2019-10-22, 14:14
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
"Middagen är i ugnen & min älskade Roberto❤️❤️ & jag ska ta en skön dusch~såååå välbehövligt & skönt & avkopplande~vi är så nöjda över våran bastu & våran öppna spis🙏🙏🙏det är sååå härligt att höra brasan spraka~det är rent utav balsam för själen🙏🙏🙏"

Roberto verkar bevisligen inte lukta som en blomsteräng.
Men det låter bättre att duscha varje dag med sin älskade man, om man nu ska måla upp illustrationen av det lyckligaste äktenskapet i Norra Europa ❤️
Och i södra Europa, glöm inte det sekunda hemmet i Benalmadena
Citera
2019-10-22, 15:05
Medlem
Minns att det skrevs spaltmetrar om hennes sjukdom PCOS
Och att Anna sa att hon inte KUNDE gå ner i vikt p.g.a den
Men se ! Det gick ju skitbra när hon vann BL
Hon hittar alltid något att skylla på, och så snart hon gästar Malou så kommer hennes viktuppgång bero på någon annan mystisk åkomma

Finns verkligen ingen här på FB som arbetar inom psykiatrin ? Tänker på diagnos då..
Vi vet att Anna är en narcissist, kleptoman, mytoman och även patologisk lögnare, men att kunna baka ihop allt som är knas med henne till en helt ny personlighetsstörning vore ju fantastiskt
Citera
2019-10-22, 15:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Minns att det skrevs spaltmetrar om hennes sjukdom PCOS
Och att Anna sa att hon inte KUNDE gå ner i vikt p.g.a den

Nu tror jag förvisso att hon har PCOS - som jag förstår det så beror det på att man producerar för mycket testosteron, vilket gör att bland annat aptiten ökar. Anna har tidigare antytt att hon har hårväxt i ansiktet, lägg sedan till hennes lynniga humör och det är nog inte helt osannolikt att hon faktiskt har det.

Med det sagt så handlar det om intag och uttag. Hon hade kunnat gå till en dietist och lagt upp en plan att förhålla sig till. Det gör ju inte att man magiskt går upp i vikt, utan det ökar som sagt bara aptiten.
Citera
2019-10-22, 15:33
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu tror jag förvisso att hon har PCOS - som jag förstår det så beror det på att man producerar för mycket testosteron, vilket gör att bland annat aptiten ökar. Anna har tidigare antytt att hon har hårväxt i ansiktet, lägg sedan till hennes lynniga humör och det är nog inte helt osannolikt att hon faktiskt har det.

Med det sagt så handlar det om intag och uttag. Hon hade kunnat gå till en dietist och lagt upp en plan att förhålla sig till. Det gör ju inte att man magiskt går upp i vikt, utan det ökar som sagt bara aptiten.

Tillfrågas Anna själv så hävdar hon med emfas att hon går upp i vikt när hon äter för lite!!
Citera
2019-10-22, 16:16
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Icke att förglömma är att kärringen är sysslolös 99% av tiden, hon skulle kunna träna 6 dar i veckan. Ett tag var det ju ett jäkla skryt om hennes powerwalkande. Verkar som hon lagt världsrekordet på hyllan och plockat upp pulversåsen istället.
Citera
2019-10-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Icke att förglömma är att kärringen är sysslolös 99% av tiden, hon skulle kunna träna 6 dar i veckan. Ett tag var det ju ett jäkla skryt om hennes powerwalkande. Verkar som hon lagt världsrekordet på hyllan och plockat upp pulversåsen istället.

Hon kunde gå 10 mil.
Citera
2019-10-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Hon kunde gå 10 mil.
Millimeter förkortas inte Mil....skämt åsido, någon som kommer ihåg sträcka och tid på hennes världsrekordpowerwalk? Har för mig att det var nåt som Ben Johnson skulle varit avundsjuk på. Med doping.
Citera
2019-10-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Millimeter förkortas inte Mil....skämt åsido, någon som kommer ihåg sträcka och tid på hennes världsrekordpowerwalk? Har för mig att det var nåt som Ben Johnson skulle varit avundsjuk på. Med doping.

Hon gick 12 km på 1 tim!
Citera
2019-10-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Du kan läsa Lafven inlägg 2019-05-07 kl. 19:07
citat:
Tio mil var det Anna gick. Per dag. Säger hon det så är det sant.

Själv är jag helt slut efter en mil, jag kan gå tre på en dag men då är jag trött resten av veckan, då är jag ändå van motionär, rätt långt över medel skulle jag vilja påstå.

och godboy 2019-05-07 kl.20:05
Citera
2019-10-22, 20:03
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha ha!! Hon går inga 10-12 mil om dagen. Knappade in Stockholm - Västerås i google maps, 11,3 mil, ska ta ca 23 timmar att gå. Inte en chans att hån går några sådana distanser ens på en månad, våran Märsta-Anna.

Sen att man ens kan bli uppretad på att en postadress är fantastiskt, men för vår del riktigt kul!
(var tvungen att läsa mitt gamla inlägg)

Citat:
Hon kunde gå 10 mil.

Citat:
Du kan läsa Lafven inlägg 2019-05-07 kl. 19:07
citat:
Tio mil var det Anna gick. Per dag. Säger hon det så är det sant.

Själv är jag helt slut efter en mil, jag kan gå tre på en dag men då är jag trött resten av veckan, då är jag ändå van motionär, rätt långt över medel skulle jag vilja påstå.

och godboy 2019-05-07 kl.20:05
Nä, några 10-12 mil lär hon inte gå, sen lär hon inte vara snabb heller, det är man inte om man är 1,50 lång. Då har man korta ben....
Citera
2019-10-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
(var tvungen att läsa mitt gamla inlägg)

Nä, några 10-12 mil lär hon inte gå, sen lär hon inte vara snabb heller, det är man inte om man är 1,50 lång. Då har man korta ben....

Haha, det förstår alla, att hon gick inte 10-12 mil, men det är roligt läsa gamla inlägg,
och skratta.
Citera
2019-10-22, 20:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon gick 12 km på 1 tim!
Det kilometertempot skulle räckt till plats 200 på Stockholm Marathon i år... utan att ens behöva springa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in