Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Är du stolt över dig själv när du stämplar en frigjord kvinna med en alternativ livsstil som varande psykiskt sjuk? Du borde skämmas över dig själv. Det är du som är ynklig. En sak är intressant med detta, och det är att din tunna mask av altruism fallit av. Det som finns därunder är inte vackert att skåda precis. Det jag ser är egoism, avund och missunnsamhet. Inte vackert alls. Förmodligen är du lika fysiskt ful som personlighetsmässigt.
Du är en ovanligt enfaldig kvinnohatande man. Jag klassar inte din kompis B som psykiskt sjuk pga hennes hämningslösa leverne. Konstigt att du inte förstått det än..... haha.
Din övriga mundiarré är inte värd ett skit.
Men ett litet framsteg har du iallafall lyckats ta trots ditt svåra tillstånd, du kallar iallafall inte mig för "ni" och "er" längre........ Nä.jag.kan.inte.tro.det.nä.det.är.omöjligt.......! Herregud WW, innebär detta att du ser mig som en individ trots att jag är kvinna?!!! Vad har hänt?!
Du får nog pm:a B så hon kan spy lite kvinnohat i dina öron så du tillfrisknar. Lite mer av detta kanske:
"Självklart är kvinnor sämre och mindre värda. Men de flesta kvinnor är för blåsta för att inse det."
Och detta är långtifrån det bästaste schizo har skrivit tihihi.
Åhh ni är såna bff nu, ni är för goa', vilket par! Du är en simpel vedervärdig djurknullare och B är en motbjudande kossa, så var det väl? Usch så mycket mundiarré, man glömmer ju.