2019-10-21, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Är du stolt över dig själv när du stämplar en frigjord kvinna med en alternativ livsstil som varande psykiskt sjuk? Du borde skämmas över dig själv. Det är du som är ynklig. En sak är intressant med detta, och det är att din tunna mask av altruism fallit av. Det som finns därunder är inte vackert att skåda precis. Det jag ser är egoism, avund och missunnsamhet. Inte vackert alls. Förmodligen är du lika fysiskt ful som personlighetsmässigt.

Du är en ovanligt enfaldig kvinnohatande man. Jag klassar inte din kompis B som psykiskt sjuk pga hennes hämningslösa leverne. Konstigt att du inte förstått det än..... haha.

Din övriga mundiarré är inte värd ett skit.

Men ett litet framsteg har du iallafall lyckats ta trots ditt svåra tillstånd, du kallar iallafall inte mig för "ni" och "er" längre........ Nä.jag.kan.inte.tro.det.nä.det.är.omöjligt.......! Herregud WW, innebär detta att du ser mig som en individ trots att jag är kvinna?!!! Vad har hänt?!

Du får nog pm:a B så hon kan spy lite kvinnohat i dina öron så du tillfrisknar. Lite mer av detta kanske:

"Självklart är kvinnor sämre och mindre värda. Men de flesta kvinnor är för blåsta för att inse det."

Och detta är långtifrån det bästaste schizo har skrivit tihihi.
Åhh ni är såna bff nu, ni är för goa', vilket par! Du är en simpel vedervärdig djurknullare och B är en motbjudande kossa, så var det väl? Usch så mycket mundiarré, man glömmer ju.
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-21 kl. 20:05.
Citera
2019-10-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men män som inte köper sex får inte heller ligga.

2) Hur skulle det vara annorlunda mot att endast ha haft sex med civila? Annat än att mannen haft fler och snyggare partners.

3) Vad skulle vara så bra med att "bilda familj"? Det är en hemsk upplevelse.

4) En halvtimme med en hora är mer än vad de flesta gifta män får.

a) Average mannen får 15 minuter 1 gång per månad. Till ett 10 gånger högre pris, med en äldre och fulare kvinna.
Det är alltså för att det är så hemskt med familj du har behov att visa dig naken på flashback. Du är fast med en massa barn, kan inte äta ordentligt får inte jobba medan andra kvinnor i din ålder tjänar pengar, har långa semestrar med sina lyckliga barn som har mammor som äter och inte går klädda i likadana kläder som lekkamratens 11-åriga syster. Fast dina barn kanske inte får ha några vänner eftersom barn sällan kan hålla tyst om familjen lever hemma
Citera
2019-10-21, 19:59
Medlem
Citat:
Sannolikt är en snedvridande faktor att män med högre socioekonomisk status oftare är gifta än andra män. Kvinnor söker aktivt efter dessa män för att gifta sig med dem. Denna grupp män lever också längre än andra män i genomsnitt, eftersom de är mer hälsomedvetna i största allmänhet. Detta alldeles oavsett civilstånd.

Jo kan så vara.

Män söker dock alla kvinnor de kan få tag på och kvinnor som är sammanboende lever ungefär 2 år längre än ensamstående.

https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/befolkning/befolkningsframskrivningar/demografisk-analys/pong/statistiknyhet/demografisk-analys-livslangdstabeller-efter-utbildningsniva/

Jag tror att även kvinnor mår bra av en hälsosam relation , så ju trevligare och mer omtänksam männen är mot kvinnor desto längre lever de.
Citera
2019-10-21, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är alltså för att det är så hemskt med familj du har behov att visa dig naken på flashback. Du är fast med en massa barn, kan inte äta ordentligt får inte jobba medan andra kvinnor i din ålder tjänar pengar, har långa semestrar med sina lyckliga barn som har mammor som äter och inte går klädda i likadana kläder som lekkamratens 11-åriga syster. Fast dina barn kanske inte får ha några vänner eftersom barn sällan kan hålla tyst om familjen lever hemma

Ja till och med Samhall har ju vissa krav, som att inte blotta sig i tid och otid till exempel. Eller gå runt i barnkläder och likt ett peddo försöka locka till sig småflickor som ska säljas på den lokala sexslavmarknaden så de blir lyckliga horor.

Ja grundläggande sociala färdigheter helt enkelt. Tufft när man inte har det. Då får man stanna hemma och leka sekt med familjen istället.
Citera
2019-10-21, 20:35
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Om man bor hemma på pojkrummet vid 40 år så är det stora fel på en några bordellbesök med mammas hjälp kommer inte förbättra livet för då skulle mamma och pappa redan vid 30 år sparkat ut mannen till gruppboende med tillgång till daglig verksamhet

Jag har haft egen bostad tack vare bidrag. Det var efter diverse problem med psykoser och upplevelser av att vara förföljd som jag fick flytta hem igen.

