Citat:
Ursprungligen postat av
Clean-Cut-Kid
Häromdagen berättade hon att grannarna kallade byns buss för nykteristbussen, då den aldrig var full. Då hade Roberto med hänvisning till barnen svarat att ”nu blir den ju halvfull” och då hade grannarna skrattat så gott, det berättade Anna - mycket stolt - väl och upprepat om i sin live...
Citat:
Ursprungligen postat av
Lafven
Från liven "Om det är gångavstånd till Märsta? Ja alltså när jag var med i biggestloser kunde jag gå tio mil per dag"," man kan gå vart som helst om man har tid".

Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Imponerande ändå. I lumpen under baskermarschen så gick vi ett dygn i sträck. Märsta-Anna måste ha haft ett väldigt gott tempo! Vår gamla kapten hade varit stolt!
Citat:
Ursprungligen postat av
nivijag
tio mil per dag ??? eller 1 mil?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lafven
Tio mil var det Anna gick. Per dag. Säger hon det så är det sant.
Själv är jag helt slut efter en mil, jag kan gå tre på en dag men då är jag trött resten av veckan, då är jag ändå van motionär, rätt långt över medel skulle jag vilja påstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Clean-Cut-Kid
Asså hon sa faktiskt 10-12 mil, på riktigt. Tio till tolv mil per dag!
Ha ha ha!! Hon går inga 10-12 mil om dagen. Knappade in Stockholm - Västerås i google maps, 11,3 mil, ska ta ca 23 timmar att gå. Inte en chans att hån går några sådana distanser ens på en månad, våran Märsta-Anna.
Sen att man ens kan bli uppretad på att en postadress är fantastiskt, men för vår del riktigt kul!