jag har hört många historier om hur kvinnor behandlar sina karlar! Och det är fan inga trevliga historier om man säger så!

Ett tips: Var ingen toffel. Då kommer hon få dig att gå under jorden. Din flickvän, sambo, fru/tjejkompis är inte värd allt som finns bara för att hon har en fitta mellan benen! Är din flickvän sjuk i huvudet så sätt ner foten! Det finns faktiskt vettiga kvinnor. Men det är tyvärr inte många.
Citera
2019-10-28, 11:35
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Vad händer efter fyra öl?

Bry dig inte så jävla mycket om utomstående.
Efter 4 öl blir man jävligt pissnödig 🙂
Citera
2019-10-28, 11:40
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
10 år är ingenting. Vekling.

Varför bry sig? Försök att skapa en tillvaro du själv är nöjd med och var rädd om dina nära.
Låt ditt samvete tala.
Säger killen som vet inget om min situvation.
Citera
2019-10-28, 11:53
Avslutad
Citat:
Folk gnäller så jävla mycket om att män behandlar kvinnor dåligt! Hur fan behandlar kvinnor män egentligen?! De är fan inte bättre själva! Jag har hört många historier om hur kvinnor behandlar sina karlar! Och det är fan inga trevliga historier om man säger så!

Ett tips: Var ingen toffel. Då kommer hon få dig att gå under jorden. Din flickvän, sambo, fru/tjejkompis är inte värd allt som finns bara för att hon har en fitta mellan benen! Är din flickvän sjuk i huvudet så sätt ner foten! Det finns faktiskt vettiga kvinnor. Men det är tyvärr inte många.
Lägg ner och tittas på dig själv istället.
De vettigaste kvinnorna dras till de vettiga killarna. Du är kanske inte en av dem?
Citera
2019-10-28, 11:56
Avslutad
Citat:
Efter 4 öl blir man jävligt pissnödig 🙂

Övergående.
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Säger killen som vet inget om min situvation.
Tjejen.

Du är knäpp, det är uppenbart för en och envar.
Du är läskig på riktigt.
Citera
2019-10-28, 11:57
Medlem
Citat:
Lägg ner och tittas på dig själv istället.
De vettigaste kvinnorna dras till de vettiga killarna. Du är kanske inte en av dem?

Fast vad vet vi om det. Det kan ju vara kvinnan som var ett pucko i det här fallet. Både kvinnor och män kan konsten att behandla andra illa och trycka ner varandra.
Citera
2019-10-28, 11:57
Medlem
zajjahs avatar
Citat:

Övergående.

Tjejen.

Du är knäpp, det är uppenbart för en och envar.
Du är läskig på riktigt.
Bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in