Annars tyckte jag det var en bra idé att i samråd med mamma och kvinnliga släktingar försöka hitta en lösning på problemet. Det vore nog bra om kvinnliga släktingar kan företräda incel och förklara varför bordeller behövs och skapa opinion.

Om man bara har deras godkännande så är det kanske inte så fel att besöka en bordell. Annars är ju sexköpare en fara för kvinnor när de agerar på egen hand men i samråd med kvinnliga släktingar kan det bli bra, kanske.

En 40-åring kan nog bli rejält uppiggad av ett bordellbesök och kanske kan det leda till bra saker på andra plan.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja grundläggande sociala färdigheter helt enkelt. Tufft när man inte har det.

Ja, just därför kanske du också kan företräda dina manliga incel släktingar och förklara för allmänheten varför de behöver bordeller?

Du kanske själv får en son som behöver din hjälp att få ha sex. Då kan du hjälpa honom till en bordell.
Citera
2019-10-21, 20:44
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Killar som måste rollspela gamla sexköps karaktärer från forum för att tordes umgås med tjejer är beviset på att somliga inte är genetiskt lämpade att syssla med aktiviteter som kan leda till avkomma. Vi behöver inte fler av de socialt avvikande vi bör låta dem dö ut

Då borde du låta alla dessa knulla av sig på bordell så de inte tvingas ta någon kvinna av låg kvalitet som de sedan råkar göra gravid.
Citera
2019-10-21, 20:49
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du är en ovanligt enfaldig kvinnohatande man. Jag klassar inte din kompis B som psykiskt sjuk pga hennes hämningslösa leverne. Konstigt att du inte förstått det än..... haha.

Din övriga mundiarré är inte värd ett skit.

Men ett litet framsteg har du iallafall lyckats ta trots ditt svåra tillstånd, du kallar iallafall inte mig för "ni" och "er" längre........ Nä.jag.kan.inte.tro.det.nä.det.är.omöjligt.......! Herregud WW, innebär detta att du ser mig som en individ trots att jag är kvinna?!!! Vad har hänt?!

Du får nog pm:a B så hon kan spy lite kvinnohat i dina öron så du tillfrisknar. Lite mer av detta kanske:

"Självklart är kvinnor sämre och mindre värda. Men de flesta kvinnor är för blåsta för att inse det."

Och detta är långtifrån det bästaste schizo har skrivit tihihi.
Åhh ni är såna bff nu, ni är för goa', vilket par! Du är en simpel vedervärdig djurknullare och B är en motbjudande kossa, så var det väl? Usch så mycket mundiarré, man glömmer ju.

Jag undrar vem läsare av den här tråden tycker gör ett mest vuxet intryck, du eller WordWarrior...

Ironin att du kallar andras inlägg för mundiarré :lol

Hur många gånger har vi inte sett tramsinlägg likt det ovan från din sida i den här tråden?
Citera
2019-10-21, 20:58
Medlem
Citat:
Darwinismen bygger på "survival of the fittest". Där ingår att honor tillhandahåller sex i utbyte mot mat och beskydd. När du önskar död och undergång åt de odugliga, så be careful what you wish for.

Vilken jävla skröna du kommer med förresten!
Det ingår att de bäst lämpade får möjlighet till sex precis som samhället fungerar med den skillnaden att numera dödar man inte eller slänger ut de socialt avvikande ur samhället de får tom. bidrag för att överleva.

Går vi tillbaka till något Darwinistiskt så kommer de starka männen utradera de svaga, de som inte fungerar socialt dessutom kommer de starka att välja vem som får bilda familj och vilja som endast får vara trälar.

Barnhem i Rumänien, Moldavien osv. är fulla av barn till prostituerade eftersom preventivmedel självklart fallerar även hos prostituerade sannolikheten för att någon som har sex 6-7 per dag vecka efter vecka blir oönskat gravid ett par ggr per år är stor, alla prostituerade är ju inte sterila efter clamydiainfektioner fast man skulle kunna tro det.
Citera
2019-10-21, 21:30
Medlem
Jag tror inte män som går till prostituerade är lyckliga på riktigt , bara man får ha sex blir man inte lycklig.

Jag tror snarare män blir lycklig av att göra så kvinnor och barn överlever. Om man betänker vad evolutionen är så består den mest av att män anstränger sig hårt för att se till att kvinnor och barn överlever. Därför blir män lyckliga av det.

Ha sex och sen se till att både kvinnan och barnen överlever.

När staten tog över mannens roll vart män lite olyckligare ,de fick jobba för staten som sen gav pengar till kvinnor och barn.

