2019-10-28, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Fast vad vet vi om det. Det kan ju vara kvinnan som var ett pucko i det här fallet. Både kvinnor och män kan konsten att behandla andra illa och trycka ner varandra.

fast är ni verkligen tillsammans med kvinnor som behandlar er illa ?

nej hon hadde åkt ut fortare än hon kunnat fantisera om här , om det inträffade
en kvinna ska vara mitt stöd , och jag är hennes stöd , så livet rullar på smidigt är mitt tänk .

men så är jag som just jag är ochså
Citera
2019-10-28, 12:03
Avslutad
Citat:
Fast vad vet vi om det. Det kan ju vara kvinnan som var ett pucko i det här fallet. Både kvinnor och män kan konsten att behandla andra illa och trycka ner varandra.
Precis.
Så ta hand om de dina.
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Bra.
Du är läskig på riktigt.
Citera
2019-10-28, 12:06
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Precis.
Så ta hand om de dina.

Du är läskig på riktigt.
Jag är skit nöjd så. Då ger människor som vill mig illa också fan i mig.
Citera
2019-10-28, 12:10
Avslutad
Citat:
Jag är skit nöjd så. Då ger människor som vill mig illa också fan i mig.
Du är ute och reser.
Du har ingen koll på vem som vill dig väl och inte.
Citera
2019-10-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
fast är ni verkligen tillsammans med kvinnor som behandlar er illa ?

nej hon hadde åkt ut fortare än hon kunnat fantisera om här , om det inträffade
en kvinna ska vara mitt stöd , och jag är hennes stöd , så livet rullar på smidigt är mitt tänk .

men så är jag som just jag är ochså

Nej, jag är inte tillsammans med kvinnor övht. Jag är hetero. Jag skrev bara att det kunde vara hon som var elak mot honom i det här fallet. Han mådde ju dåligt så varför skulle det inte vara så. Finns inga skäl att misstro det. Vi har hans ord här. Kvinnan var väl nån knäppskalle på instagram, säkert min gamla kompis. Hi hi. Min gamla granne slog sin man så hans svanskota sprack, det finns nog massor av elaka kvinnor därute. Eller jag vet att det finns. Elaka människor är ju ofta elaka mot både män och kvinnor.
Citera
2019-10-28, 12:47
Medlem
Citat:
Precis.
Så ta hand om de dina.

Du är läskig på riktigt.

Jag har väl inte så många jag kan kalla ”de mina”.

Zajja är inte läskig vad jag märkt. Skriver av sig som vi alla här.
Citera
2019-10-28, 12:49
Bannlyst
Citat:
Nej, jag är inte tillsammans med kvinnor övht. Jag är hetero. Jag skrev bara att det kunde vara hon som var elak mot honom i det här fallet. Han mådde ju dåligt så varför skulle det inte vara så. Finns inga skäl att misstro det. Vi har hans ord här. Kvinnan var väl nån knäppskalle på instagram, säkert min gamla kompis. Hi hi. Min gamla granne slog sin man så hans svanskota sprack, det finns nog massor av elaka kvinnor därute. Eller jag vet att det finns. Elaka människor är ju ofta elaka mot både män och kvinnor.

klart det finns elaka människor där ute , men sådana är inget man lever tillsammans med eller umgås med överhuvudtaget , detta har alltid varit mycket viktigt för mej .

nej man får välja vänner med omsorg
Citera
2019-10-28, 12:56
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Du är ute och reser.
Du har ingen koll på vem som vill dig väl och inte.
Nej. Tyvärr. Människor som kändes bra.
Citera
2019-10-28, 13:29
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
klart det finns elaka människor där ute , men sådana är inget man lever tillsammans med eller umgås med överhuvudtaget , detta har alltid varit mycket viktigt för mej .

Men jag då? Som är sympatiskt lagd? Empatisk med? Varför ska jag vara precis ensam? Nej människor blir rädda. För jag är rädd. Hur löser jag det?
Citera
2019-10-28, 13:32
Bannlyst
Citat:
Men jag då? Som är sympatiskt lagd? Empatisk med? Varför ska jag vara precis ensam? Nej människor blir rädda. För jag är rädd. Hur löser jag det?

varför är du rädd , och vad är du rädd för ??
Citera
2019-10-28, 13:43
Medlem
Citat:

Men ibland blir det fel ändå. Man hamnar i fel eller dåligt sällskap. Eller så förändras folk. Man mår skit av det om man inte hittar en väg ut. Och familjen dvs sina föräldrar och syskon väljer man inte. De får man typ dras med även om de är elaka. I alla fall när man är liten. Likaså i skolan, på jobbet osv så kan man inte alltid välja och vraka bland människor. För att överleva verkar det som man måste stå ut med en hel del skit från andra. Det är jobbigt att vara ett flockdjur som människan är. Jag skulle nog hellre vilja vara en räv eller ett ensamlevande hund- eller kattdjur. Människor är intrigerande och förtryckande apor bara som nästan förstört en hel planet och förtryckt både varandra och andra djur.
Citera
2019-10-28, 13:47
Bannlyst
Citat:
Men ibland blir det fel ändå. Man hamnar i fel eller dåligt sällskap. Eller så förändras folk. Man mår skit av det om man inte hittar en väg ut. Och familjen dvs sina föräldrar och syskon väljer man inte. De får man typ dras med även om de är elaka. I alla fall när man är liten. Likaså i skolan, på jobbet osv så kan man inte alltid välja och vraka bland människor. För att överleva verkar det som man måste stå ut med en hel del skit från andra. Det är jobbigt att vara ett flockdjur som människan är. Jag skulle nog hellre vilja vara en räv eller ett ensamlevande hund- eller kattdjur. Människor är intrigerande och förtryckande apor bara som nästan förstört en hel planet och förtryckt både varandra och andra djur.

ja jag vet inte hur man undviker dåliga vänner , har råkat på ett gäng under min livstid och alltid brutit kontakten med de , är lite av en ensamvarg och mår inte dåligt att vara rätt själv i livet , folk rent allmänt är rätt tråkiga av sej och självdöda långt innan de ligger i kistan .

får göra det roliga själv , och det funkar mycket bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in