2019-10-21, 11:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Misstänker starkt att Anna håller på att sprängas av hon inte skriver något på insta inte heller på bloggen, hon får inte sitt bekräftelse behov uppfyllt.
Hon sitter säkert i vrider sig i vånda över hur dumma alla är mot henne och hennes familj då de skulle aldrig göra något sådant!
Längtar tills rättegången är gjorde och rubrikerna blir "Stor folkkärartists anhörig dömd för grovt rån och narkotika innehav"
Hur ska de ljuga sig ur detta?

Det är inte frågan om rån, det handlar om stöld.
Grovt rån är något helt annat.
Citera
2019-10-21, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är inte frågan om rån, det handlar om stöld.
Grovt rån är något helt annat.

Helt rätt, fel av mig det ska vara grov stöld!
Citera
2019-10-21, 12:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Helt rätt, fel av mig det ska vara grov stöld!

Det som gör det hela extra skamligt och oförlåtligt är att det är ett åldringsbrott, något som samhällets absoluta bottenskikt ägnar sig åt, dit hör familjen Book, våldtäkt och åldtingsbrott.

Anna, du är en totalt misslyckad mamma, det näthat du får har du verkligen gjort dig förtjänt av.
Senast redigerad av trottwell 2019-10-21 kl. 12:07.
Citera
2019-10-21, 12:22
Medlem
Skrev en kommentar på Annas blogg att hon borde tänka på den gamla damen och se till så Felicia skrev på tingsrättens delgivning.
Citera
2019-10-21, 12:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Dottern är väl gömd i det där "extrarummet" i källarvåningen förstås. Ni som sett ritningen vet säkert vad jag menar, ett avlångt litet kyffe, walking closet variant.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-10-21 kl. 12:38.
Citera
2019-10-21, 12:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Är det bara jag som börjar få lite abstinens? Jag vill se Anna göra bort sig, gråta ut över någon bagatell, visa upp sitt fantastiska liv som bara är fejk, bråka med någon, anklaga något brottsoffer som drabbats av hennes barns kriminialitet m.m. m.m.
Citera
2019-10-21, 13:02
Medlem
Alternative ending
Mehmetina och Vanessa var på Kvantum och handlade. De baxade en stor kundvagn med varor.
Vanessa stoppade ett läppstift i underbyxorna och fnissade. Mehmetina himlade med ögonen.
Efter en stund stoppade Mehmetina upp en fläskytterfilé i sina underbyxor. De fnissade.
De lämnade varuvagnen vid smågodiset och sprang ut på parkeringen.
När de satt sig i bilen halade de ut bytet ur småbyxorna.
Vanessa tittade på Mehmetina och sa:
- Hade morsan varit med hade vi fått med oss kundvagnen också!
Citera
2019-10-21, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det bara jag som börjar få lite abstinens? Jag vill se Anna göra bort sig, gråta ut över någon bagatell, visa upp sitt fantastiska liv som bara är fejk, bråka med någon, anklaga något brottsoffer som drabbats av hennes barns kriminialitet m.m. m.m.

Nej, du är inte ensam om det 😒
Citera
2019-10-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
nästan så man kräks när man tänker på det, länge sen jag åkte kommunalt också, men minns fortfarande dofterna, äckligt är bara förnamnet, har dom inte råd att duscha kanske? I den omfattningen som skulle behövas...

"Middagen är i ugnen & min älskade Roberto❤️❤️ & jag ska ta en skön dusch~såååå välbehövligt & skönt & avkopplande~vi är så nöjda över våran bastu & våran öppna spis🙏🙏🙏det är sååå härligt att höra brasan spraka~det är rent utav balsam för själen🙏🙏🙏"

Roberto verkar bevisligen inte lukta som en blomsteräng.
Men det låter bättre att duscha varje dag med sin älskade man, om man nu ska måla upp illustrationen av det lyckligaste äktenskapet i Norra Europa ❤️
Citera
2019-10-21, 14:24
Medlem
Illusionen
Citera
2019-10-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
"Middagen är i ugnen & min älskade Roberto❤️❤️ & jag ska ta en skön dusch~såååå välbehövligt & skönt & avkopplande~vi är så nöjda över våran bastu & våran öppna spis🙏🙏🙏det är sååå härligt att höra brasan spraka~det är rent utav balsam för själen🙏🙏🙏"

Roberto verkar bevisligen inte lukta som en blomsteräng.
Men det låter bättre att duscha varje dag med sin älskade man, om man nu ska måla upp illustrationen av det lyckligaste äktenskapet i Norra Europa ❤️

Fast vet vi att det är sant att han luktar svett eller är det en trådsanning?
Anna är så noga att påtala så fort hon har duschat och smörjt in sig att hon luktar gott och i det fallet har det framkommit att det har varit ett bekymmer med att lukta, eller är det en trådsanning också?
Citera
2019-10-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Tror ni man kommer få sitta med på rättegången? (Det får dock INTE bli för mycket snack och planerande om det här, då blir det definitivt stängda dörrar!)

Det är klart att man får sitta med som åhörare. Just detta är en väldigt viktig grundsten i vårt rättssystem. Stängda dörrar är ingenting som beslutas om godtyckligt, utan det krävs lagstöd för att bevilja det. Det du kallar "snack och planerande här" utgör inte grund för stängda dörrar. Det är i princip bara i sexualbrottmål man beviljar stängda dörrar.
Jag uppmanar alla som har möjlighet att ta sig till Varbergs tingsrätt som åhörare när det är dags. Om publikintresset är stort brukar tingsrätterna (i mån av utrymme) öppna en extra sal som hörsal, så att man kan följa förhandlingen via videolänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in