När sen staten börja ta hit mer män än kvinnor vart männen ännu mer olyckliga eftersom det fanns mindre chans att få tag i en kvinna att ha en relation med.

Vad ska då staten göra för att män ska bli lyckliga , jo de måste se till att det finns tillräckligt med kvinnor i Sverige att bilda familj med.

Vad ska de inte göra:

- Tro att prostituerade kan ersätta relationer.

- Ha för lite kvinnor

- Göra det helt olönsamt för kvinnor ha relationer med män.

- Inte ge pojkar män någon uppgift i livet

Man kan alltså inte som statsmakt skapa att män är onödiga. Det leder till sämre psykisk hälsa och likgiltighet och problem.
Citera
2019-10-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jag har haft egen bostad tack vare bidrag. Det var efter diverse problem med psykoser och upplevelser av att vara förföljd som jag fick flytta hem igen.

Annars tyckte jag det var en bra idé att i samråd med mamma och kvinnliga släktingar försöka hitta en lösning på problemet. Det vore nog bra om kvinnliga släktingar kan företräda incel och förklara varför bordeller behövs och skapa opinion.

Om man bara har deras godkännande så är det kanske inte så fel att besöka en bordell. Annars är ju sexköpare en fara för kvinnor när de agerar på egen hand men i samråd med kvinnliga släktingar kan det bli bra, kanske.

En 40-åring kan nog bli rejält uppiggad av ett bordellbesök och kanske kan det leda till bra saker på andra plan.

Ja, just därför kanske du också kan företräda dina manliga incel släktingar och förklara för allmänheten varför de behöver bordeller?

Du kanske själv får en son som behöver din hjälp att få ha sex. Då kan du hjälpa honom till en bordell.
Du tror att de med psykoser med paranoida inslag skulle må bättre av att uppsöka bordell och där kanske bli avvisad för att personen uppvisar symtom på psykisk sjukdom.
Citera
2019-10-21, 21:47
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Du tror att de med psykoser med paranoida inslag skulle må bättre av att uppsöka bordell och där kanske bli avvisad för att personen uppvisar symtom på psykisk sjukdom.

Jo, om mamma och/eller kvinnliga släktingar är med och övervakar och ser till att allt fungerar, att man är stabil då kan det gå vägen.

Jag tänkte så man har en handlingsplan att följa, sedan om det går att förverkliga är en annan sak.
Det måste väl finnas någon handlingsplan att följa som är godkänd av kvinnor. Sexköpare kan vara en fara för kvinnor, de förstår inte vad de gör, därför behöver kvinnor övervaka männen så det fungerar.

Eller om mina kvinnliga släktingar säger att det okey att jag besöker en bordell, motsätter du dig det då?

Har du själv några manliga incel släktingar som behöver hjälp att föra sin talan? Eller en son som inte kan ordna sex på egen hand?

Ut på torget och för deras talan.
Citera
2019-10-21, 21:55
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror inte män som går till prostituerade är lyckliga på riktigt , bara man får ha sex blir man inte lycklig.

Jag tror snarare män blir lycklig av att göra så kvinnor och barn överlever. Om man betänker vad evolutionen är så består den mest av att män anstränger sig hårt för att se till att kvinnor och barn överlever. Därför blir män lyckliga av det.

Ha sex och sen se till att både kvinnan och barnen överlever.

När staten tog över mannens roll vart män lite olyckligare ,de fick jobba för staten som sen gav pengar till kvinnor och barn.

När sen staten börja ta hit mer män än kvinnor vart männen ännu mer olyckliga eftersom det fanns mindre chans att få tag i en kvinna att ha en relation med.

Vad ska då staten göra för att män ska bli lyckliga , jo de måste se till att det finns tillräckligt med kvinnor i Sverige att bilda familj med.

Vad ska de inte göra:

- Ha för lite kvinnor

- Göra det helt olönsamt för kvinnor ha relationer med män.

- Inte ge pojkar män någon uppgift i livet

Man kan alltså inte som statsmakt skapa att män är onödiga. Det leder till sämre psykisk hälsa och likgiltighet och problem.

-Jag tror inte män som går till prostituerade är lyckliga på riktigt , bara man får ha sex blir man inte lycklig.

Är lycklig på riktigt.

-Jag tror snarare män blir lycklig av att göra så kvinnor och barn överlever. Om man betänker vad evolutionen är så består den mest av att män anstränger sig hårt för att se till att kvinnor och barn överlever. Därför blir män lyckliga av det.

Finns inget som gör att de inte kan göra det i alla fall.

-Vad ska då staten göra för att män ska bli lyckliga , jo de måste se till att det finns tillräckligt med kvinnor i Sverige att bilda familj med.

Hypergami gör att det inte funka i alla fall.

De behöver de inte göra

Håller med om en del av vad du säger, men vad du tror ska inte vara laggrundande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in