Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jo relationer gynnar kvinnor också men det gynnar män med.
Män vet vad som är bäst för dem och så gott som alla män söker en relation med en kvinna , några enstaka procent gör det inte. De vet instinktivt att de blir lyckligare av en relation med en kvinna än att leva som singel.
1) På vilket sätt gynnar relationer män?
2) Relationer är bara ett socialt acceptabelt sätt att säga att en man är en kvinnas plånbok och betjänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
När en man inte är i en relation med en kvinna tycker han att något fattas. Jag tror att även din man uppfattar det så. Många kvinnor känner samma sak men inte lika starkt misstänker jag.
1) Ja det stämmer. Men det beror på att män har fått en felaktig bild av relationer. De tror att de kommer att vara tillsammans med June Cleaver och inte med nån fet och galen feminist.
2) Självklart vill kvinnor ha relationer men det är för att få betabux de är inte intresserade av att leva med en man. 70% av skilsmässor initieras av kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Det blir alltså ett tomrum utan en kvinna. Naturen är så och det har med det naturliga urvalet att göra eftersom det är de som känner en saknad av en kvinna skaffar flest barn som överlever.
1) Det blir ett tomrum utan June Cleaver. Precis som det blir ett tomrum utan en lambo. Det beror på orealistiska förväntningar hos män.
2) Om män insåg att kvinnor är dumma kossor skulle de inte känna något tomrum.
3) Om du skaffar barn med en kvinna av låg kvalitet kommer du att få barn av låg kvalitet och då är det kört för alltid.
a) Eftersom de flesta kvinnor är av låg kvalitet är det lol att skaffa barn med dem. Kvalitet > kvantitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Nu finns det några män som är mycket attraktiva och som hoppar från kvinna till kvinna och skaffar flera barn men inte tar något ansvar för dem utan låter staten eller de som du kallar Betabux ta hand om den.
Ja det stämmer. Min pappa var en sån man. Men det beror på att de har delusions. Alltså de ser inte de här kvinnorna som de dumma kossor de är, utan de ser dem som "heta brudar" eller vad deras delusion är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Fast det är bättre att vara Betabux och ta hand om andras barn än att inte ha någon relation alls.
En del män är menade att vara cucks. It is what it is.