Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Ingen bra upplevelse umgås med kvinnor:
Men män tycker det , jag ser hela tiden män med kvinnor , som gör olika saker och de verkar nöjda med det.
Jag tycker att de flesta män med femoider ser miserabla och frustrerade ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Det är faktiskt så , att ju mindre män tycker om kvinnor desto knäppare är de. Ett bra sätt för män att må bra är att skaffa en bra relation med en kvinna , du kan inte säga något annat eftersom det finns statistiker på det.
Du kan inte vara seriös. En relation med en kvinna är en av de värsta saker som män kan vara med om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Fast en man kan ändra kvinnors attityd ,det går kanske inte på en dag ,men det går i många fall.
Ja det kan han göra. Men det kräver regelbundet stryk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Det har att göra med att han kan få henne att tycka bättre om honom och tillbringar man mycket tid tillsammans finns det stora chanser.
Varför ska han investera tid i att kanske få femoiden att tycka om honom (lol @ delusions) när det är 100 gånger enklare att bara köpa sex?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Värde är något man sätter utifrån vad man kommer fram till och det kan vara det man tycker. Vill jag sätta högt värde på kvinnor gör jag det. Vill du sätta lågt värde på kvinnor gör du det. (Om det är det du vill eller om du har andra planer i bakhuvudet.)
Men det finns inget att sätta värde på hos femoider.
Allt suger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Mannen går inte på minus om han är ihop med en kvinna ,hans upplevelse är att han går på plus.
Men upplevelsen är hemsk. Han betalar för att toffla, bli dissad, och må dåligt. Sämsta dealen nånsin.